Sticky

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Nokia toestellen

Toon eerste reactie

80 reacties

Ook ik hoop dat T-Mobile de Lumia 930 gaat aanbieden.

Mijn abbo moet eigenlijk al vernieuwd worden. Ik twijfel nu om over te gaan naar simonly, of toch nog even wachten om te zien of de 930 in de collectie komt.

Wat jammer is, is dat T-Mobile waarschijnlijk kijkt naar de behaalde resultaten in het verleden. Logisch, zou ik ook doen. Maar dat doe de 930 echt geen recht.

Dit is de eerste Lumia met een quadcore processor. De vorige Lumia's hadden geen quadcores omdat WindowsPhone 8 dit gewoonweg nog niet ondersteunde. Erg jammer die vertraging, want de concurrenten hadden wel allemaal quadcore phones. En dat heeft de verkoop zeker geen goed gedaan.

Ik denk persoonlijk dat de 930 alle andere toestellen op de markt uit het water gaat blazen. Zowel op gebied van performance als op vernieuwing.

Ik heb op dit moment een iPhone 4S, en zie echt geen enkele reden om over te stappen op de nieuwere generatie iPhones. Het word OF de 930 voor mij, of ik ga simonly en blijf nog 2 jaartjes op mijn 4S. Dan zie ik dan wel weer wat er op de markt is.

Kom op T-Mobile. Gooi die Lumia 930 in de mix en breng dat ding aan de man. De specs van het toestel liegen er dit keer niet om.
Ik kijk met grote belangstelling uit naar de Nokia Lumia 940.!

Alleen jammer dat ze niet wat meer tijd steken in de ontwikkeling en optimalisatie van accu's 🙂
Reputatie 2
orangejuice schreef:

Ik kijk met grote belangstelling uit naar de Nokia Lumia 940.!

Alleen jammer dat ze niet wat meer tijd steken in de ontwikkeling en optimalisatie van accu's :)

Interessant... vooral omdat ik mijn 925 wilde gaan inruilen voor een 930. Nu wacht ik op de 940 🆒

Accu optimalisatie zal wel bij externe partijen liggen, voordeel is dat de 940 weer verwisselbare accu's krijgt. Pluspuntje toch 😉
Wat ik zou willen weten is of Nokia dan ook de ondersteuning van de huidige " Microsoft " toestellen gaat over nemen of is het alleen voor de nieuwe toestellen want ik ben een Giga Nokia fan. Is er bekend of er ook nog toestellen komem met 5.7' schermen of groter
Reputatie 7
Badge +15
Hey H.B.U,

Leuk dat je zo'n interesse hebt in deze toestellen! Ik kan helaas weinig zeggen over wat Nokia precies gaat doen qua software en dergelijken. Maar ik zag gisteren wel dit artikel op All about phones langskomen. Nokia wilt een comeback gaan maken.. ziet er wel gaaf uit toch?! 😃

Reageer