Sticky

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige BlackBerry toestellen

Toon eerste reactie

186 reacties

Reputatie 4
Badge +4
officiele foto's vrijgegeven door BlackBerry:

Reputatie 4
Badge +4
Weer wat foto's van de Priv in het wild:

Wow begin ervan te kwijlen. Als tmobile deze ook overslaat tjaa dan zal na zoveel jaren onze huwelijk voorbij zijn
Reputatie 4
Badge +4
Een korte review van het Engelse Carphone Warehouse: http://youtu.be/uaL8QhdWuKU
Ik zie dat ze een pre order lijn hebben open gezet
Reputatie 4
Badge +4
En deze kreeg ik daarstraks ook nog even in de mailbox vanuit BlackBerry zelf:

http://youtu.be/5nO8EdLtJj0
Reputatie 4
Badge +4

Ik ben benieuwd wanneer wij hem nu krijgen.... ik zag dat Typhone.nl december aanhoud
Héb je prijs gezien van 799???
Reputatie 4
Badge +4
Daar was al langer sprake van. Ik had niet anders verwacht
Zo hoog had ik niet verwacht, kijk is naar prijzen in usa
Reputatie 4
Badge +4
Studentmobiel heeft de prijs bijgesteld naar €779,- ik hoop voor mezelf op een leuke verlengingsaanbieding wanneer hij hier leverbaar is (waarschijnlijk in december ergens)
Reputatie 4
Badge +4
Tijd voor de (mogelijk) de volgende Android Smartphone van BlackBerry!

Codenaam: "Vienna"

Dit is een eerste render, dus het toestel kan er anders uit gaan zien. Ook is er nog niets aan specs bekend.
Helaas geen blackberry bij tmobile
Reputatie 4
Badge +4
Nou, de Priv is vanaf vandaag beschikbaar bij een handvol telecomaanbieders. Maar icm een T-mobile abonnement is hij schrikbarend duur zeg! 😢
Heb de blackberry priv in Canada aangeschaft voor 649 dollar. Was in usa voor vakantie. Ben er blij mee. Ik heb sim only van tmobile
Reputatie 4
Badge +4
Nice! Hoe bevalt Android met het BlackBerry sausje?
Reputatie 4
Badge +4
het ziet er naar uit dat T-Mobile in de VS eind van de maand de Priv gaat aanbieden

Zijn wij binnenkort ook aan de beurt????
De blackberry bevalt me prima, voorheen had ik een passport. Daar was ik ook tevreden over. Android loopt er best wel soepel op. Geen spijt van
Reputatie 4
Badge +4
https://newsroom.t-mobile.com/news/priv.htm

en wij? mogen wij ook? 😉 😛
Reputatie 7
Badge +15
Helaas nog niets over bekend Rajaalderi! 😞 🙂
zou T Mobile wel sieren om ook BlackBerry toestellen op te nemen in het assortiment. Dit jaar komen nog 2 BlackBerry toestellen uit met Android
Reputatie 4
Badge +4
Voor degen die het nog niet hebben gezien, hierbij de renders van de aankomende twee Android toestellen:

"Rome"

"Hamburg"
Reputatie 6
Badge +16
Ziet er gaaf uit. Ik ben nog steeds van mening dat een Touch screen en een Qwerty toetsenbord prima samen kunnen. Ik ben daarom erg benieuwd naar de "Hamburg".

Wat vind jij er zelf van Rajaalderi?
Reputatie 4
Badge +4
Destijds met mijn Bold 9900 was ik ook zeer te spreken over de combinatie van touchscreen en toetsenbord. Ik ben daar zeker een voorstander van! Hoewel het touchscreen toetsenbord van BlackBerry ook geweldig vind. Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de Hamburg.
Reputatie 7
Badge +17
Ziet er zeker cool uit. Ik mis mijn Blackberry als ik dit zo zie. 😞 Qwerty toestenbord is het fijnst wat er is!

Reageer