Beantwoord

Geen sms bij gemiste oproep

• 14 mei 2016
  • 5 reacties
  • 892 Bekeken

Hallo,
Ik heb een HTC ONE M9. Ik krijg (bijna) nooit een sms als ik een gemiste oproep heb wanneer mijn telefoon uit staat/op vliegtuig stand. Wanneer er een voicemail is ingesproken krijg ik hier wel een sms van.

Ik heb de instellingen al gecontroleerd en bericht bij gemiste oproep staat gewoon aan.

Wat kan het probleem zijn en hoe kan dit verholpen worden?
icon

Beste antwoord door 05alexander92 14 mei 2016, 10:42

Als je een gemiste oproep sms functie hebt, dan is er op je toestel een soort "doorschakeling" actief bij niet bereikbaar naar een service die ervoor zorgt dat je deze sms krijgt. Misschien dat deze doorschakeling is opgeheven. Zou je anders een keer in My T-Mobile gemiste oproep sms kunnen uitschakelen? En daarna even uitloggen en weer inloggen en dan weer in kunnen schakelen? Hopelijk wordt de schakeling dan weer correct ingesteld zodat dit weer goed werkt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Als je een gemiste oproep sms functie hebt, dan is er op je toestel een soort "doorschakeling" actief bij niet bereikbaar naar een service die ervoor zorgt dat je deze sms krijgt. Misschien dat deze doorschakeling is opgeheven. Zou je anders een keer in My T-Mobile gemiste oproep sms kunnen uitschakelen? En daarna even uitloggen en weer inloggen en dan weer in kunnen schakelen? Hopelijk wordt de schakeling dan weer correct ingesteld zodat dit weer goed werkt.
Ik ga het proberen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bonzjo,

Welkom op ons Forum!

Heb je inmiddels de tip van Alexander al uitgeprobeerd? Laat ons weten of het heeft gewerkt!

Ik wens je nog een fijne pinksteren. 😉
Het lijkt erop dat het heeft gewerkt, bedankt!

Jij ook een fijn Pinksteren!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Bonzjo,

Dat is goed om te lezen! Bedankt voor je terugkoppeling en Alexander bedankt voor je tip. 😉

Reageer