Sticky Beantwoord

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Sony Mobile toestellen

Toon eerste reactie

143 reacties

Ben overigens ook van mening dat het huidige formaat van de Z voor mij de max is voor mijn telefoon. Ben wel benieuwd wat er aan komt, Sony is goed bezig als je het mij vraagt.
Reputatie 2
ik heb een Xperia e maar zie hem nergens
Reputatie 2
ik hen van t-mobile een Xperia  E gehad maar niemand heeft er iets van gehoord hoe zit dat al ik inlog is me telefoontje rood hoe kan dat
Reputatie 6
jmnijs schreef:

ik heb een Xperia e maar zie hem nergens

Hoe bedoel je dat jmnijs?
Als je het over onze toestelhulp pagina hebt, kijk eens bij de Sony Xperia J. Die heeft een vergelijkbaar menu.

Groeten Marten
Reputatie 6
HSays schreef:

Ben overigens ook van mening dat het huidige formaat van de Z voor mij de max is voor mijn telefoon. Ben wel benieuwd wat er aan komt, Sony is goed bezig als je het mij vraagt.

Ajoh 6,41 inch.. wie wil dat nou niet? ;)
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z_ultra-review-944.php

Moet wel zeggen dat ondanks het formaat het echt een prachttoestel is. Alleen de ontbrekende led flits is jammer, maar zal wel een compromis zijn voor het dunne formaat.
Reputatie 6
Na 2 weken "field testen" kan ik oprecht zeggen.. de L4 / Z Ultra is een fascinerend apparaat! Overal verwonderde blikken als ik hem uit m'n broekzak haal. Software is nog niet zo stabiel, maar de eerste indruk is zeker niet slecht. Dat formaat went zo 😃
Reputatie 3

Na 2 weken "field testen" kan ik oprecht zeggen.. de L4 / Z Ultra is een fascinerend apparaat! Overal verwonderde blikken als ik hem uit m'n broekzak haal. Software is nog niet zo stabiel, maar de eerste indruk is zeker niet slecht. Dat formaat went zo :D

Maar hoe krijg je hem in je broekzak? :D   Die Z Ultra is mij iets te groot denk ik maar het lijkt me inderdaad een top apparaat. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar Honami.
Reputatie 6
Dat gaat opzich best heel goed. Ik heb meestal diepe zakken 🙂 En doordat de Z Ultra
redelijk dun en licht is voel je hem niet zo zitten. Nee het formaat lijkt ziek groot (zeker met die bezels) maar Sony heeft er goed over nagedacht. Haast iedereen vind hem interessant en mooi. Het scherm is wel wat gevoelig in je broek, door de nieuwe "stylus" functie.
Wie van jullie ziet zichzelf wel een Z Ultra aanschaffen?

De Honami mag ik helaas nog niet publiekelijk gebruiken.. Even wachten tot begin September. Wordt ook tof.
Reputatie 3

Dat gaat opzich best heel goed. Ik heb meestal diepe zakken 🙂 En doordat de Z Ultra
redelijk dun en licht is voel je hem niet zo zitten. Nee het formaat lijkt ziek groot (zeker met die bezels) maar Sony heeft er goed over nagedacht. Haast iedereen vind hem interessant en mooi. Het scherm is wel wat gevoelig in je broek, door de nieuwe "stylus" functie.
Wie van jullie ziet zichzelf wel een Z Ultra aanschaffen?

De Honami mag ik helaas nog niet publiekelijk gebruiken.. Even wachten tot begin September. Wordt ook tof.

Ze zijn goed bezig daar bij Sony inderdaad, qua design een goede weg ingeslagen en ook de hardware komt nu op top niveau.  Hoe bedoel je met dat gevoelige? De telefoon gaat alleen aan door de powerknop toch ( welke bij de Z nog nooit ingedrukt is in mijn broekzak 🙂 ). 
Reputatie 6
kurkdroog schreef:

Ze zijn goed bezig daar bij Sony inderdaad, qua design een goede weg ingeslagen en ook de hardware komt nu op top niveau.  Hoe bedoel je met dat gevoelige? De telefoon gaat alleen aan door de powerknop toch ( welke bij de Z nog nooit ingedrukt is in mijn broekzak 🙂 ). 

Zeker goed bezig.. ze liggen straks zelfs voorop, zolang het duurt.

Ja het gaat er meer om wanneer het scherm ontgrendeld is. Omdat je er met alles op kan schrijven, reageert hij eerder op bijv vettige afdrukken of water dan andere schermen. Gevolg: het ding gaat regelmatig uit zichzelf allerlei functies uitvoeren omdat hij denkt dat er op het scherm getikt wordt 😮 Misschien een geval van tweaken
Reputatie 3
MartenZ schreef:

Zeker goed bezig.. ze liggen straks zelfs voorop, zolang het duurt.

