Sticky Beantwoord

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige LG toestellen

Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nadimlg,

Een terechte vraag! Om je van een volledig correct antwoord te voorzien, heb ik dit voor je nagevraagd. Hopelijk heb ik hier gauw uitsluitsel over!
Ik zie dat de advertentiepagina is aangepast, ik neem aan dat er dus geen quad dac in de Nederlandse modellen zit?

Hoe zit het met Google Home, op LG's pagina staat dat bij aanschaf van een LG G6 voor 30 april dat je er gratis een google home speaker bij krijgt, mijn vraag; Is deze actie ook in Nederland geldig of alleen in America? (ik zag t-mobile namelijk tussen het lijstje staan). En als dit er wel bij zit is het dan alleen bij een los toestel (in één keer betalen) of ook bij een abonnement?

Als deze actie niet in Nederland geldig is, is er dan een andere actie die hier komt of is het dan gewoon 'pech dat je niet in America woont'?

Het wordt toch moeilijk om hier in Nederland alle features buiten Europa te missen, zonder enige compensatie(?). Geen quad dac, geen wireless charging, geen 64gb storage, en nu dus geen Google Home (waarschijnlijk) maar je betaalt wel hetzelfde, raar....?

Las trouwens dat het 750 euro gaat kosten, klopt dit of is er nog geen verdere info bekend?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nadimlg,

Het klopt inderdaad dat de website aangepast is, aangezien dit dus toch niet klopte, sorry voor deze verwarring! De huidige informatie op de website klopt inderdaad, deze is inderdaad aangepast.

Op dit moment hebben wij nog geen concrete acties, maar die actie van Google Home is wel echt één die nu specifiek in Amerika geldt. T-Mobile US is ook niet hetzelfde als T-Mobile NL, dus je moet er dan ook niet op rekenen dat deze één op één worden overgenomen. Of en welke acties er zullen komen, zal waarschijnlijk van LG zelf afhangen, daar hebben wij dan ook geen inzicht in.

Ik heb diezelfde prijs inderdaad ook gezien, maar kan nog niet aangeven wat de precieze prijs bij ons zal worden. Hiervoor zal je vanzelf op de hoogte worden gesteld, zodra hier meer over bekend is! 🙂
Anne-Marie schreef:

In dit topic kun je al je ideeën, opmerkingen en al wat je nog meer wilt delen over nieuwe LG toestellen kwijt!

ik vindt ze vaak wat groot t.o.v de optimus
m.lensink

Reageer