Sticky Beantwoord

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Huawei toestellen

Reputatie 5
In dit topic mag alles delen wat je kwijt wilt over de nieuwe Huawei toestellen. Ook geruchten over mogelijke nieuwe Huawei toestellen kun je hier uiteraard kwijt 🙂
icon

Beste antwoord door Amy 19 juli 2016, 11:10

Even nieuw leven in dit topic! 😉

Van welk Huawei toestel maak je gebruik? Welke features zou je terug willen zien in de nieuwe toestellen? Ik ben benieuwd!

Bekijk origineel

47 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey YBouwer,

Op dit moment is de standaard 3 GB ram, maar er zijn wel toestellen die al gebruik maken van 4GB. Echter ben je met 3 zeker een tijdje nog wel futureproof! :)

Graag gedaan en als je nog meer vragen hebt, keep 'em coming!
Nou dan maar gelijk een goede....

Kitkat liefhebbers die ook nog eens een P6 hebben kunnen zich uitleven met deze ROM.....  wel natuurlijk op eigen risico maar het is een orginele Huawei ROM geen derde partij Garantie hoef je niet bang voor te zijn maar weet wel dat het een Beta is....

http://huaweinews.com/wp-content/uploads/2014/01/android-kitkat-ascend-p6.jpg

Android 4.4 KitKat Beta for Ascend P6 Leaked

Finally we have a leak just like we predicted on this post - http://huaweinews.com/2014/01/ascend-p6-emotionui-2-3/. Few hours ago Ascend P6, Android 4.4 KitKat with Emotion UI 2.3 Beta firmware was leaked on Chinese forums. According to the initial testers, this firmware is mostly stable but don’t take our word for that just yet, because even the initial testers weren’t ran this firmware for over 24 hours. Here are some information about this leaked firmware in easy to understand form

Compatibility – Ascend P6-U06
Android version – 4.4.2
Emotion UI version – 2.3
Firmware version - V100R001C00B014EDGE
Kernel version – 3.0.8
Languages – Multi-Language
Google Apps included – NO

Download link - http://dl.huaweinews.com/Roms/Ascend-P6/EMUI2.3V100R001C00B014EDGE-U00-Beta.rar
En dan nog even de G6s     de mini van Huawei.....

Model name – Ascend G6 G6-T00
Processor – 1.3Ghz MediaTek Quadcore MT6582
RAM – 1GB
Display – 4.5inch 960 x 540 IPS LCD
SD card support – Yes up to 32GB
Camera – 8MP main / 5MP front
Dimensions – 130 x 65 x 7.5 mm
Android version – 4.2.2

http://huaweinews.com/wp-content/uploads/2014/01/huawei-ascend-g61.jpg
En de B199   (nee niet de firmware)

Huawei B199 Released with Full Metal Body

Processor – 1.6Ghz Qualcomm snapdragon
GPU – Adreno 305
Software – Android 4.3 EMUI 2.0
Display – 5.5inch IPS LCD 720P
Camera – 13MP primary , 5MP front
RAM – 2GB
ROM – 16B
Battery – 3000mAh
Network – dual SIM. CDMA/GSM dual active

http://huaweinews.com/wp-content/uploads/2014/01/huawei-b199.jpg
Sweeeeeeeet.......

http://huaweinews.com/wp-content/uploads/2014/03/ascend-d3-rumor.jpg
Jup  China heeft Kitkat op de P6.....

http://huaweinews.com/wp-content/uploads/2014/03/ascend-p6-t00-kitkat.jpg
Reputatie 5
zie ik nou staan priced at 3888? Prijzig toestelletje 😛
En nog even de G6.....   

Geen "iPhone killer"   maar een hoop waar voor je 250 Euro zonder abo....... En hij is deze maand leverbaar....
http://huaweinews.com/wp-content/uploads/2014/02/ascend-g6.jpg
Processor – 1.2Ghz Quad Core
RAM – 1GB
Storage – 8GB with micro SD slot
Display - 4.5 inch 540 x 960 IPS LCD (245 ppi)
Android version – 4.3
Emotion UI – 2.0 Lite
Camera – 8MP Sony BSI f/2.0 primary and 5MP front wide angle
Battery – 2000 mAh
Connectivity – LTE Cat 4 150Mbps
Dimensions – 7.88mm thick
Reputatie 2
Wie kan mij vertellen wanneer de Huawei Mediapad x1 verkrijgbaar is bij T-Mobile.
Nooit,

Sorry voor het simpele antwoord maar dit toestel word door geen enkele provider geleverd. Je kunt hem echter eenvoudig zelf bestellen.

