Sticky Beantwoord

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Sony Mobile toestellen

Toon eerste reactie

143 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hebben jullie dit al gezien? 😃

De Xperia Z5 met vingerafdrukscanner aan de zijkant. Staat nu een bericht over op Nu.nl

"Volgens eerdere geruchten zou de Xperia Z5 een 5,5 inch full hd-scherm krijgen en draaien op een Snapdragon 810-processor. De camera zou uitgerust zijn met een 20,7 megapixel-sensor. Aan de voorkant zou een 8 megapixel-camera verwerkt worden."
Leuk!

De Z3+ is nog maar net uit en heeft weinig toegevoegde waarde vergeleken met de Z3. De Z5 zou weer een geheel vernieuwend toestel moeten zijn. Ik ben benieuwd!
Reputatie 3
Amy schreef:

Hebben jullie dit al gezien? 😃

De Xperia Z5 met vingerafdrukscanner aan de zijkant. Staat nu een bericht over op Nu.nl

"Volgens eerdere geruchten zou de Xperia Z5 een 5,5 inch full hd-scherm krijgen en draaien op een Snapdragon 810-processor. De camera zou uitgerust zijn met een 20,7 megapixel-sensor. Aan de voorkant zou een 8 megapixel-camera verwerkt worden."

Jammer dat het deels de concept Y. is zoals een paar post lager gepost. Maar de knop is wel overgenomen wat qya design een goede vernieuwing is. Ik hoop dat die vingerafdruk gewoon tijdens het indrukken werkt en dat er geen vertraging is zoals bij Apple of Samsung nu.

Ik heb de Z2 nog omdat elke opvolger mij niet kon bekoren maar deze is wel interessant waarschijnlijk. Ook de camera is eindelijk weer beter geworden.
Reputatie 6
Laatste geruchten die me wel nieuwsgierig maken 😃

RAM : 4 GB
Display : 5.5 inch screen and 4K Resolution
Processor : 3.2 GHz Octa Core 64bit Qualcomm
Primary Camera : 30 MP with G+ sensors
Front cameras : 10 MP with Face-Detection
Internal Storage Capacity : up to 128 GB
Battery : 4500 mAh
Reputatie 3
Er is weer meer uitgelekt over de aanstaande launch van de Z5 familie. De Z5 zal er in de volgende smaken komen:

– Sony Xperia Z5: Een 5.2-inch scherm met FHD (1080 x 1920) pixel resolutie
– Sony Xperia Z5 Compact: Een 4.6–inch scherm met HD (720 x 1280) pixel resolutie
– Sony Xperia Z5 Premium: Een 5.5–inch scherm met 4K (2160x 3840) pixel resolutie

Al deze 3 modellen zullen voorzien zijn van de nieuwe 23MP cameralens. Op 2 september weten wij meer maar 1 ding is zeker, het gaan mooie toestellen worden!
Reputatie 3
Ze waren al gelekt maar vandaag officieel gepresenteerd en in mijn ogen heeft Sony prachtige toestellen geleverd met goede hardware.
Reputatie 6
kurkdroog schreef:

Ze waren al gelekt maar vandaag officieel gepresenteerd en in mijn ogen heeft Sony prachtige toestellen geleverd met goede hardware.

Absoluut, wat een pracht exemplaren. Enige tegenvaller is de slechts 2Gb ram voor de Z5c. Maar desondanks zal ik hem toch los kopen 🙂
Gerucht (??) dat T-mobile de Z5 niet zou gaan verkopen.
Zag toch echt de Z5 compact al staan voor nieuwe klanten, een mooie gele 😃.
Helaas gaat mijn interesse toch meer uit gaat naar de 5,2 inch versie.

Ben benieuwt!
Reputatie 6
DionneV schreef:

Gerucht (??) dat T-mobile de Z5 niet zou gaan verkopen.
Zag toch echt de Z5 compact al staan voor nieuwe klanten, een mooie gele 😃.
Helaas gaat mijn interesse toch meer uit gaat naar de 5,2 inch versie.

