Sticky

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Nokia toestellen

Toon eerste reactie

80 reacties

En we wachten nog steeds .. Hoe staat het ermee, mensen? Als de telefoon al in de test-fase zat kan ie toch zo langzamerhand wel op de 'Coming Soon' pagina? 😉

Erg jammer dat Microsoft alleen in Amerika korting geeft op de aanschaf van een Windows Phone bij inlevering van je oude iPhone. Had graag die 200 dollar korting wel willen hebben, haha! 😃
http://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/Nokia-Lumia-1020-4G-wit/mno1020awi.html?ab_agid=1011

Staat al in de shop, tot nu toe alleen de kleur wit.
Reputatie 4
Goedenmiddag, 

Na een kleine rustperiode gaat Nokia weer een nieuw toestel aanbieden, namelijk de Nokia Lumnia 1520. 

Zie: http://i.nokia.com/r/image/view/-/3087970/highRes/2/-/Nokia-Lumia-1520.jpg

Een aantal specificaties zijn: 
Schermafmetingen:                  6 ''
Weergavetechnologie:             ClearBlack, IPS LCD
Schermresolutie:                      Full HD (1920 x 1080)
Touchscreentechnologie:        Hoge aanraakgevoeligheid
Sensor hoofdcamera:              20 MP, PureView
Cameraflitstype:                       Dubbele led-flash
Naam processor:                     Qualcomm Snapdragon™️ 800
Processortype:                        Quad-core 2,2 GHz

Wat vinden jullie van het toestel en zou je graag willen dat T-Mobile het toestel gaat verkopen?
Laat hier nu je mening achter over het nieuwe toestel van Nokia!!! 
Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
@ tribaltim

Ziet er wel flitsend uit! Wellicht jouw toekomstige toestel? 😉
Reputatie 4
hey WillemE, 

Dit gaat hem helaas niet worden. Ik heb al recentelijk verlengd (mei) dus gaat voor mij even over helaas.
Moet wel toegeven dat het toestel er goed uit ziet 😃
Wie weet in de toekomst weer een Nokia.... 
Nokia 1520, komt die naar NL bij Tmobile?
Reputatie 4
Hoi Baas E, 

Welkom op het forum 😃

Of de Nokia 1520 naar NL komt bij T-Mobile is nog niet duidelijk. 
Het enige wat doen is je verwijzen naar deze pagina: https://www.t-mobile.nl/telefoons/coming-soon
Daar worden de nieuwste toestellen genoemd, welke door T-Mobile verkocht gaan worden. 

Mocht ik nieuws hebben omtrent het toestel dan zal ik het hier plaatsen! 
Groetjes Tribaltim
Gracias! blijf het volgen.

Hoi Baas E,

Welkom op het forum 😃

Of de Nokia 1520 naar NL komt bij T-Mobile is nog niet duidelijk.
Het enige wat doen is je verwijzen naar deze pagina: https://www.t-mobile.nl/telefoons/coming-soon
Daar worden de nieuwste toestellen genoemd, welke door T-Mobile verkocht gaan worden.

Mocht ik nieuws hebben omtrent het toestel dan zal ik het hier plaatsen!
Groetjes Tribaltim

Hallo
helaas deze Nokia toestellen zullen ben ik bang een van de laatsen worden.
Nokia hardware afdeling wordt verkocht aan microsoft dus geen Nokia Windows Phone neer .
dus als je pas je abonoment hebt verniewd zul je waarschijndelijk naar microsoft mobile of hoe de naam dan zal heten moeten gaan kijken ..
jammer van de
Reputatie 5
Badge
Oeeeeh 🙂
De nieuwe Nokiaaa :) 
M'n Lumia 920 is nu terug voor repatie, het touchscreen reageerde niet meer, de knoppen nog wel..
Als die van de week dus niet meer te maken valt dan zal ik niet meer rusten voor dat ik de 1520 in m'n handen heb!

Lijkt mij echt geweldig, als Windows Phone fan 😃 😃
Reputatie 4
Hoi DerekD, 

Tot nu toe wordt de nokia Lumnia 1520 helaas nog niet verkocht door Tmobile. 
Ik heb net nog even gekeken bij Coming Soon, maar ook daar zie ik hem nog niet staan! 

Ben je verders wel tevreden over de Lumnia920?

Groetjes TRibaltim
Reputatie 5
Badge
Hoi Tim!
Ja klopt, T-Mobile levert 'm inderdaad (nog) niet, maar dan moet het maar bij een electronicawinkel..

Over de 920 heb ik geen enkel negatief woord kunnen verzinnen sinds dat ik hem kocht, dat was rond de zomervakantie. Snel laden van apps, mooie camera, lekker groot en en fel geel 🙂
Toen ik daarna in oktober kon verlengen heb ik er een 925 bij genomen, natuurlijk was ik hartstikke enthousiast er over, dus gelijk in gebruik genomen!
Maar, ik realiseerde mij wel dat ik mijn 'oude' 920 beter eerst kon op gebruiken, en de 925 door verkopen, want anders had ik veeeeel minder profijt. Dus de 925 verkocht aan een, waarschijnlijk, super gelukkige nieuwe eigenaar.

