Sticky

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Nokia toestellen

Reputatie 4
Hier kun je al je gedachtespinsels kwijt over alle toekomstige Nokia toestellen. Deel gerust je informatie en speculaties met andere forumleden!

Regeren is vooruitzien.. 🙂

80 reacties

Reputatie 4
Hallo allen,

Bij deze de allereerste update omtrent de nieuwe telefoons vna Nokia. Hieronder zijn een aantal nieuwe toestellen genoemd.

Op internet zijn de eerste berichten opgedoken van de nieuwe toestellen van Nokia. Dit zijn de nokia lumnia 520, 620 en 720.
Op dit moment is het nog niet duidelijk of en hoe tmobile de telefoons gaat aanbieden, maar zodra hier meer duidelijkheid over bestaat zal hier uiteraard een bericht over gepost worden. Hieronder in het kort een aantal specs van de toestellen.

Nokia 520:
5,0 megapixels                     Sensor hoofdcamera
4 ''                                         Schermafmetingen
Snapdragon™️ S4                Naam processor
9.6 h                                     Spreektijd (3G)
360,0 uur                              Standby-tijd (3G)
61,0 uur                                Afspeeltijd muziek
Dual-core 1,0GHz                 processortype
8 gb                                       systeemgeheugen

Nokia 620:
5,0 megapixels                      Sensor hoofdcamera
3,8 ''                                       Schermafmetingen
Snapdragon™️ S4                   Naam processor
9.9 uur                                   Spreektijd (3G)
330,0 uur                               Standby-tijd (3G)
61,0 uur                                Afspeeltijd muziek
Dual-core 1,0GHz                 Processortype
8gb                                        Systeemgeheugen

Lumnia 720:
6,7 megapixels                     Sensor hoofdcamera
4,3 ''                                       Schermafmetingen
Snapdragon™️ S4                  Naam processor
13.4 uur                                  Spreektijd (3G)
520,0 uur                               Standby-tijd (3G)
79,0 uur                                 Afspeeltijd muziek
Dual-core 1,0GHz                  Processortype
8 gb                                        systeemgeheugen

Ik ben benieuwd wat jullie van deze nieuwe toestellen vinden. Wat vind je er goed aan en wat vind je er minder goed aan. Hadden er dingen anders gemoeten. Welke zou je graag bij Tmobile willen zien, kortom laat hier je mening horen!
Zijn er andere bijzonderheden, welke je nog zou willen lezen over de toestellen, laat het dan weten.
Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Bij deze een update omtrent de nieuwe toestellen van Nokia, er komt er namelijk nog een uit, tenminste hier word over gesproken op het internet.
Of Tmobile deze gaat uitbrengen en zo ja wat deze gaat kosten en in welke vorm dit gaat gebeuren is nog niet bekend. Zodra dit bekend is dan zal ik hier uiteraard een bericht over posten.
De nieuwe Nokia, welke op internet wordt genoemd, betreft de Nokia 301.

Nokia 301:
3,2 MP megapixels                                 Sensor hoofdcamera
2,4 ''                                                       Schermafmetingen
6.0 h                                                       Spreektijd (3G)
936,0 uur                                                Standby-tijd (3G)
64mb                                                       telefoongeheugen

http://conversations.nokia.com/wp-content/uploads/2013/02/Nokia-301_01_465.jpg
Ik ben benieuwd wat jullie van dit nieuwe toestel vinden. Wat vind je er goed aan en wat vind je er minder goed aan. Hadden er dingen anders gemoeten. Zou je deze bij TMobile willen zien, kortom laat hier je mening horen!
Zijn er andere bijzonderheden, welke je nog zou willen lezen over de toestellen, laat het dan weten.
Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Goedenmiddag allen, 

Nokia heeft bekend gemaakt een nieuwe Nokia uit te gaan brengen, namelijk de Nokia ASHA 210. 
De Nokia ASHA 210 is met zijn grote qwerty toetsenbord een uitstekende telefoon voor twitter, facebook en whatsapp. 
Of Tmobile de ASHA 210 gaat uitbrengen is onbekend, mocht hier wat over bekend worden dan zal dit uiteraard gecommuniceerd gaan worden. 

[img]http://i.nokia.com/image/view/-/2366902/highRes/2/-/Nokia-Asha-210.jpg[/img]

Het toestel zal in vijf verschillende kleuren uitgebracht worden, namelijk wit, geel, roze, blauw en zwart.
Wat vinden jullie van dit toestel en wat zouden jullie graag over dit toestel willen weten? Zouden jullie het toestel bij Tmobile willen zien?
Post het in dit topic! 
Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Goedenmiddag, 

Nokia komt alweer met een nieuw toestel, namelijk de ASHA 501. 
http://i.nokia.com/image/view/-/2416722/highRes/2/-/Nokia-Asha-501.jpg

Wat vinden jullie van het toestel van dit toestel van nokia en wat zou je graag willen zien bij TMobile?
Dit is de nokia in een In een oogwenk:
3,2 MP Sensor hoofdcamera
3 '' Schermafmetingen
17 uur Maximale 2G-spreektijd
56 uur Afspeeltijd muziek