Ben benieuwt!

De Z5c eb de Z5 worden al aangeboden door T-Mobile. De Z5 premium (5,5inch) staat er (nog) niet bij. De 5,2 inch is leverbaar vanaf 9 Oktober.
Reputatie 3
Ik had eigenlijk gehoopt op een nieuwe designrichting maar ik denk dat in 2016 dat gaat gebeuren. Maar terug naar het hoekige van de Z bevalt mij wel. Vooral de Z5 is prachtig in mijn ogen!

Maar sla hem over, ik blijf op de Z2! nog even 😢 De camera is trouwens wat echt mijn interesse wekt, daar heeft Sony 2 jaar stil gezeten helaas maar dit is nu eindelijk ook aangeopakt.
Ik lees net op android planet dat de Z5 premium alleen in 4k resolutie werkt wanneer het media afspeelt, en daarbuiten gewoon 1080p gebruikt om zo batterij te besparen. Opzich wel logisch aangezien het veel batterij slurpt, maar toch behoorlijk zonde in mijn opinie.
Het enige wat ik namelijk tot nu toe aan verschil heb gezien met de gewone z5 is dat het groter is, en dus kennelijk alleen bij het vertonen van media(films, foto's) de 4k resolutie te weergeeft.
ik begin nu toch wel wat meer te neigen naar de gewone xperia z5 eigenlijk, zeker gezien het niet eens zeker is of t-mobile deze gaat aanbieden icm een abonnement.

maar goed voordat ik conclusies trek wacht ik nog even af of er ook andere bronnen zijn die ditzelfde beweren.
Reputatie 3
LGunit schreef:

Ik lees net op android planet dat de Z5 premium alleen in 4k resolutie werkt wanneer het media afspeelt, en daarbuiten gewoon 1080p gebruikt om zo batterij te besparen. Opzich wel logisch aangezien het veel batterij slurpt, maar toch behoorlijk zonde in mijn opinie.
Het enige wat ik namelijk tot nu toe aan verschil heb gezien met de gewone z5 is dat het groter is, en dus kennelijk alleen bij het vertonen van media(films, foto's) de 4k resolutie te weergeeft.
ik begin nu toch wel wat meer te neigen naar de gewone xperia z5 eigenlijk, zeker gezien het niet eens zeker is of t-mobile deze gaat aanbieden icm een abonnement.

maar goed voordat ik conclusies trek wacht ik nog even af of er ook andere bronnen zijn die ditzelfde beweren.

Ik lees de geruchten ook. Om eerlijk te zijn vind ik de Z5premium helemaal niet zo interessant daar ik het gevoel heb dat dit toestel meer bij de Z3+ generatie hoort en misschien ook al maanden op de planken ligt wat aan het design is af te lezen. De gewone Z5 zal een prachtig scherm hebben en ook het melkglas aan de achterkant kan mij wel bekoren! 🙂
Wanneer heeft T-mobile de Sony Xperia premium in het zilver erbij staan?? Hij is tenslotte al op de markt 😉 En ik wil ook eigenlijk niet overstappen van abonnement...
barbelicious schreef:

Wanneer heeft T-mobile de Sony Xperia premium in het zilver erbij staan?? Hij is tenslotte al op de markt 😉 En ik wil ook eigenlijk niet overstappen van abonnement...

De anderen staan ook nog niet op de website. Het is ook nog niet duidelijk of T-mobile uberhaupt de premium gaat aanbieden, maar voor hoe het er nu uit ziet zal dat waarschijnlijk niet gebeuren 😞

in deze thread echter meent iemand van een medewerker in de winkel te hebben gehoord dat de premium wel gewoon wordt aangeboden. Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje als jij en ik probeer m'n verlenging dan ook zo lang mogelijk uit te stellen haha
(hopen dat ie toch nog uitkomt!)
Reputatie 6
Badge +16
Hi all,

Ik zie dat er belangstelling is voor de Sony Xperia Z5 Premium. In een ander topic heb ik al aangegeven dat we hier nog geen duidelijkheid over hadden. Inmiddels zijn er alweer een paar weken voorbij, dus ga ik dit nogmaals navragen bij onze collega's. Zodra ik een reactie heb ontvangen zal ik jullie hierover informeren!

