Beantwoord

Gegevens pre-order Huawei onduidelijk

• 30 november 2017
  • 2 reacties
  • 293 Bekeken

Ik heb ongeveer twee weken geleden online een moleskine writing set aangevraagd die je kan bestellen wanneer je een Huawei mate 10 pro hebt gepreordered vóór 16 september, wat in mijn geval ook zo is. Echter zijn de gegevens die ik heb opgestuurd om twee redenen afgekeurd.

• De upload van je pre-order is niet leesbaar of er ontbreken vereiste gegevens.
• Er is geen upload van een uitgeknipt IMEI nummer.

Voor de upload van mijn pre-order heb ik een screenshot van het document dat ik in de mail heb ontvangen waarin mijn pre-order wordt bevestigd. voor het IMEI nummer heb ik een foto van de doos gestuurd waarop het IMEI nummer duidelijk zichtbaar was.

Welk document/screenshot/bericht zou ik moeten delen voor een geldige upload van mijn pre-order en is het echt nodig dat ik de doos kapot knipt? Als het moet dan moet het, maar het lijkt me een beetje onnodige schade aan dit stevige doosje.

Alvast bedankt voor het de tijd nemen dit te lezen!
icon

Beste antwoord door David 1 december 2017, 10:26

Hoi Stan2,

De voorwaarden voor deze actie worden door Huawei zelf bepaald, wij hebben daar verder eigenlijk niets mee van doen. Ik heb wel even de actievoorwaarden doorgenomen van de actie en daar staat wel dikgedrukt vermeld dat het om het uitgeknipte IMEI-nummer moet gaan. Als je dit met 110% zekerheid wilt weten, raad ik je aan om even contact met Huawei zelf op te nemen. Zij kunnen je het definitieve antwoord geven of je echt moet gaan knippen in de doos.

Succes en als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Stan2,

De voorwaarden voor deze actie worden door Huawei zelf bepaald, wij hebben daar verder eigenlijk niets mee van doen. Ik heb wel even de actievoorwaarden doorgenomen van de actie en daar staat wel dikgedrukt vermeld dat het om het uitgeknipte IMEI-nummer moet gaan. Als je dit met 110% zekerheid wilt weten, raad ik je aan om even contact met Huawei zelf op te nemen. Zij kunnen je het definitieve antwoord geven of je echt moet gaan knippen in de doos.

Succes en als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
I hallo Stan, ik heb eenzelfde soort probleem omdat ik mijn online preorder niet kan opsturen. Is er een mogelijkheid om deze opgestuurd te krijgen?

Reageer