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Goedenmiddag, 

Nokia heeft wederom bekend gemaakt twee nieuwe mobiele telefoons op de markt te gaan brengen, namelijk de Nokia Lumnia 1020 en de 925. 
Eerst de Lumnia 1020. In een ander bericht zal ik de 925 behandelen. De Lumnia 1012: Dit toestel wat daadwerkelijk bedoeld is als foto/ videocamera icm mobiel bellen is ongekend hoog. Het toestel zal al je waardevolle momenten vastleggen op foto danwel op video, want:
Het toestel heeft namelijk 41 megapixels......

http://i.nokia.com/image/view/-/2691934/highRes/2/-/Nokia-Lumia-1020.jpg

Ik ben toch wel heel benieuwd wat jullie van dit toestel vinden en of dit gebruikt zal worden??
Ik hoor graag jullie reacties op deze telefoon. Hieronder nog wat specs in een oogwenk:
In een oogwenk:
sensor hoofdcamera: 41 MP, PureView  
Camera flitstype: Xenonflits 
Schermafmetingen: 4,5 '' 
Touchscreentechnologie: Hoge aanraakgevoeligheid
Naam processor: Snapdragon™️ S4 
Maximale 3G-spreektijd: 13,3 uur
Draadloos Laden: Ja, met accessoire-cover
Reputatie 4
en bij deze zoals beloofd de Nokia Lumnia 925: 
De Nokia Lumnia 925 heeft een erg mooi design, wat vinden jullie van het toestel?

http://i.nokia.com/image/view/-/2440078/highRes/8/-/Nokia-Lumia-925.jpg
Het toestel in een oogwenk:
Sensor hoofdcamera: 8,7 MP PureView
Schermafmetingen: 4,5 ''
Naam Processor: Snapdragon™️ S4
Maximale 3G-spreektijd: 12,8 uur
Standby-tijd (3G): 440 uur
Afspeeltijd muziek: 55 uur
Touchscreentechnologie: Hoge aanraakgevoeligheid

Laat jullie mening hierover horen! Ik en Tmobile zijn benieuwd naar jullie reacties over beide telefoons 😃
Groetjes Tribaltim
Hallo moderator,
Gaat T-mobile de Lumia 925 ook binnenkort in het programma opnemen?
Met vriendelijke groet, Martin
Ik ben enorm geïnteresseerd in de Nokia Lumia 1020. Maar een en ander is afhankelijk van de prijsstelling straks hier in Nederland. Is het toestel te duur, dan wordt het de 925. Maar op dit moment neig ik eerder naar de 1020.

Overigens ben ik daar vandaag over gaan informeren bij de T-Mobile shop in Heerlen. En ik werd behoorlijk afgewimpeld. De desbetreffende verkoper wist niet of überhaupt de 1020 of 925 in Nederland door T-Mobile verkocht worden. Want van die windows phones worden er toch maar weinig verkocht door T-Mobile. En aan het OS heb je helemaal niks. Hij had het zelf zogenaamd gebruikt en vond dat klaarblijkelijk verschrikkelijk. Hij Windows Phone 8 ook niet adviseren aan klanten.

Wat is dat voor een belachelijke instelling. Wil Windows Phone 8 eindelijk eens goed gaan lopen, moet je niet dat soort onwetende verkopertjes in je winkel hebben rondlopen. Ze moeten je advies geven, niet je keuze als onzinnig bestempelen.

Anyway - dat moest ik even kwijt. Ik was nogal erg geïrriteerd hierdoor toen ik naar buiten liep uit jullie store.
Reputatie 4
Hoi Mgr68, 

Dat durf ik zelf niet te zeggen, want ik ga daar niet over. Ik hou jullie alleen op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen binnen dit forum van Nokia. 
Ik kan je dan alleen maar verwijzen naar: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/telefoon/binnenkort-verkrijgbaar/overzicht-coming-soon.aspx

@Joehannus,
Dat is inderdaad niet helemaal netjes hoe het gegaan is. Ik begrijp je frustratie helemaal. Dit soort gedrag hoort niet echt thuis in een T-shop. 
Met betrekking over het feit of de toestellen verkocht gaan worden geef ik de verkoper wel gelijk. Dat wordt ook niet altijd kenbaar gemaakt ook niet aan de T-shop. Ik weet het zelf ook niet namelijk. 
Doet me wel deugd dat er al duidelijk intresse in de 925/ 1020. Mogelijk dat Tmobile dit ook ziet en dat ook laat meewegen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen 😃   
Mocht er wat bekend worden zal ik het hier gaan posten 😃   Ik zal eens kijken of ze er al wat meer over weten bij Tmobile 😉
Ik zou zeggen hou dit ook in de gaten: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/telefoon/binnenkort-verkrijgbaar/overzicht-coming-soon.aspx

Groetjes Tribaltim
Hoi Tribaltim,
Bedankt voor reactie.
We wachten rustig af, het is tenslotte nog geen eind augustus (^_^)
Martin
Reputatie 4
Hoi Mgr68, 

