Vraag

geen WIFI HTC One X

• 14 februari 2013
  • 11 reacties
  • 782 Bekeken

Dag,

Ik kan met mijn HTC One X sinds de Jellybean update niet meer, nergens meer op WIFI. Erg irritant. Ik heb het toestel nu ongeveer een jaar en toen ik 'm net had, had ik ook al problemen met de WIFI, maar dan de hardware. Dit schiet echt niet op. Het is de zoveelste keer dat er iets mis mee is. Wat kunnen we daaraan doen? M'n datakosten schieten namelijk ook omhoog. 

Groeten Chris Dunnink

11 reacties

Reputatie 5
@chrizzdunn Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je geen gebruik meer kunt maken van Wifi! Heb je al geprobeerd om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen en vervolgens weer te updaten? Wel even je gegevens backuppen! :)

Laat het ons even weten.
Dag Tom,

Dat heb ik meerdere malen geprobeerd en is niet gelukt. De ontvangst blijft hetzelfde, gewoon heel slecht. Wat kunnen we doen? 

Vriendelijke groeten,

Chris
Reputatie 5
@chrizzdunn

Via deze link kun je nakijken of je WiFi instellingen goed staan en deze indien nodig aanpassen. Als het probleem niet aan de instellingen ligt kun je het toestel ter reparatie aanbieden via My T-Mobile.
Hallo Sander,

Met alle respect Sander, maar dat is geen echte hulp, die link. 'Selecteer WIFI aanklikken', 'controleer of je telefoon dicht genoeg bij de router is'. Daar heb ik niet zoveel aan. Maargoed.
Ik wil het toestel wel voor reparatie aanbieden, maar er niet voor betalen. Het is een defect van de telefoon waar ik zelf geen invloed op heb. Kan dat geregeld worden?

Met vriendelijke groet,
Chris Dunnink
Reputatie 5
@chrizzdunn

Als het defect onder de garantie valt wordt je toestel natuurlijk kosteloos door ons gerepareerd. Of een defect onder de garantie valt is ter beoordeling aan het reparatiecentrum. Ik kan daarover geen uitspraken doen, maar als er geen val-, stoot of vochtschade wordt geconstateerd zal het defect vrijwel altijd kosteloos verholpen worden.

Mocht het defect onverhoopt toch niet onder de garantie vallen dan ontvang je altijd eerst een prijsopgave. Ga je hiermee niet akkoord dan wordt het toestel zonder extra kosten ongerepareerd naar je retour gezonden.
Reputatie 5
http://webwereld.nl/nieuws/113705/htc-update-nekt-wifi-van-toptoestel-one-x.html?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+Webwereld+%28Webwereld%29
Kijk, erkenning 😛 Dankjewel Edro
Reputatie 5
Kijk, erkenning 😛 Dankjewel Edro

Heb je de update al gedaan dan?
Het betreft de update voor HTC Firmware en niet die van Android.
Misschien kan een van de HTC fans je helpen bij het downgraden van de versie.
Ja die update heb ik gedaan. ik ga inderdaad kijken of ik 'm kan downgraden. Hopelijk helpt dat. Thanks
Reputatie 5
Ja die update heb ik gedaan. ik ga inderdaad kijken of ik 'm kan downgraden. Hopelijk helpt dat. Thanks

Ik heb ook nog aan een Android/HTC guru gevraagd om er naar te kijken. 
Misschien ondertussen eerst google eens bezoeken?

Kijk eens of je iets vindt tussen deze zoekopdrachten
downgraden
Idd, technisch verhaal maar dat moet wel lukken. Ik zal de uitkomst ff posten!

Reageer