Vraag

Geheugen Nokia C5-03

• 28 juni 2012
  • 2 reacties
  • 491 Bekeken

Hallo,
Ik heb sinds juli 2011 deze Nokia telefoon, echter geeft het, naarmate de tijd verstrijkt, het geheugen steeds vaker en sneller aan dat het geheugen van de telefoon (c) vol zit. Tot op heden heb ik met vele verwijderingen het geheugen C weer enigzins wat terug weten te krijgen, maar nu lukt het op geen enkele wijze nog om enig geheugen op de vaste C vrij te krijgen. Ook heb ik net nog getracht de fabriekinstellingen terug te plaatsen, maar zelfs dit bood geen enkel relaas. Ik kan nu zelfs geen sms berichten meer ontvangen en word enkel een melding gegeven dat het geheugen te vol zit en dat ik eerst berichten moet verwijderen! Er zit geen enkel bericht meer in mijn berichten....alles staat al op 0 ! !!
Wie kan mij de oplossing aanbieden zodat ik mijn telefoon nog wel goed gebruiken kan zonder dat het geheugen hiervan x op x vol raakt?
Het is erg frusterend om op deze wijze een telefoon in bezit te hebben welke niet goed functioneerd 😞.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes,
Ingrid

ps:
ik heb zelf een geheugen kaart van 8GB erin gedaan dus daar ligt het zeker niet aan 😉

2 reacties

Reputatie 5
Van http://www.portablegear.nl/nokia/c5-03/ervaringen/

Het apparaat zet alle toepassingen op telefoon geheugen,en alleen foto's en muziek op een toegevoegde geheugenkaart. Met het gevolg dat als je je mail ook ontvangt op je telefoon,en daarbij whatsapp installeerd je constant de melding krijgt dat je geheugen vol is... erg irritant, want op de duur kan je zelfs je mailtjes niet meer verwijderen, en blokkeerd hij alles, tot je iets verwijderd.... ik heb dus mijn mail verwijderd vandaag, kijken hoelang het nu duurt voor hij weer aangeeft dat mijn geheugen weer vol is.

Frans
Mijn mail heb ik lange tijd geleden al moeten verwijderen, omdat het geheugen hierdoor ook vol kwam......ik heb alles al verwijderd wat ik kon verwijderen. Het geheugen C van deze telefoon blijkt volgens mij veel te klein naar gelang je er mee zou moeten kunnen doen ;-(
Ik zou graag een oplossing hiervoor willen, want zo heb ik er helemaal niets meer aan en daar heb ik geen abbonnement bij T-mobile voor genoemen lijkt me!

Reageer