Nee nog niet. Ik heb de vraag al inmiddels uitstaan bij een Tmobile medewerker, welke mij (als het goed is) dinsdag een antwoord gaat verzorgen. 
Uiteraard zal ik dit direct communiceren hier als ik een bericht krijg 😃

Groetjes
Reputatie 4
@allen:

Vandaag contact gehad met Tmobile. 
De 925 zal worden uitgebracht door Tmobile, dus mgr68 dat is voor jou goed nieuws 😃
Wanneer de 925 wordt uitgebracht is nog niet helemaal duidelijk, dus daar kan ik nu nog geen uitspraken over doen 😃
Hou in ieder geval de coming soon in de gaten op de website: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/telefoon/binnenkort-verkrijgbaar/overzicht-coming-soon.aspx

Of de 1020 zal worden uitgebracht is nog onduidelijk. zodra hier duidelijkheid over komt zal ik dat ook uiteraard gaan plaatsen 😃

Groetjes Tribaltim
Good job Tribaltim 🆒
Reputatie 6
Als alles goed gaat komt de Lumia 925 begin september. De software is al goed dus daar ligt het niet aan. Mooi design ook 🙂
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/telefoon/binnenkort-verkrijgbaar/overzicht-coming-soon.aspx

De 1020 kan nog wel wat langer duren, als we hem gaan voeren.
Reputatie 4
thanks Mgr68, 

Hij staat nu dus ook al bij de Coming soon modellen en heb je meteen een richttijd over wanneer de telefoon uitgebracht gaat worden 😃
Reputatie 4
Het is ook wederom tijd voor een nieuwe Nokia, namelijk de Nokia Lumnia 625. 
Het is nog onbekend of en zo ja wanneer Tmobile het toestel gaat verkopen. Hij staat in ieder geval nog niet tussen de coming soon 😉

Ben benieuwd wat jullie van het toestel vinden en of jullie zouden willen dat Tmobile hem gaat verkopen. 

http://i.nokia.com/image/view/-/2718010/highRes/7/-/1-Product-Page-Lumia-Max-Hero-2000x1000-jpg.jpg

Dit zijn de specificaties in een oogopslag:
5 MP Sensor hoofdcamera
4,7 '' Schermafmetingen
Snapdragon™️ S4 Naam processor
6,8 uur Afspeeltijd video
90 uur Afspeeltijd muziek
Hoge aanraakgevoeligheid Touchscreentechnologie

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Goedenmorgen, 

hierbij een kleine update omtrent de toestellen:
Ook de nokia Lumnia 625 zal worden uitgebracht door Tmobile. 
Zie: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/telefoon/binnenkort-verkrijgbaar/overzicht-coming-soon.aspx

Groetjes Tribaltim
Ook ik hoop dat T-Mobile de Lumia 1020 uit gaat brengen op't moment dat ie in NL gelanceerd wordt (vierde kwartaal van 2013 als'k het goed heb).
Vanaf oktober mag ik mijn abbonement weer vernieuwen en ik wil dus overstappen van m'n iPhone naar een Nokia... maar dan natuurlijk wel de 1020!
Reputatie 4
Hoi Runya, 

Welkom op het forum 😃
Ik weet nog steeds niet of Tmobile de Nokia 1020 gaat uitbrengen. Ik heb het nog voor je nagevraagd, maar het is nog steeds niet duidelijk. 
Ik kan je alleen maar adviseren om deze link in de gaten te houden: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/telefoon/binnenkort-verkrijgbaar/overzicht-coming-soon.aspx

Mocht ik wel wat te horen krijgen dan zal ik het hier direct vermelden. 
Groetjes Tribaltim
Bedankt voor het navragen!

Ik hoop iig nog steeds dat het gewoon gaat gebeuren. Anders wordt het jammer genoeg zoeken naar een andere telefoon, want ik wil niet naar een andere provider!

Zal de pagina onder m'n favorieten zetten en hem regelmatig bekijken. Wie weet... 😉

Groetjes,
Runya
Reputatie 6
Gaan we zeer waarschijnlijk wel uitbrengen hoor. We moeten hem alleen nog binnen krijgen voor testen. Nog even geduld, dingen kunnen snel gaan 🙂
Reputatie 4
Geen dank Runya 😃
Zoals je ziet heeft MartenZ het een en ander al vermeld 😃
Zodra het bekend gemaakt wordt via Coming soon laat ik het uiteraard weten 😉

Groetjes Tribaltim
heb gelezen dat de nokia 1020 in nederland per 25 sept geleverd wordt. wanneer is hij in de t-mobile winkels verkrijgbaar?
Ik las i.d.d. ook dat ie per afgelopen woensdag officieel verkocht wordt in Nederland.
Maarja, geen haast voor mij .. mag pas per 4 oktober mijn contract vernieuwen, dus ik heb nog eventjes, haha!
als men de galaxy S4 zoom gaan voeren zullen ze de 1020 toch ook wel gaan voeren aangezien die samsung zo verschrikkelijk "lellek" is

Reageer