Beantwoord

Geen WiFi door verificatiefout

• 10 mei 2016
  • 5 reacties
  • 702 Bekeken

Sinds een half uur heb ik opeens geen WiFi meer op mijn telefoon. Nooit gehad. Ik krijg de foutmelding "veritificatiefout". Mijn dochter heeft vandaag net een nwe telefoon gekregen en heeft ook opeens geen WiFi meer. Haar code is: "authenticatieprobleem". We staan voor n raadsel. Hebben beiden T-mobile.
icon

Beste antwoord door Gloriabea 10 mei 2016, 20:16

Het is gelukt doordat er hier een kennis is geweest, die heeft mijn wifi op andere frequentie gezet ofzoiets. Het is nogal ingewikkeld. Maar had te maken met het feit dat er hier in de straat velen zijn met wifi. 1 ervan duwde mij weg... 😞
Bekijk origineel

5 reacties

(Voor de duidelijkheid: dus wel WiFi op m'n iPad!)
Probeer eens of een soft reset helpt. Indien (Iphone is o.a. dat niet mogelijk. Telefoon uit, battery, sim verwijderen.Na een kwartier opnieuw opstarten. Soms helpt dat..

Of Wi-Fi op telefoon vergeten en daarna proberen met de juiste invoer van het WW opnieuw te verbinden. Let daarbij op de juiste tekens.....grote/kleine letters - niet i.p.v. 5 een S of 0 i.p.v. Hoofdletter O.

Ter ondersteuning, lees dit voorbeeld eens door.
http://www.tabletguide.nl/tablet-tip/veelvoorkomende-problemen-het-verbinden-van-je-android-tablet-via-wifi/

Succes,
Frutjuh het hundjuh.:)
Het is gelukt doordat er hier een kennis is geweest, die heeft mijn wifi op andere frequentie gezet ofzoiets. Het is nogal ingewikkeld. Maar had te maken met het feit dat er hier in de straat velen zijn met wifi. 1 ervan duwde mij weg... 😞
Dat kan ja, heb ik ook (vergelijkbaar bijna) gehad met mijn 'losse' router bij mijn modem-router.
Fijn dat het is opgelost.

Fijne avond gewenst.:)
Reputatie 3
Installeer de app Wifianalyzer o.i.d.. Daar kan je zien welke kanalen het drukst zijn. Kies zelf dan een ander kanaal op de router waar het niet zo druk is..

Reageer