Sticky

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige HTC toestellen

Toon eerste reactie

244 reacties

Filmpje?

F1 in bad op de zondagmiddag met een Cognac en de auto-zuignap aan de muur! (go M7 :P)

Ja, nuttige toepassing, ik weet het 😃
Reputatie 5
Poco-Loco schreef:

Filmpje?

F1 in bad op de zondagmiddag met een Cognac en de auto-zuignap aan de muur! (go M7 :P)

Ja, nuttige toepassing, ik weet het :D

Hahaha dat is wel een geniale oplossing ja, de M8 en M9 zijn nog een stuk zuiverder qua geluid, ik ben benieuwd of er daar nog wat winst uit te boeken valt.
Ja, maar ik neem niet mijn nieuwe M9 mee de douche in 😉 Misschien mijn DesireHD, maar die klinkt wel echt slechter dan mijn M7!
Reputatie 5
De M10 zal waarschijnlijk voortboorduren op het design van de A9
https://www.allaboutphones.nl/htc-one-m10-volgt-design-van-a9/

Nu hoop ik dat ze wel de boomsound speakers ergens weten te plaatsen, ideaal voor navigatie in de auto!
IP68..... erg interessant ineens!

De iPhone 6 is niet lelijk... iOS (en hun te dure hardware) netzoals Touchwiz mag je houden, maar Apple heeft qua styling prima spullen. Dus een M10 op die basis, SD820 maar dan vooral met IP68... ding is in 4 letters spontaan in de spotlight gekomen!
Ik ben ook aan het azen op de M10, maar vind het inderdaad erg jammer als de boomsound speakers verloren zouden gaan. Ze zullen er vast een goede reden voor hebben, zoals de vingerafdruk scanner. dat is wel weer een mooie vooruitgang!
Ik hoop alleen dat ze het logo niet op zo'n kaal plekje aan de voorkant zetten. die ruimte zouden ze veel beter ergens anders voor kunnen gebruiken, zoals de speakers. Mja dat zal het binnenwerk wel niet toelaten.
Reputatie 5
Ik geloof het pas als ik het zie, vorig jaar liet ik me ook gek maken door renders en geruchten en werd ik best wel teleurgesteld. Alhoewel de M9 een prima toestel is had ik liever destijds een heel ander design gezien. En ik denk niet dat ze zomaar de BoomSound speakers zullen verlaten, ze hebben daar namelijk wel een streepje mee voor tegenover de andere fabrikanten
Reputatie 5
http://www.techtastic.nl/wp-content/uploads/2016/03/htc-one-m10-1.jpeg
Dit wordt 'm dan de HTC 10, de naam "One" mag volgens bronnen niet langer gebruikt worden omdat het recht op die naam verlopen is.
Verder schijnt er een Sony camera in te zitten, Boomsound, LTE-A en een flinke snapdragon 820.
Ik ben erg benieuwd, wat vinden jullie ervan?
Telefoon ziet er beter dan ik had gevreesd 😉 maar ik mis nu al de ruime speaker aan de onderzijde (al zit er op de echte onderzijde wel iets...).

Vraag me af of het geluid nog net zo goed is en ik hoop op die IP68 rating als mede dat de geruchte 12MP Sony camera wel de ultrapixel techniek heeft. Goed lage f/1.8 op de lens ofzo en dan is het een pracht camera! OIS zou er wel inzitten, dus dat gaat ook de goede kant op.

Hij ziet er wat robuust uit... Ik mag dat wel 😃
Een korte vraag... Is het waar dat de HTC 10 op 12 april geïntroduceerd wordt? 😃
Reputatie 7
Badge +17
Hi Pascal,

Heb je interesse in de HTC 10? 😃 Op dit moment is het niet bekend of wij hem gaan introduceren. Het is dus nog even afwachten..
Jazeker heb ik interesse! mijn M7 is langzaam aan vervanging toe. Ik heb de kat uit de boom gekeken voor de M8, M9 en afgeleide- en tussenmodellen. Maar voor de HTC 10 ziet alles er tip top in orde uit. Misschien ben ik dit keer geen early adopter voor dit model, maar ik wil wel graag bij HTC blijven.
Het is wel jammer als er geen stereo geluid meer aanwezig zou zijn, maar naar verluid zou het scherm, de camera en de accu dat meer dan goed maken.

Wat denken jullie dat de richtprijs voor het toestel gaat worden?
In nederland zal het toestel vast pas in mei ofzo geintroduceerd worden toch?
Zat er geen speaker onderin? Volgens mij was die alleen naar onderen verplaatst en is het daardoor niet geheel front-directed maar nog wel stereo...

