Sticky Beantwoord

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Huawei toestellen

Toon eerste reactie

47 reacties

Enig idee wanneer de Huawei Mate 8 releasedatum is? En wordt deze telefoon ook door jullie verkocht (icm abonnementen/verlengen)?
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

Het is momenteel nog niet bekend of en wanneer T-Mobile de Mate 8 zal gaan verkopen. We wachten in spanning af...

Sorry dat er niet meer info is!
hallo, net als heerdel ga ik waarschijnlijk voor de huawei mate 8 en ook ik sta voor een verlenging hoe zit dat gaan jullie hem in het pakket opnemen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Snaredrum,

Ik heb jouw topic even hierheen verplaatst, zodat iedereen in één keer de update krijgt.

Helaas is het geen update met goed nieuws, want ik heb zojuist vernomen dat we de Huawei Mate 8 niet in ons aanbod gaan opnemen. Ik zie inderdaad in ons systeem dat je ondertussen al kunt verlengen, helaas kunnen wij je hierbij niet aan de Mate 8 helpen.. 😞

Als je evenwel met een aanbod gebeld wilt worden, met een toestel dat we wél aanbieden, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Ik heb de HUAWEI P8 en het scherm is niet zo hard als ze zeggen. Heb hem paar manden en scherm is al gebarsten en er zit zelfs een bescherming omheen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rob,

Wat onwijs zonde dat je scherm gebarsten is! Is het een heftige barst?

Ga je het scherm laten repareren? Het probleem is wel dat dit vaak niet onder de garantie valt, omdat barsten vaak door val-, klem- of stootschade komt. Verder kan ik hier geen uitspraak over doen, dat is geheel aan de reparatiedienst.

Bevalt de Huawei je verder trouwens wel, qua gebruik enzovoorts?
Komt de huawei p9 bij tmobile ook in de 4gb ram/64gb variant?
Ik zie het al op een ander deel van het forum. Heeft iemand een idee waarom de 4gb ram/64gb variant niet geleverd gaat worden door t-mobile?
Reputatie 6
Badge +16
Hi YBouwer,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de Huawei P9! Wat is voor jou de reden om voor zo'n toestel te kiezen?

De plus variant staat momenteel inderdaad niet op de planning. Wat hiervan de reden is durf ik helaas niet te zeggen. Wellicht dat we de Huawei P9 Plus in de toekomst alsnog gaan aanbieden, houd onze website en dit topic dus goed in de gaten!
He Issam,

De reden dat ik voor de p9 kies is om een paar redenen waarvan o.a. De prijs en omdat ik meerdere mensen ken met een P8 en erg te spreken zijn over het toestel en huawei in het algemeen. En de grootste reden is misschien nog wel dat ik altijd een iPhone gebruiker ben geweest (laatste 6 jaar). Ben onderhand beetje klaar dat het basis model altijd maar met 16gb opslag komt. Wat vooral tegenwoordig een erg gedateerde hoeveelheid opslag ruimte is.

En de 4gb/64gb komt dus alleen maar in de plus variant?

In ieder geval bedankt voor je antwoord!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ybouwer,

Logische redenen om over te stappen, daarom ben ik zelf ook na flink wat jaren overgestapt!

Het klopt inderdaad deze niet in de plus-variant komt, we hebben besloten om alleen de standaard variant aan te bieden. Deze heeft 3 GB werkgeheugen en 32 GB opslagruimte. Gelukkig heb je een Micro-SD ingang, waardoor je jouw opslag geheugen kan uitbreiden! Sluit deze ook aan bij jouw wensen? 🙂
He David,

Die sluit prima aan op mijn wensen. En ging mij ook niet zozeer om de opslagruimte (aangezien die uitbreidbaar is) maar meer om de ram. Aangezien voor veel flagships 4gb de standaard is dacht ik, als die met 4gb ram kan krijgen dan is die wat meer futureproof en zal die mogelijk want minder snel langzaam worden. Maar wederom ik ben nieuw op dit gebied dus geen idee of die gedachtengang valide is.

