Beantwoord

Geluid voor binnenkomende e-mail op Sony Xperia Z2

• 3 mei 2018
  • 3 reacties
  • 1225 Bekeken

Hi, Ik heb een Sony xperia Z2 en een pc desktop. Ik had vroeger verbinding via wifi en toen kreeg ik altijd een meldingsgeluid op mijn xperia bij een binnenkomende e-mail. Dat was makkelijk.
Ik heb echter een paar weken geleden de pc verbonden met een utp-kabel aan de modem, om vlugger te kunnen werken. Sindsdien krijg ik geen geluiden meer op mijn xperia als er mail binnenkomt.
Kan daar iets aan gedaan worden, zonder die kabel weer te ontkoppelen natuurlijk!
icon

Beste antwoord door Mctrain 4 mei 2018, 12:34

Hallo David,
Ik ben een beetje beschaamd om dit te zeggen: ik ben even naar de Orange shop geweest. Daar vroegen ze of ik m'n toestel al eens volledig uitgezet heb. Ik heb dat ter plekke gedaan en woeps daar kwam het eerste geluid al weer binnen. Soms liggen oplossingen zo voor de hand dat je ze gewoon over 't hoofd ziet. Bedankt voor je reactie en prettige dag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mctrain,

Wat opmerkelijk! Is er vanaf de PC ergens om gevraagd, wat in verband staat met de Sony? Het is wel erg toevallig dat het tegelijkertijd gebeurt, terwijl je zou denken dat het niets met elkaar te maken heeft! :S

Heb je wellicht een screenshot van de meldingen van jouw Sony? Staat hier wel gewoon aangegeven dat je een melding krijgt wanneer je een e-mail ontvangt? Van welke e-mail app maak je gebruik en staat ook daar de melding gewoon aan? We kunnen weliswaar direct aan een fabrieksreset gaan denken, maar ik ben eerst vooral benieuwd wat er precies bij de meldingen ingesteld staat, anders ga ik misschien al hele stappenplannen doorgeven en ligt het probleem elders! 😉

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet en helpen je dan graag verder!
Hallo David,
Ik ben een beetje beschaamd om dit te zeggen: ik ben even naar de Orange shop geweest. Daar vroegen ze of ik m'n toestel al eens volledig uitgezet heb. Ik heb dat ter plekke gedaan en woeps daar kwam het eerste geluid al weer binnen. Soms liggen oplossingen zo voor de hand dat je ze gewoon over 't hoofd ziet. Bedankt voor je reactie en prettige dag verder!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mctrain,

Kan gebeuren natuurlijk, gelukkig is het opgelost! 😃

Reageer