Beantwoord

geluid kapot Sony Xperia T

• 21 februari 2014
  • 1 reactie
  • 365 Bekeken

Hoi, mijn geluid doet het niet meer, ik kan geen muziek, filmpjes, wekker of beltonen meer horen. Ik kan nog wel bellen, dus denk dat het aan de speaker ligt! Heb het via dat speciale nummer geprobeerd waar je kan testen of alles nog goed werkt, en daar kwam geen geluid uit de speaker, microfoon of earphone. Al het geluid 'naar buiten' dus. Er is niks met mijn telefoon gebeurd, ineens werkte het niet meer. Soms doet mijn trilfunctie het ook niet, dit komt vaak later weer terug. Heb nu al anderhalve week gewacht, maar helaas geen positief effect met het geluid. Wat kan ik doen? Groetjes

Oh ja.. ik heb een Sony Xperia T.. wel handig om te weten! haha
icon

Beste antwoord door Bram 25 februari 2014, 11:04

@l.inda*

Welkom op het forum! :)

Heb je al een backup gemaakt en het toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd of dat je problemen oplost. Anders kun je hem altijd laten onderzoeken door hem op te sturen voor reparatie.
Bekijk origineel

1 reactie

@l.inda*

Welkom op het forum! :)

Heb je al een backup gemaakt en het toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd of dat je problemen oplost. Anders kun je hem altijd laten onderzoeken door hem op te sturen voor reparatie.

Reageer