Ennuh... Hij ziet er inderdaad goed uit!
Jawel, er zit een speaker onderin. Er zijn ook al foto's van de binnenzijde van de achterkant verschenen zag ik. Ziet er goed uit inderdaad. Ik ben erg benieuwd! De Snapdragon 820 zal wel aardig wat mooie prestaties neerzetten. Ik hoop alleen dat de gelekte AnTuTu (topscore uiteraard) test niet weer zoals met de M9 omzeild is door tijdens testen de rekenkernen te overclocken...
Hoho...

Niks overclocken, je kan dit gewoon aanzetten in de developers opties... Tis alleen compleet nutteloos, net zoals AnTuTu overigens, om een SoC op die snelheid voor normaal gebruik te gebruiken. Ik zou het zo fijn vinden als we die cores veel kalmer toepassen...

Om de een of andere reden is het een alles of niets gedrag wat Android wil en dat zie je ook op de M9. Hij is rustig en kalm, als je alles afstelt, anders is het een chaos en vreet die stroom om onzinnig snel iets te laden.. Ik zou zo graag apps per big.Little willen instellen 😉
Wat houdt dat precies in? big.Little?
kleine cores grote cores...

In principe zie je bij de 820 straks 4 kleinere en langzamere cores die langzaam draaien en 4 sterkere en grotere cores die sneller draaien... Nu kiest Android nog welke apps wanneer op de snellere mogen draaien en eigenlijk zou ik FB en Whatsapp gewoon nooit de vrijheid willen geven iets op de snellere cores op te mogen pakken...

Bij voorkeur, zoals ik ook mijn pc thuis africht, zou ik alle "idle" processen op 1 core willen zetten, alle apps op cores 2-4 en slechts enkele uitzonderingen toe willen staan op de snellere cores 5-8 😉

Maarja, bovenstaande geeft natuurlijk ook wel een indicatie op hoe "gewoon" ik ben met mijn telefoon 😉 er is een reden waarom mijn M9 3 dagen haalt (al zit ik vandaag erg krap..., toch zo de lader maar eens).
Reputatie 5
Morgen is het zo ver.
Inmiddels is alles eigenlijk al bekend :
http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/12553/exclusief-dit-is-de-htc-10-die-dinsdag-gepresenteerd-gaat-worden

Ik ben blij dat ze het afgeronde scherm van de One-x weer gaan gebruiken, dit vond ik persoonlijk erg mooi
Het is een erg mooi toestel! Ik zie overigens dat er bij de specs op die link van jou staan dat het toestel niet waterdicht is. Dat is namelijk wel al regelmatig de geruchten-revue gepasseerd. Jammer, maar niet onoverkomelijk haha!
Wat nog meer jammer is, is dat het toestel pas in mei te koop zal zijn! Nog een maand langer wachten dus!
Reputatie 5
https://www.youtube.com/watch?v=GVkmWyl4HwU en de promo is uitgelekt!
Mooi! Kort maar krachtig! Belangrijkste design features worden uitgelicht, maar geen details verder. Die zullen nog wel volgen lijkt me!
Reputatie 5
Ja we wachten af, ik ben nooit blij geweest met mijn M8, gelukkig koste dat ding me netto 140 euro maargoed, wellicht schaf ik deze los aan, ik krijg hierbij weer hetzelfde gevoel als van de M7 en dat is een goed iets.
Ik heb exact hetzelfde gevoel bij dit toestel. Ik had het op zich niet erg gevonden als ze dezelfde design-lijn hadden aangehouden als de M7, M8 en M9, maar als de soliditeit van het toestel maar gewaarborgd blijft ben ik tevreden. En ik ben benieuwd naar het geluid! Het minpuntje van de M7 qua geluid vond ik dat het niet zacht genoeg kon voor in de avond in bed een film te kijken, en niet hard genoeg om buiten altijd verstaanbaar te zijn.
De naar beneden gepositioneerde speaker van de HTC10 geeft wel de mogelijkheid om een beter directioneel geluid te creëren en ook om toch voldoende volume er uit te persen als het toestel in een sleeve meegedragen wordt (zoals bij mij het geval is!)
Reputatie 3
Ben er ook op aan het wachten en het lijkt een goede comeback te worden na de M9. Vraag me alleen af hoe lang de batterij het goed houdt, in jaren bedoel ik dan. Zonde als een goed toestel na twee jaar de prullenbak in kan omdat de batterij ver terug gelopen is.
Reputatie 5
Hmm zolang ze li-on / li-po gebruiken zul je dat nog wel even houden. Grafeen is de toekomst, het duurt alleen zo achterlijk lang voordat je het een keer in telefoons gaat zien.
Ik ben erg benieuwd morgen, vooral naar de specs. Nu maar hopen dat het toestel snel op de markt is.

Reageer