Je kunt ook voor een veel lagere prijs het Chineese tweelingzuske van de X1 kopen....   die is precies hetzelfde 🙂 probleem is wel dat het dan om grijze imnport gaat wat bij een defect problemen KAN geven met de garantie, je moet hem dan zelf opsturen voor reparatie.

Heel veel "goedkope" toestellen zul je niet bij een provider aantreffen....  kijk maar eens naar de geweldige Motorola....  de dure toestellen zoals de S5 en de HTC one en iPhone zijn voor de providers een perfecte manier om klanten binnen te halen die geen nieuw toestel kunnen/willen kopen en de providers beperken zich dus tot deze (dure) toestellen. Wil je een ander merk en type moet je kijken voor een prepaid of zewoon zelf een toestel los kopen, dat is ook nog eens veel goedkoper aan het eind van de rit.
Reputatie 2
Wat jij zegt dat geloof ik. Je vergeet dat Huawei een hele grote speler is op de telecommarkt. Ze maken toestelen met goeie specs voor een goede prijs. Eigenlijk vergelijkbaar met sony. Daar komt bij dat het toestel wel in Nederland uitkomt de vraag is alleen wanneer.

Nooit,

Sorry voor het simpele antwoord maar dit toestel word door geen enkele provider geleverd. Je kunt hem echter eenvoudig zelf bestellen.

Je kunt ook voor een veel lagere prijs het Chineese tweelingzuske van de X1 kopen.... die is precies hetzelfde 🙂 probleem is wel dat het dan om grijze imnport gaat wat bij een defect problemen KAN geven met de garantie, je moet hem dan zelf opsturen voor reparatie.

Heel veel "goedkope" toestellen zul je niet bij een provider aantreffen.... kijk maar eens naar de geweldige Motorola.... de dure toestellen zoals de S5 en de HTC one en iPhone zijn voor de providers een perfecte manier om klanten binnen te halen die geen nieuw toestel kunnen/willen kopen en de providers beperken zich dus tot deze (dure) toestellen. Wil je een ander merk en type moet je kijken voor een prepaid of zewoon zelf een toestel los kopen, dat is ook nog eens veel goedkoper aan het eind van de rit.

Natuurlijk komt hij ook uit in Nederland :)

Echter verkoopt Huawei hun toestellen voor een veel lagere prijs onder een ander typenaam en nummer op the thuismarkt....  deze toestellen zijn neenvoudig via de diversen websites te bestellen en dan bespaar je jezelf eneorm veel geld...   let wel dat je soms de 4G in moet leveren omdat de hardware dit niet onderstuend, echter worden somige typen alleen van een ander typeplaatje voorzien....  die zijn volkomen gelijk.  Dit word gedaan om te concureren met de andere Chinese merken op de thuismarkt.

Ik had mijn P6 voor net geen 250 Euro via Hong Kong.   Maar nogmaals de garantie verloopt iets ingewikelder maar je krijgt gewoon de Huawei fabrieksgarantie.

Als ik tijd heb zal ik eens een lijstje maken met de chinese tweelings broertjes en zusjes van de Huawei  toestellen en dan hier posten. Heel beperkt kan ik ze ook leveren maar dat gaat dan echt om heel kleine aantallen voorlopig.
Reputatie 2
Mijn vraag was of het toestel wanneer het toestel uitkomt bij t-mobile, en je komt met een heel verhaal. En dat is niet het antwoord op mijn vraag. Het toestel komt naar nederland, maar wanneer.

Natuurlijk komt hij ook uit in Nederland :)

Echter verkoopt Huawei hun toestellen voor een veel lagere prijs onder een ander typenaam en nummer op the thuismarkt.... deze toestellen zijn neenvoudig via de diversen websites te bestellen en dan bespaar je jezelf eneorm veel geld... let wel dat je soms de 4G in moet leveren omdat de hardware dit niet onderstuend, echter worden somige typen alleen van een ander typeplaatje voorzien.... die zijn volkomen gelijk. Dit word gedaan om te concureren met de andere Chinese merken op de thuismarkt.

Ik had mijn P6 voor net geen 250 Euro via Hong Kong. Maar nogmaals de garantie verloopt iets ingewikelder maar je krijgt gewoon de Huawei fabrieksgarantie.

Als ik tijd heb zal ik eens een lijstje maken met de chinese tweelings broertjes en zusjes van de Huawei toestellen en dan hier posten. Heel beperkt kan ik ze ook leveren maar dat gaat dan echt om heel kleine aantallen voorlopig.

Sorry,

Het toestel komt (voorlopig in elk geval) niet naar T-Mobile met een abo en mij zijn ook geen andere providers bekend die het toestel wel in combibatie met een abo aan gaan bieden. Eind deze maand zou hij in de winkels te krijgen moeten zijn die Huawei toestellen leveren. Maar je kunt hem natuurlijk al een poosje via het internet gewoon bestellen.

