Beantwoord

Geen wifi verbinding met LG G6

• 17 juni 2018
  • 1 reactie
  • 2936 Bekeken

van de ene minuut op de andere krijgt mijn LG g6 geen toegang meer tot het wifi in mijn huis. Laptop doet het nog prima op wifi en ziggo heeft enorm zijn best gedaan om te kijken of het probleem dáár lag, maar nee. Het moet haast wel aan het toestel liggen. Router eruit, telefoon uit en opnieuw opstarten, niks helpt. Zodra ik op 'verbinden' klik, krijg ik de ene keer een authenticatie fout en andere keer zegt het scherm: uitgeschakeld.... Al etterlijke malen het ww opnieuw moeten invoeren.
Wie weet er raad?
icon

Beste antwoord door Hajar 18 juni 2018, 08:47

Hi tivanboxtel1

Wat goed dat je zelf al van ales hebt geprobeerd. Ik ben zelf geen LG gebruiker, maar ik heb voor jou naar oplossingen gezocht en ben deze pagina tegengekomen met handige tips. Zou je die kunnen uitproberen? Als dat niet werkt, probeer dan het netwerk opnieuw in te stellen. Dit kan worden gedaan door naar de Instellingen> Netwerk> tik op het problematische netwerk om het die te vergeten. Verbindt opnieuw het netwerk om te controleren of het probleem nu opgelost is. Je kan ook kiezen voor het resetten van de netwerkinstellingen, wat het probleem meteen kan oplossen. Ga hiervoor naar Instellingen> Algemeen> Back-up en reset> reset netwerkinstellingen en kies vervolgens opties resetten.

Laat je even weten of dit heeft geholpen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi tivanboxtel1

Wat goed dat je zelf al van ales hebt geprobeerd. Ik ben zelf geen LG gebruiker, maar ik heb voor jou naar oplossingen gezocht en ben deze pagina tegengekomen met handige tips. Zou je die kunnen uitproberen? Als dat niet werkt, probeer dan het netwerk opnieuw in te stellen. Dit kan worden gedaan door naar de Instellingen> Netwerk> tik op het problematische netwerk om het die te vergeten. Verbindt opnieuw het netwerk om te controleren of het probleem nu opgelost is. Je kan ook kiezen voor het resetten van de netwerkinstellingen, wat het probleem meteen kan oplossen. Ga hiervoor naar Instellingen> Algemeen> Back-up en reset> reset netwerkinstellingen en kies vervolgens opties resetten.

Laat je even weten of dit heeft geholpen?

Reageer