Sticky

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Nokia toestellen

Toon eerste reactie

80 reacties

Reputatie 4
Hoi Beartje22, 

Welkom op het T-Mobile forum 😃

De Nokia Lumnia zal waarschijnlijk niet geleverd kunnen worden door T-Mobile. Zoals eerder beschreven staat zal de Nokia Lumnia 1520 niet verkocht gaan worden door T-Mobile. 
Dit zal dan ook niet in de winkels zijn van T-Mobile. 

De prijzen van gsm.info durf ik niet te zeggen, omdat dat een ander bedrijf is met andere prijzen. 
Groetjes Tribaltim
Eh verdorrie wil me abo binnenkort verlengen - blijken jullie de Lumia 1520 niet in 't assortiment te hebben.
Komt dit door een gebrek aan vraag? winst? you name it? ben toch wel benieuwd.

Wel jammer gezien ik geen Apple product wil  en ik prefereer Windows Phone boven android, Maar zoveel High-end stuff is er niet met WP.. 😞
Reputatie 4
Hoi PublicHD, 

Ik denk dat het met name te maken heeft met Vraag en aanbod. 
Ik denk dat op dit moment de vraag te klein is om het toestel aan te bieden. 

Helaas is inderdaad de Winows Phone nog niet echt doorgedrongen en zie je met name de android en apple toestellen. 
Helaas voor jou helemaal aangezien je deze graag wilt hebben..... 
Reputatie 2
Beste T-mobile,

De nieuwe nokia 930 is gisteren officieel gelanceerd / voorgesteld. Gaan jullie die opnemen in jullie assortiment? De "coming soon" pagina wordt naar mijn weten verwaarloosd, nieuwe HTC one staat er bijvoorbeeld ook niet bij...

groet
Reputatie 5
@NGD Goed dat je dit even bij ons navraagt. Op mijn beurt moet ik dit echter ook weer navragen. 😛 Ik kom hierop terug!
Reputatie 5
Mijn collega's geven aan dat zij verwachten dat wij dit toestel wel gaan aanbieden, onder voorbehoud dus! Het toestel staat gepland voor eind juni.
Tsjonge jonge....geruchten over nieuwe telefoons met reacties van een jaar geleden? Moderator, verveld deze site aub!
Reputatie 4
@Tonio2002

Welkom op het T-Mobile forum! 🙂

Feedback is altijd welkom! 😉 Heb je tips en ideeën voor ons? heb je zelf nieuwtjes/geruchten omtrent nieuwe toestellen? Deel ze maar met ons.
Ik hoop dat de 930 inderdaad naar jullie komt, en hopelijk ook eens in een van de leuke kleuren i.p.v. alleen zwart en wit, maar dat zal vrees ik niet.
Hallo,

Kan iemand van t-mobile aangeven per wanneer de Lumia 930, 630 en 635 worden verwacht en  tegen welke prijzen/aanbiedingen?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet
Reputatie 4
Goedenmiddag, 

Ik heb inderdaad even een tijdje niet gereageerd op het topic, waarvoor mijn excuses. Er zijn inmiddels een aantal toestellen, welke eraan komen bij Nokia. 
In de volgende reacties zal ik ze per stuk behandelen en in het kort vertellen wat de bijzonderheden zijn met het toestel. 

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Hoi TonguegGuru, 

Ik zal die vraag neerleggen bij T-Mobile Moderators. 
Ik kom hier op terug 😃

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Nokia heeft aangegeven de Nokia Lumnia 930 uit te brengen. 
De Lumnia 930 zal worden uitgebracht in een aantal flitsende kleuren, zie:

http://i.nokia.com/r/image/view/-/3453148/extraHighRes/2/-/Nokia-Lumia-930-Apps.jpg

De specificaties van de Nokia Lumnia 930 in een notendop:
Sensor hoofdcamera: 20 MP, PureView
Schermafmetingen: 5''
Schermresolutie: Full HD (1920 x 1080)
Naam processor: Qualcomm Snapdragon™️ 800
Maximale 3G-spreektijd: 15,5uur
Batterijcapaciteit: 2420mAh
Draadloos laden: Ingebouwd (Qi standaard)
Uiteraard is het toestel 4G ready

Zijn er vragen over het toestel dan hoor ik dat graag 😃
Of T-Mobile het toestel uit gaat geven is nog steeds niet helemaal duidelijk. 
Hou de coming soon pagina hiervoor in de gaten!

