Sticky

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige HTC toestellen

Toon eerste reactie

244 reacties

Reputatie 5
Haha ach het zijn relatief solide toestellen, beetje teveel plastic naar mijn zin maar veel kun je niet verwachten van een toestel van rond de 150 ~ 200 euro. Moet trouwens wel zeggen dat het ondanks de SD400 als een gek draait dat WP8.1, de M8 is uiteraard sneller qua beleving maar ik ben zeer zeker niet ontevreden. Leuk vakantietoestelletje

Heb jij overigens al 4G900 in je regio? Zoja werkt dit ook op jouw toestel, mijn HTC weigert er automatisch mee te verbinden namelijk ben ik achter gekomen.

En weer terug ontopic, De M9+ Supreme Camera is aangekondigd 😂
HTC is echt helemaal de weg kwijt dit jaar, begint wel op 2011 te lijken met die tig Sensation varianten. Een kat in het nauw maakt gekke sprongen zeg ik dan maar.
Toestel komt (voorlopig) niet uit in Nederland weliswaar maar erg veel vertrouwen geven die tig versies van de M9 me niet bepaald http://tweakers.net/nieuws/105526/aziatische-htc-smartphone-heeft-camera-met-drie-methodes-om-te-focussen.html
Volgens mij zit ik hier in de randstad vnl. op de 1800 versie (grappig... kan me nu niet herinneren welke app ik gebruikte om dat te controleren in het verleden... ) Daar schakelt de M9 foutloos naar over ja en ik merk zelden iets van dat schakelen.

Die camera is niet geheel vreemd... Het gemiep en gezeur in de reviews was belachelijk te noemen, dus doen ze daar nu wat aan. Persoonlijk heb ik liever de M9 zijn camera met RAW dan wat anderen aan foto's kunnen maken, maar goed... ik verdwijn ook zo een paar uur in Photoshop om de foto's te bewerken (rot op met lightroom :P)

Overigens die Butterfly 3, waterdicht en met de M9 specs + hogere resolutie beeldscherm... Interessant! Meestal leek de opvolger van de One M op de Butterfly van een half jaar ervoor. Als de MX / M10 (ik blijf hinten) een 820 gaat gebruiken + waterdicht van de Butterfly... darn... Dat zou zelfs mij met mijn M9 nog doen twijfelen (en ik ging eigenlijk tot dit bericht er vanuit dat ik nu wel 3 jaar zou kunnen doen met een toestel!)
Pffff, die Priv van Blackberry ziet er nog best netjes uit.... HTC, je moet aan de bak! 😛
Reputatie 5
Ja die BB is echt erg fijn, eindelijk een fabrikant die begrijpt dat touchscreens toetsenborden niet bij iedereen in de smaak vallen
Nou... Nu zei ik laatst nog dat ik een WM10 mobiel zou overwegen... Is de 950XL een slechte variant op mijn M9... Ja zo schiet die keuze niet op he 😉 SD810 met 'vloeibare koeling' whoooooooo..... en een 1440p scherm, oftewel geen winst op snelheid ondanks meer koeling.

Plastic behuizing en als voornaamste voordeel een vervangbare accu. Nog steeds de Priv als tegenhanger.
A9 berichtje

Nope... gaat geen deuken in boter slaan.

MX/M10 maar even afwachten. In ieder geval is het nog steeds een 9 serie 😉 dus er is nog hoop 😛
Reputatie 5
Ik wacht liever even af wat Android M doet, hopelijk lossen ze de beloftes in zodat we dat waardeloze 5.xx snel kunnen vergeten
Ohw ja, maar ik kan HTC niet kwalijk nemen dat LP zuigt 😛

Ik kan ze wel kwalijk nemen als de nieuwe One MX straks ruk is. Gezien BB Priv eigenlijk al in de buurt komt van wat ik zou willen zien, misschien toch eens een rendertje maken en richting HTC sturen 😉
Reputatie 5
Haha dan zou ik deze wel naar de Amerikaanse tak sturen, in Nederland heb ik niet het idee dat ze daadwerkelijk er wat mee doen
tak??

