Beantwoord

Geluidsinstellingen Sony Xperia XZ

• 31 januari 2017
  • 2 reacties
  • 348 Bekeken

Hallo,
Mijn telefoon (Sony xperia xz) is zaterdagmiddag plat op de achterkant gevallen op harde tegels. Later kwam ik er achter r dat mijn muziek het niet deed. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en kreeg een melding met "geluidsinstellingen gestopt". De enige optie die erbij stond was om de app te sluiten. Dit blijft gebeuren bij uit/aanzetten. Naar fabrieksinstelling heb ik ook geprobeerd maar dit werkte ook niet. Omdat er steeds staad dat het een app is ben ik bij mijn instellingen onder het kopje geluid gaan kijken en daar stond bovenaan geluidsinstellingen hierbij krijg ik eerst een melding om geluidsinstellingen te herstarten en daarna dat de app steeds stopt. Is hier een oplossing voor die ik eventueel zelf kan toepassen of moet mijn telefoon toch gerepareerd worden?

Mvg
icon

Beste antwoord door Skyrider 31 januari 2017, 20:54

Hey Orlen.

Ik ga er van uit dat door de klap de speakers (of bekabeling) is beschadigd/defect is geraakt. Vooral omdat het na fabrieksinstelling nog niet werkt.

Het 'is' mogelijk dat je geluidsinstellingen elke keer crasht omdat je toestel geen verbinding kan maken met je speaker(s). Helaas 😞. Ik raad je dus aan om je toestel ter reparatie te aanbieden.

Directe linkje: T-Mobile - Reparatie aanmelden

T-Mobile voert alleen reparaties uit aan toestellen die:

• direct van T-Mobile zijn gekocht in een winkel (T-Shop), de T-Mobile Online Shop of via Telesales;

• via een officiële dealer of wederverkoper van T-Mobile zijn gekocht,
maar alleen als het toestel van T-Mobile afkomstig is

Heb je toevallig een verzekering? Anders kunnen de totale reparatie kosten vrij hoog komen.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Orlen.

Ik ga er van uit dat door de klap de speakers (of bekabeling) is beschadigd/defect is geraakt. Vooral omdat het na fabrieksinstelling nog niet werkt.

Het 'is' mogelijk dat je geluidsinstellingen elke keer crasht omdat je toestel geen verbinding kan maken met je speaker(s). Helaas 😞. Ik raad je dus aan om je toestel ter reparatie te aanbieden.

Directe linkje: T-Mobile - Reparatie aanmelden

T-Mobile voert alleen reparaties uit aan toestellen die:

• direct van T-Mobile zijn gekocht in een winkel (T-Shop), de T-Mobile Online Shop of via Telesales;

• via een officiële dealer of wederverkoper van T-Mobile zijn gekocht,
maar alleen als het toestel van T-Mobile afkomstig is

Heb je toevallig een verzekering? Anders kunnen de totale reparatie kosten vrij hoog komen.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +15
Hey Olren,

Flink balen zeg! 😞

Ik zie dat Skyrider je al meer informatie gegeven heeft. Je zou in dit geval dit forumtopic nog even door kunnen nemen. Je vindt daar allerlei tips voor wanneer je toestel defect is.

Houd er overigens ook rekening mee dat wanneer een toestel defect is geraakt door val, duw, stoot- of waterschade de reparatie niet onder de garantie valt. Meer informatie hierover vind je in de reparatievoorwaarden.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt? 🙂

Reageer