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Nokia heeft aangegeven om de Nokia Lumnia 630 uit te gaan brengen. 
DE Nokia Lumnia 630 is helaas niet 4G ready en de specifiaties zijn niet zoals de 930, echter zal hierdoor de prijs ook lager worden. 
ook de Lumnia 630 komt er in diverse spetterende kleuren:

http://i.nokia.com/r/image/view/-/3449238/extraHighRes/8/-/Nokia-Lumia-630-hero-jpg.jpg

Sensor hoofdcamera: 5 MP
Schermafmetingen: 4,5''
Schermresolutie: FWVGA (854 x 480)
Naam processor: Snapdragon 400
Maximale 3G-spreektijd: 13,1uur
Batterijcapaciteit: 1830mAh

Zijn er vragen/ opmerkingen over het toestel dan hoor ik dat graag van jullie. Hopelijk kan ik de vragen dan ook beantwoorden 😃
Of T-Mobile dit toestel uit zal gaan geven is niet duidelijk, echter dit kan je zelf in de gaten houden via de coming soon pagina 😃

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Nokia heeft ook aangegeven de Lumnia 2520 uit te gaan brengen. Dit is de tablet van Nokia, welke onder andere ook gemaakt is om te communiceren met de mobiele telefoon en waarbij je toegang hebt tot office op je tablet. 
Zie deze afbeelding van de Lumnia 2520:

http://i.nokia.com/r/image/view/-/3090546/extraHighRes/7/-/Nokia-Lumia-2520-jpg.jpg

Verder heeft de tablet de volgende specificaties:
Sensor hoofdcamera: 6,7 MP
Schermafmetingen: 10,1''
Massageheugen: 32 GB
Maximale stand-bytijd: 25dagen
LTE max. gegevenssnelheid DL: 150 Mbps
Verbeterde leesbaarheid buitenshuis: Contrastscore 120

Verder is dus de mogelijkheid om een simkaart te gebruiken, zodat je ook overal gebruik kunt maken van internet. 
Het is onduidelijk of T-Mobile de tablet in de verkoop gaat nemen. Hou daarvoor de coming soon pagina in de gaten. 

Ik hoor graag als er vragen of opmerkingen zijn over het toestel! 
Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Attentie:

Voor alle nokiafans onder ons, bekijk deze mooie aanbieding van T-Mobile met de Nokia 1020

Wat vinden jullie van deze mooie aanbieding?
Groetjes tribaltim
ik lees hier niks over de Nokia Lumia 630 , en de Nokia Lumia 930 
volgens mij heeft Bcc voorang hier op , want het word op de website van nokia een gegeven dat het per half mei te bestelllen is  bij bcc  

Nokia heeft ook aangegeven de Lumnia 2520 uit te gaan brengen. Dit is de tablet van Nokia, welke onder andere ook gemaakt is om te communiceren met de mobiele telefoon en waarbij je toegang hebt tot office op je tablet. 
Zie deze afbeelding van de Lumnia 2520:

http://i.nokia.com/r/image/view/-/3090546/extraHighRes/7/-/Nokia-Lumia-2520-jpg.jpg

Verder heeft de tablet de volgende specificaties:
Sensor hoofdcamera: 6,7 MP
Schermafmetingen: 10,1''
Massageheugen: 32 GB
Maximale stand-bytijd: 25dagen
LTE max. gegevenssnelheid DL: 150 Mbps
Verbeterde leesbaarheid buitenshuis: Contrastscore 120

Verder is dus de mogelijkheid om een simkaart te gebruiken, zodat je ook overal gebruik kunt maken van internet. 
Het is onduidelijk of T-Mobile de tablet in de verkoop gaat nemen. Hou daarvoor de coming soon pagina in de gaten. 

Ik hoor graag als er vragen of opmerkingen zijn over het toestel! 
Groetjes Tribaltim

Reputatie 2
Gaat T-mobile ook de "OnePlus One" in het assortiment opnemen of zijn jullie daarvoor (te) afhankelijk van de grote gevestigde namen (lees: daar hebben jullie de vrijheid niet in)?

deze: http://www.apparata.nl/nieuws/de-oneplus-one-is-officieel-kost-e269-6857#post-6857
Reputatie 4
@Eru; de Nokia 630 en 930 staan in eerdere berichten genoemd, maar staan wel degelijk in het topic 😃
Met beterkking tot de Nokia 2520 durf ik het je niet te zeggen. Ik sta niet in direct contact met Nokia, dus kan je daar ook niets over vertellen. 

@NGD: ik heb geen idee. Dit topic gaat over Nokia. Ik denk dat jou vraag beter past in het topic overige toestelmerken..?
Ik heb inderdaad wel al van het toestel gehoord, maar geen idee met betrekking tot de ontwikkelingen....?
Reputatie 2
@triballtim, overige toestelmerken..?
Reputatie 2

@triballtim, overige toestelmerken..?

laat maar, gevonden!
Reputatie 4
Haha geen probleem NGD, 

Goed dat je het al gevonden hebt, anders had ik je zeker verder geholpen 😉
Ik zeg succes en ik zal het topic zelf ook in de gaten houden ( ben namelijk zelf ook wel benieuwd )
In de T-Mobile shop vertelde ze me vandaag dat er een grote kans is dat de 930 ( en andere Lumia's)  niet door T-Mobile geleverd gaan worden omdat er op de Windows Phone toestellen te weinig marge zou zitten. Klopt dit?
Werkt de Nokia Lumia Icon normaal in Nederland?

Reageer