Spammen over Twitter rechtstreeks naar CEO's heet dat, gebruik ik dat twitter ook nog eens ergens voor 😉 Gewoon lekker als "HTC One MX rumoured to have..." met een 'leaked' image 😉

Mooi op tijd voor maart, al wordt het dan een discussie... Ga ik mijn M9 dan al vervangen....
Reputatie 5
Mijn M8 ga ik hoogstwaarschijnlijk wel vervangen, tenzij android M een flinke stap vooruit weet te maken (SD ondersteuning gaat hierbij zeker helpen). Lumia 950 is nog instabiel te noemen heb ik vernomen van een mede klantexpert die er gisteren op HQ mee had gespeeld. maar WP10 is sowieso nog niet af als het gaat om stabiliteit. De BB hebben we nog niet gezien, ben benieuwd of daar wat mee gaat gebeuren in NL
Reputatie 5
Nou Poco-Loco, vandaag de 'grote' dag, de A9 zal worden aangekondigd, ik denk niet dat dit de reddende engel gaat zijn die HTC broodnodig heeft. Maar wie weet zijn de renders fake net als met de M9, we shall see today
LOL,

Op dit moment is het een BB Priv die de beste opties biedt en ik denk niet dat een A9 dat gaat verhelpen... Hopelijk wordt de 10 wel beter, want dit gaat het allemaal niet worden nee.
Reputatie 5
Poco-Loco schreef:

LOL,

Op dit moment is het een BB Priv die de beste opties biedt en ik denk niet dat een A9 dat gaat verhelpen... Hopelijk wordt de 10 wel beter, want dit gaat het allemaal niet worden nee.

Ja en vasthouden aan 1 toptoestel per jaar, niet 20 variaties erop zoals Samsung, Samsung kan het simpelweg maken omdat hun userbase veel groter is. En mensen zien Android = Samsung. Alhoewel het daar ook niet al te best gaat door de goedkopere toestellen die voor de meeste gebruikers meer dan zat power bevatten.
http://www.htc.com/uk/go/launch/ voor als je straks niks te doen hebt rond 6 uur 😛
Ok, ze hebben wel wat goeds gedaan... Hands-on A9 by Anandtech

- 2.5D glass (heb ik in de vorm van screen protector op mijn M9)
- All glass front (ziet er best netjes uit)
- $399 (zeer acceptabele prijs als advies, ga van 400~450 hier uit)
- 32Gb storage en 3Gb LPDDR3 optie beschikbaar (prijs niet bekend van die versie)
- Camera 13MP F/2.0 met OIS / 4UP selfie cam met RAW support (OIS mist echt op M9 en de 4UP is handig in donker en front wordt als gelijke van S6 gezien... lange review moet duidelijkheid bieden)
- Hints op calibratie schermkleuren! (optie AMOLED / sRGB kleurinstellingen)

Overall, while this isn’t the holiday season flagship that some might be expecting, I came away quite impressed with this phone. Despite the mid-range SoC I was more impressed with this phone than the One M9 at launch. Obviously, the true successor to the One M9 is the phone that everyone is really waiting on, but this phone shows that HTC is capable of responding to clear market demands. Although not every piece of the A9 is what I’d want to see in the M10, aspects like the dramatically improved camera processing, renewed focus on industrial design, and changes to HTC Sense should definitely be carried over.