Wederom bedankt voor antwoorden!
Reputatie 7
Badge +20
Hey YBouwer,

Op dit moment is de standaard 3 GB ram, maar er zijn wel toestellen die al gebruik maken van 4GB. Echter ben je met 3 zeker een tijdje nog wel futureproof! 🙂

Graag gedaan en als je nog meer vragen hebt, keep 'em coming!
David schreef:

Hey YBouwer,

Op dit moment is de standaard 3 GB ram, maar er zijn wel toestellen die al gebruik maken van 4GB. Echter ben je met 3 zeker een tijdje nog wel futureproof! 🙂

Graag gedaan en als je nog meer vragen hebt, keep 'em coming!

He David,

Heb je nog werk voor me?:P Maar nee dus, geen vragen meer!
zo wel in de toekomst dan neem ik contact met je op.

Gr. Yorick
Reputatie 7
Badge +20
Haha, vacatures genoeg hoor, Yorick! 😉

Doe dat, we zitten er klaar voor!
Ik zie dat forumlid Issam het heeft over de P9 Plus. Maar de de P9 (dus niet de Plus) komt ook uit in de 4gb ram en 64gb opslag, dual sim etc.

Naar dat toestel gaat voorkeur uit. Maar standaard bieden jullie de versie aan met 3gb ram en 32gb opslag.

Dus.. Kom de 4gb ram versie ook tussen jullie aanbod te staan?
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Bas,

Goede vraag. Ik durf hier niet met zekerheid een antwoord op te geven, dus ga ik het voor je navragen bij onze collega's. Zodra ik een reactie heb gekregen laat ik het je weten. 😉
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Bas,

Ik heb inmiddels een reactie gekregen van onze vriendelijke collega. Ze geeft aan dat de Huawei P9 (normale variant) alleen in de 3GB + 32GB versie verkocht wordt door ons.

En nu het goede nieuws: de Huawei P9 Plus gaat ook door ons aangeboden worden. Dit toestel heeft standaard 4GB werkgeheugen en 64GB opslag geheugen. We verwachten dat dit toestel binnen 2 maanden bij ons te bestellen is. Er is nog geen exacte datum bekend.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. 🙂
Issam schreef:

Hallo Bas,

Ik heb inmiddels een reactie gekregen van onze vriendelijke collega. Ze geeft aan dat de Huawei P9 (normale variant) alleen in de 3GB + 32GB versie verkocht wordt door ons.

En nu het goede nieuws: de Huawei P9 Plus gaat ook door ons aangeboden worden. Dit toestel heeft standaard 4GB werkgeheugen en 64GB opslag geheugen. We verwachten dat dit toestel binnen 2 maanden bij ons te bestellen is. Er is nog geen exacte datum bekend.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. :)

Top! Bedankt voor het uitzoeken. Ik denk dat ik dan eens de overweging ga maken om de P9 Plus aan te schaffen. Deze heeft wel een amoled scherm :8 .
Reputatie 7
Badge +15
Even nieuw leven in dit topic! 😉

Van welk Huawei toestel maak je gebruik? Welke features zou je terug willen zien in de nieuwe toestellen? Ik ben benieuwd!
Reputatie 6
Badge +17
Tromgeroffel! De Huawei P10 is aangekondigd! Hebben jullie de specs al bekeken? Wat vinden jullie ervan? Ga je 'm bestellen?

Je kunt de Huawei P10 nu al pre-orderen bij ons! 😃 Check deze pagina voor meer informatie en het bestellen. En extra tof: als je nu een pre-order plaatst, dan ontvang je gratis een Leica instant camera t.w.v € 289,00. Bekijk op deze pagina de actievoorwaarden.
Ik kan morgen verlengen. Ga de P10 pre orderen. Maar niet bij tmobile, maar bij mobiel.nl. scheelt me 3 euro per maand. Heeft iemand al ergens hoesjes gezien voor deze telefoon ?

Reageer