De kans is erg klein dat hij ook met een Pre-Paid pakket zal uitkomen bij de diverse providers.
Huawei G700

Het is geen nieuw model maar wel een toestel wat vrijwel onbekend lijkt te zijn....  Voor nog geen 200 Euro krijg je het volgende:

2 Gb RAM
Quadcore op 1200 Mhz
5 inch 720p Display (1200x720)
8 Gb opslag en een SD slot tot max 32 GTb
Dual sim
Simlock/branding vrij
Verwijderbare accu die tot 2,5 dag meegaat
1,3 Mp camera voorzijde en 8Mp camera (met flits) achterzijde.
Helaas geen Kitkat toestel draaid op Androis 4.2.2 en er zit geen update in de pijplijn.....

Hij is een stuk sneller dan de Huawei G6 en bijna net zo snel als de Huawei P6....  en als je spreekt over waar voor je geld kun je denk ik geen beter toestel vinden op het moment.  Heeft het toestel dan geen nadelen ?   toch wel....  de camera is niet de beste uit de klas...... maakt heel knappe foto's maar simpelweg niet zo goed als een veel duurder toestel.....  niet vreemd voor die prijs maar moet vind ik wel genoemd worden.....

Ik heb op het moment een G6 en een G700 maar de G700 werkt gewoon zo veel lekkerder als de G6 al is de G6 net iets mooier vormgegeven maar heeft de helft minder RAM, een kleinder scherm en en kleinere accu.....

ben je dus op zoek naar iets goedkoops met een leuk scherm en een hele berg RAM.....   doe er je voordeel mee...

De foto is niet geweldig, het begon al donker te worden en ik gebruikte de slaapplek van mijn kat :P  als vergelijk ligt een 4 inch Y300 ernaast....

Ascend Mate B927SP02 Emotion UI 2.0 Firmware Released.

Er volgen nog een hele lijst Huawei modellen deze maand en in Juli, Houd er rekening mee dat de " kleintjes" zoals de Y210 en de Y300 deze update NIET zullen krijgen het betreft hoofdzakelijk de midrange toestellen en de P-series...

Omdat veel mensen een los gekochte Huawei gebruiken op het T-Mobile netwerk leek het me toch nuttig het even te melden.

Het gaat dus om een upgrade van de Emotion UI NIET om een update naar KitKat, vooralsnog is die alleen voor de P6 beschikbaar (unbranded).
Ik heb net even mijn slechtste video tot nu toe gemaakt van de Huawei G700... lolz
Ik klink alsof in een sok heb opgegeten en de video wil niet echt in focus blijven en ik was tot slot ook nog vergeten wat ik wilde laten zien... volgende week komt er een echte video voor in de plaats dan is de juiste camera weer thuis 🙂 PS die lelijke vent ben ik niet das een spook.....

https://www.youtube.com/watch?v=3huq-6KEiz0

Reputatie 5
Lekker bezig JohnH! Ouwe Huawei tijger 😉
JohnH schreef:

Ik heb net even mijn slechtste video tot nu toe gemaakt van de Huawei G700... lolz
Ik klink alsof in een sok heb opgegeten en de video wil niet echt in focus blijven en ik was tot slot ook nog vergeten wat ik wilde laten zien... volgende week komt er een echte video voor in de plaats dan is de juiste camera weer thuis 🙂 PS die lelijke vent ben ik niet das een spook.....

https://www.youtube.com/watch?v=3huq-6KEiz0

What about de g750, een volwaardige opvolger voor de g700?
Lijkt erop dat Huawei Nexus telefoons op de markt gaat brengen. Waarschijnlijk aan het eind van het derde kwartaal wordt de telefoon uitgebracht.

Huawei Nexus smartphone confirmed: Chinese company working closely with Google
Gaat t-mobile de p8max verkopen want dit toestel had al in Nederland moeten zijn
Wanneer is de huawei mate s bij jullie beschikbaar, vind er maar weinig info over.....
Reputatie 7
Badge +15
Hoi allemaal,

Vooralsnog staat de Mate S niet op de planning. Dit toestel is overigens wel beschikbaar in ons Huawei partner T-Shop aan de Kalverstraat in Amsterdam.

Wel zal de Huawei G8 op korte termijn beschibaar komen. Wanneer precies is nog niet bekend maar hij komt er aan! 😉
Hallo,

Gaat T-Mobile de Huawei nexus 6p beschikbaar stellen?

Bvd
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bauckel,

Wijzelf helaas niet, maar zo te lezen onze Huawei Partnerstore wel! 😃

Reageer