Ik hoop jullie in mijn eerstvolgende reactie van meer duidelijkheid te kunnen voorzien. 🙂
Issam schreef:

Hi all,

Ik zie dat er belangstelling is voor de Sony Xperia Z5 Premium. In een ander topic heb ik al aangegeven dat we hier nog geen duidelijkheid over hadden. Inmiddels zijn er alweer een paar weken voorbij, dus ga ik dit nogmaals navragen bij onze collega's. Zodra ik een reactie heb ontvangen zal ik jullie hierover informeren!

Ik hoop jullie in mijn eerstvolgende reactie van meer duidelijkheid te kunnen voorzien. :)

Dankjewel Issam! 😃
Reputatie 6
Badge +16
Hi All,

Inmiddels heb ik een reactie gekregen van onze collega die hiervoor verantwoordelijk is. We gaan de Sony Xperia Z5 Premium WEL aanbieden. 😃 De verwachting is dat deze binnen 2 weken beschikbaar zal zijn, nog eventjes dus!
hooray! 😃
Reputatie 3
Issam schreef:

Hi All,

Inmiddels heb ik een reactie gekregen van onze collega die hiervoor verantwoordelijk is. We gaan de Sony Xperia Z5 Premium WEL aanbieden. 😃 De verwachting is dat deze binnen 2 weken beschikbaar zal zijn, nog eventjes dus!

Goed nieuws! Binnenkort dus 4K mobiel in de trein te bekijken 😃
Ik was al bang dat ik beter eerst even had kunnen wachten met het verlengen van m'n abonnement. Maar was zo benieuwd naar de Z5 en de 4K camera dat ik niet meer kon wachten. Nu ik lees dat er weer een nieuwe uitkomt met nog weer betere functies ben ik daar ook benieuwd naar! Hiervoor een Z1 compact gehad en sindsdien helemaal verkocht. Heb nu dus de Z5 Compact, maar vond de Z1 op bepaalde manier toch iets fijner. En voor de camera had ik het niet hoeven doen. Wat mij betreft weinig verschil, had er iniedergeval meer van verwacht.
Ik vroeg me ook af of de xperia X preformance bij T-mobile beschikbaar gaat komen zodra deze uit is in nederland. iemand enig idee?

*update* sorry. ik zag net dat hier al een topic over was, antwoord is gevonden 🙂 *update*
Reputatie 6
Badge +16
Hi Grayfxoz,

Ah, je hebt je antwoord al gevonden. Nice!

Ben je van plan om de Xperia X Performance aan te schaffen? Wat zijn voor jou de redenen om voor dit toestel te kiezen? Ik ben benieuwd!
Hey issam,
Nou ben een beetje aan het rondkijken omdat ik binnenkort mijn abbo kan verlengen. En uiteindelijk lijkt ik toch weer bij Sony uit te komen zoals ik voor mn huidige Htc ook had. Ontwerp is prachtig, srevig toestel als ik van de x mag uitgaan. En dan de camera, waterdichtheid en betere prestaties. Ja, dat is echt mijn toestel.
Reputatie 6
Badge +16
Hi grayfxoz,

Gaaf zeg! Leuk dat je binnenkort weer mag verlengen.

Als je op zoek bent naar een mooi, stevig, snel en waterdicht toestel dan doe je er goed aan om voor de Xperia X Performance te gaan. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen als je de telefoon hebt uitgeprobeerd. Keep us posted. 😉
Reputatie 7
Badge +15
Ook hier is het alweer even stil! 🙂

Zijn er nog geruchten omtrent de nieuwe Sony toestellen? Wat verwachten jullie of wat zouden jullie willen zien? Wij zijn benieuwd!

Reageer