Sticky

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige BlackBerry toestellen

Toon eerste reactie

186 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Haha, misschien een beetje.. 😉 Het liefst had ik je natuurlijk blij gemaakt met het nieuws dat we deze opnemen in ons aanbod, maar BlackBerry zit er al een tijdje niet meer bij ons in en dat gaat op afzienbare termijn ook niet gebeuren.

Zo regelen wij het natuurlijk ook het liefst, maar als het zo is dat jij je gewenste telefoon kan krijgen én dan bij ons blijft, dan zijn we daar natuurlijk erg blij mee! Mocht je een andere telefoon op het oog hebben die wij wél in het aanbod hebben, dan kun je natuurlijk gewoon direct via ons verlengen!
Zie dat de nieuwe keyone wel bij t mobile in Duitsland in het assortiment komt, lijkt me qua uniciteit van dit toestel ook wel zo verstandig. Was van plan te verlengen over 2 maanden, de operator die dit toestel gaat voeren krijgt de voorkeur!
https://www.mobileforyou.de/handys-smartphones/blackberry/keyone.html

http://forums.crackberry.com/blackberry-keyone-f445/german-t-mobile-will-have-1101834/
Reputatie 6
Badge +17
Hoi HAWK,

Wat leuk dat je aan het kijken bent naar een verlenging! 🙂 Misschien had je het hierboven al gelezen in de berichten van mijn collega David, maar zoals het er naar uit ziet gaan we dit toestel niet in ons assortiment opnemen. Natuurlijk is het wel mogelijk om via een externe dealer te verlengen bij ons en dit toestel erbij te kiezen. Ik hoop in ieder geval dat we je mogen blijven verwelkomen als klant bij ons 🙂

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?
Heb nu sim only, welke nog jaar loopt. kan wel elk moment verlengen als ik een toestel er bij kies. Kan dit dan ook via externe dealer?
Reputatie 7
Badge +20
Hi HAWK,

Yes, Toestel Flexibiliteit kan ook via een externe dealer! 🙂 Je kunt dit dan bij de partij in kwestie aangeven en zij kunnen dit dan voor jou gaan verwerken!

We horen het van je als je nog vragen hebt!
Reputatie 7
Badge +20
Ziet er erg mooi uit, dat moet gezegd! 😃 Tof ook dat je het nieuws hier even met ons deelt, Rajaalderi! Ga je er zelf, indien mogelijk, voor?
Reputatie 4
Badge +4
Ik wil eerst graag weten of hij in Europa beschikbaar komt voor ik beslis of ik hem aan ga schaffen.... Maar de mega-batterij en de IP67 rating spreken mij wel aan
Reputatie 2
Eindelijk hier weer eens wat te melden!

Renders van vermoedelijk de opvolger van de Keyone zijn opgedoken:

De Athena, zoals deze word genoemd kan worden beschouwd als een verbeterde versie van de Keyone.

Alle zij-knoppen zijn naar rechts verhuisd, terwijl de SIM en USB openingen links zijn geplaatst. Daarnaast zien we een USB-C aansluiting aan de onderkant en is de 3,5mm aansluiting bovenop gebleven. Ook zien we een dubbele camera aan de achterzijde.

Lees wel: niks hiervan is nog bevestigd, dus het blijven geruchten.

En gaat t-mobile hem leveren?
Reputatie 4
Badge +4
Hallo WackO,

Ga daar maar niet van uit.

Het is voor T-Mobile zelf waarschijnlijk niet meer interessant om BlackBerry in het assortiment op te nemen.

Via externe dealers is het sowieso mogelijk om hem met een T-Mobile abonnement te nemen/verlengen.
Reputatie 4
Badge +4
Hij is twee weken geleden op de IFA al geïntroduceerd, maar ik deel hem alsnog even

BlackBerry heeft de Key2 LE op de markt gebracht. Ietsje minder prestaties, bijna hetzelfde uiterlijk, knap lagere prijs.

Specs Key2

Specs Key2 LE

Reageer