Benieuwd, deel de mening/halve conclusie wel. Dit zou HTC een mooie side moeten geven. M voor tech geeks (hoi!) en A voor design freeks (uhm, weer hoi? crap!)
Reputatie 5
De teleurstelling is niet zo groot als met de desire eye destijds. Toch denk ik niet dat HTC dit gaat redden, dit ding schreeuwt namelijk iPhone. Sterker nog het lijkt op veel punten qua bouw op een iPhone.
En mensen die een iPhone willen, kopen een iPhone 😉
Boomsound is geschrapt, jammer vond ik altijd wel fijn. De 3GB/32GB versie komt alleen in de US uit. Daarnaast krijgen de M9 eigenaars weer een opdonder door eerst een midrage toestel uit te rusten met een minimale versie van Sense 7 over Android M heen, zo zijn er wel wat zaakjes uit de rom gesloopt, zoals de uitstekende eigen music player en de mailapp.
En intussen moeten de M9 bezitters nog op M wachten, sterker nog ik als M8 bezitter zou met de orginele rom nog steeds op een half gare lollypop versie zitten met sense 6 die ze maar niet strak krijgen op de M8 (ondanks alle losse app updates die ze regelmatig uitrollen).
Mijn vertrouwen is nog lang niet hersteld in HTC. Maar de lijn die ze wellicht hiermee voor een andere doelgroep inzetten is goed, nu nog ff 150 eurotjes van de prijs af en ze hebben misschien een kans.
Ik wacht de M10 nog even af...
Ja, de advies in NL wordt 599... gestoord!

Maar als tweede richting, M voor tech's en A voor design is het niet slecht.

Ik vind het niet heel erg dat de A9 nu iets op de M9 voorloopt, hij is nieuwer en het geeft ze even tijd om de boel eerst te testen 😛 maar je punt op de M8 is zeker geheel terecht. Wat betreft iPhone... ja, nou laten we het omdraaien, de Apple 6 lijkt meer op de Desire reeks. Kan me overigens prima voorstellen dat er mensen zijn die geen iOS willen en wel het uiterlijk van de 6 😉
Reputatie 5
Het heeft z'n voordelen die A9, sense is wat minder diep in het systeem verwerkt als bij onze toestellen zodat updates veel sneller kunnen worden uitgerold. Dus 1 op 1 met je M9 vergelijken kan niet, ze gaan ons namelijk geen 'light' versie geven van Sense, eerste handson previews zijn trouwens wel positief over het toestel. Het toestel wordt ook meer vergeleken met de Hero en Legend dan met de M serie, maar ik blijf er bij dat het toestel mits deze prijs bij de introductie zo blijft te duur is om aan te kunnen slaan. Voor dat bedrag koop je inmiddels een M9 en nog een sd kaart erbij ook
Ja... en sommige geruchten betreffende de 16gb in NL en 32gb in USA edities zijn ook niet positief 😉

Oftewel, nog even aanzien of dit iets gaat zijn voor mensen. Het is in ieder geval als toestel niet meteen slecht 😃
Reputatie 5
Marketing en marktonderzoek zijn nou niet de beste punten van HTC helaas. Plus dat de Benelux tak echt slecht is in verhouding met andere merken en hun eigen divisie in de USA
One X9

Wat vinden we er van?

Ik kan de splitsing A M en X wel waarderen, mits ze wel hun best op de X gaan doen 😉
Reputatie 5
Ik wordt een beetje gek van al die x a z voorvoegsels, ik vond het juist fijn dat ze ten tijde van de M7 slechts enkele toestellen uitbrachten met hetzelfde naampje, nu wordt het weer een rotzooi qua naamgeving. Een kat in het nauw maakt vreemde sprongen.
Ja, dat ben ik geheel met je eens. De M-serie had misschien 2-3 versies moeten hebben (en dan tel ik de mini variant mee).

Omgekeerd, Go X 😉
Reputatie 5
Poco-Loco schreef:

Ja, dat ben ik geheel met je eens. De M-serie had misschien 2-3 versies moeten hebben (en dan tel ik de mini variant mee).

Omgekeerd, Go X ;)

Ik ben wel blij dat ze boomsound weer terugplaatsen, maakte me een beetje zorgen met die a9 dat ze het daar uit weghaalden, het is fijn om thuis voordat je weggaat even snel een redelijk geluid bij een filmpje op je telefoon te hebben

Reageer