Jammer genoeg is mijn oude vertrouwde 920 vorige week er mee opgehouden, het touch-screen werkte niet meer, de knoppen nog wel. Die in nu nog bij Saturn.. Terwijl ik n op mn HTC Radar dit typ mis ik 'm wel een beetje.. Maar wanneer ik terug krijg en hij is echt opgegeven, zal ik zeker voor een opvolger kijken.
(Wel zal ik altijd bij Windows Phone blijven, ook omdat ik een Surface RT heb, wat ideaal is om documenten te delen, op school en thuis!)
Reputatie 4
Hoi DerekD, 

Goed om te horen. Ik heb zelf nog geen ervaringen met windows phone.
Ik heb namelijk alles van samsung wat aan elkaar gekoppeld is. 

Thanks voor je antwoord terug!!! 
Ben benieuwd wanneer je overstapt naar een ander toestel of je dat wilt laten weten 😃
Niks zegt zoveel als persoonlijke ervaringen vind ik altijd 😃
Reputatie 5
Badge
Ja is goed, ik zal het zsm laten horen, zit nu alleen hoog in de bergen in oostenrijk. Dus van de week kan ik 'n Nokia nog niet ophalen.
Het is natuurlijk een beetje verkeerd van me om te denken van 'ik hoop dat ie niet maar te maken is!' want dan kan ik een nieuwe kopen 🙂

Maar, ik laat nog hier van me horen!
Reputatie 2
Wanneer komt de nieuwste update voor de Lumia toestellen?
Het gaat hier om de "Black" update (na Amber update) GD3 met als Microsoft Update versies: 8.0.10492.116; 8.0.10501.127; 8.0.10512.142.

Volgens de website staat het onder de status "Waiting for approval" voor de Nokia Lumia 920 met als T-Mobile als provider.
Kan iemand mij vertellen of de Nokia Lumia 1520 aangeboden gaat worden door T-Mobile? Hij word 20 januari officieel gereleased in NL door nokia, en hij staat niet op de coming soon pagina!
Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven!
Reputatie 4
@ Rjunn

We hebben het goedkeuringsdocument voor deze update uitgegeven. Wanneer je in het vervolg een software-gerelateerde vraag hebt, dan kan je die stellen in het speciale Nokia Software-update Topic! 😉
Reputatie 4
@ rits99

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik ben dit momenteel voor je aan het uitzoeken. Op het moment dat ik meer weet, zal ik je voorzien van een terugkoppeling. Je hoort dit nog van mij!
Reputatie 4
@ rits99

Ik heb een reactie ontvangen; de Nokia Lumia 1520 is momenteel niet leverbaar door T-Mobile en het staat helaas ook niet in de planning dat dit in de toekomst gaat gebeuren.
Bedankt voor de moeite willemE! Kun je me vertellen of het raadzaam is om bij sites van derden een abonnement af te sluiten i.c.m. het toestel. Of zitten hier nadelen aan vast? Groetjes
Reputatie 4
@rits99

Een nadeel kan zijn dat wij over het toestel die de een derde partij heeft ingekocht geen garantie kunnen geven. Daarom is het altijd handig om na te vragen of deze toestellen niet rechtstreeks uit Amerika worden geïmporteerd of dat er andere haken en ogen aanzitten.
hoi hallo de nokia lumia 1520 komt deze ook in jullie winkel te koop met abonnement 

gr 
Reputatie 4
@ Buitenwacht, excuses voor het late antwoord. Ik heb een beetje zitten slapen merk ik. 
De 1520 wordt door T-Mobile nog niet verkocht ook staat hij niet bij de coming soon toestellen. Afgaande op het antwoord van WillemE eerder in dit topic zal het toestel ook niet verkocht gaan worden door T-Mobile,  helaas. 

Is je vraag zo beantwoord?
Reputatie 4
Goedenmiddag, 

Nokia heeft weer een nieuw toestel aangekondigd, namelijk de Nokia Lumnia 1320.
http://i.nokia.com/r/image/view/-/3105856/mobileWap/3/-/Lumia-1320-Hero-2-jpg.jpg
http://i.nokia.com/r/image/view/-/3105854/extraHighRes/5/-/Lumia-1320-Hero-1-jpg.jpg

De Lumnia 1320 is 4g Ready en ook geschikt als zakelijke telefoon! 
De camera, 5 megapixels valt wel enigzins tegen, maar dat zou de pret niet moeten drukken. 
Kenmerkend is het grote 6 inch scherm!

Wat vinden jullie van het toestel en zou T-Mobile deze volgens jullie moeten gaan aanbieden/ verkopen?
Laat jullie mening nu achter 😃
Groetjes Tribaltim
hey klanten expert
 ik kan mijn abbo verlengen...

vind de nokia lumia 1520 super vet...
hij staat nog niet op de website
is het mogelijk dat hij in de t-mobile winkel in maastricht of sittard wel beschrikbaar is..
en wat gaat hij me kosten met abbo momenteel heb ik een i smart 150..reden dat ik weg wil bij apple is dat er teveel software updates komen waar het toestel langzaamer door word...dacht zelf aan een abbo tenemen van 36euro..had het gecheckt op gsm.info...kloppen die prijsen wel??

Groetjes Beartje22 uit Limburg zuid

Reageer