Ja het gaat er meer om wanneer het scherm ontgrendeld is. Omdat je er met alles op kan schrijven, reageert hij eerder op bijv vettige afdrukken of water dan andere schermen. Gevolg: het ding gaat regelmatig uit zichzelf allerlei functies uitvoeren omdat hij denkt dat er op het scherm getikt wordt 😮 Misschien een geval van tweaken

Ah oke, begrijpelijk dat dat wat minder is. Lijkt me vooral met water irritant aangezien ik nu vaak ook douche met mijn mobiel en dan muziek luister en dergelijke wil ik niet dat het scherm bij de eerste beste druppel rare dingen gaat doen :P

Voor de mensen die denken Honami? Dit zal de opvolger van de Z worden en ergens in de laatste maanden van dit jaar zla uitkomen. Enkele gelekte afbeeldingen van dit prachtige toestel:

http://static.xperiablog.net/wp-content/uploads/2013/07/Honami-teaser_3-640x480.jpg
http://static.xperiablog.net/wp-content/uploads/2013/07/Honami_4-640x480.jpg
http://static.xperiablog.net/wp-content/uploads/2013/07/Honami_2-640x404.png
http://static.xperiablog.net/wp-content/uploads/2013/07/Honami_3.png
Reputatie 6
De hardware cameratoets maakt dit misschien wel het ultieme toestel dat ik in al die jaren nog niet gezien heb! Er 'mankeert' altijd wat aan de hedendaagse smartphones ;)

Herkenbaar trouwens van het douchegebruik. Dat is dus met de Z een stuk beter te doen dan met Z Ultra.
Reputatie 3

De hardware cameratoets maakt dit misschien wel het ultieme toestel dat ik in al die jaren nog niet gezien heb! Er 'mankeert' altijd wat aan de hedendaagse smartphones ;)

Herkenbaar trouwens van het douchegebruik. Dat is dus met de Z een stuk beter te doen dan met Z Ultra.

Ik zou ook wel blij zijn met die 'stevigere' rand denk ik. Zie nu bij mijn Z dat deze toch al flink afgetakeld is ( nou heb ik hem eigenlijk al ongehoord veel laten vallen voor mijn doen maar toch, ik vrees dan toch voor de waterdichtheid. ).
Reputatie 6
kurkdroog schreef:

Ik zou ook wel blij zijn met die 'stevigere' rand denk ik. Zie nu bij mijn Z dat deze toch al flink afgetakeld is ( nou heb ik hem eigenlijk al ongehoord veel laten vallen voor mijn doen maar toch, ik vrees dan toch voor de waterdichtheid. ).

Kan ik me wat bij voorstellen. De Z die ik gebruik is ook al onnoemelijk vaak gevallen, maar hij leek alles te kunnen hebben. Tot afgelopen weekend.. iets teveel mee gezwommen. Blijkt er een stukje rubber van de jackplug klep te zijn afgebroken, wat hem voor 95% waterdicht maakt.
Ineens condens/vocht onder de cameralenzen voor en achter. Ik in paniek alles uitgezet, na het maken van een backup. De telefoon deed het namelijk gewoon nog. Toestel met klepje open voorzichtig aan de computer gehangen.. En na een halve dag is het vocht weggetrokken. Wat een wereldding! :)

Gelukkig werk ik met veel mobiele telefoons.. ik ben een iets te zware gebruiker 😉
Reputatie 3
Naast dat Sony met de opvolger van de Z komt zijn ze ook bezig om een lens te ontwikkelen die je op je telefoon kan klikken zodat je altijd mooie foto's kan schieten.

http://puu.sh/40t8f.jpg
Wie weet er waar de Sony Xperia ZU blijft, wil m zien en hebben 😃
Reputatie 5
Badge +11
@jorg1900
Ghehe, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Als enthousiaste gebruiker van de Z moet de opvolger natuurlijk ook even getest worden ;)
Op PDAshop staat dat de verwachte leverdatum 13 september is, dus hopelijk komt het toestel ook snel bij T-Mobile binnen. Even afwachten nog dus 😉
laat ze maar alvast beginnen met voorinschrijven dan haha
Reputatie 3
DennisAmeling schreef:

@jorg1900
Ghehe, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Als enthousiaste gebruiker van de Z moet de opvolger natuurlijk ook even getest worden ;)
Op PDAshop staat dat de verwachte leverdatum 13 september is, dus hopelijk komt het toestel ook snel bij T-Mobile binnen. Even afwachten nog dus ;)

Zou goed kunnen. 4 september trouwens de officiele aankondiging in Berlijn.
Reputatie 3
http://static.xperiablog.net/wp-content/uploads/2013/08/wpid-20130823_101432.jpg

Sony is lekker aan  het teaseren 🙂
Reputatie 6
Happy gebruiker van de Z1 hier, hijs gaaf! :)

Voor het eind van de maand moet hij in de winkel liggen
Reputatie 5
Badge +11
@MartenZ
En hoe bevalt de camera? Zie je veel verschil met de Z? 🙂
Reputatie 6
DennisAmeling schreef:

@MartenZ
En hoe bevalt de camera? Zie je veel verschil met de Z? :)

Ja die is echt weer een slagje beter! Beeld idemditto 😃
Reputatie 3
De kleine aanpassingen die Sony gedaan heeft in de software bevallen mij ook wel, laat je Z toch weer als nieuw aanvoelen. 🙂
Reputatie 6
kurkdroog schreef:

De kleine aanpassingen die Sony gedaan heeft in de software bevallen mij ook wel, laat je Z toch weer als nieuw aanvoelen. :)

Hehe.. als je niet kan wachten op officiële updates wel ja ;)
De Social Live en Info-shot functie van de camera zijn wel echt cool trouwens!

Reageer