Sticky Beantwoord

[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige Sony Mobile toestellen

Toon eerste reactie

143 reacties

Reputatie 6
Jazeker!

Sony komt met een nieuw high-end toestel. Waarschijnlijk dit jaar wordt de F8331 nog gepresenteerd.

Het scherm is iets groter dan de X Perfromance (vermoedelijk 5,2') en heeft een Full-hd resolutie. Zowel de camera voor als achter beschikken over een UHD-resolutie (4k). Tevens beschikt het toestel (als allereerste bij Sony) over een USB-c connectie.

Verdere specs zijn (nog) niet gelekt.

Opvallend zijn de grote bezels aanwezig.

Reputatie 6
Amy schreef:

Ook hier is het alweer even stil! 🙂

Zijn er nog geruchten omtrent de nieuwe Sony toestellen? Wat verwachten jullie of wat zouden jullie willen zien? Wij zijn benieuwd!

Helaas stapt ook Sony af van haar zogenaamde 'compact' toestellen. De Z5c was dus zover de laatste uitvoering met een 4,7' scherm. Reden van deze beslissing zijn de kosten voor de kleinere schermen.

Daarbij blijft Sony een beetje achterop hangen tov de concurrentie. De nieuwe X serie brengt niks nieuws tov bv de Z5. En de hoge prijs voor het (matige) toestel (X Performance) werkt ook niet echt mee aan de verkoop van dit toestel. Met andere woorden, er zijn betere alternatieven voor die prijs. Jammer! Want ik ben zeer tevreden over mijn Z3c.
Reputatie 7
Badge +15
Altijd goed op de hoogte Koen!

Toestel ziet er goed uit maar inderdaad weer eens wat anders dan de compact toestellen van Sony. Ben inderdaad wel benieuwd wat deze in de markt zal gaan doen vanwege de concurrentie. We'll see!
Reputatie 6
Toch nog een onverwacht nieuwtje vanuit Sony. Er is een foto gelekt, die aantoont dat er een nieuwe Compact versie uitkomt. Het toestel zal qua grootte te vergelijken zijn met de z3c en de z5c. Hardware info is er nog niet.

Reputatie 6
Hierbij nog wat extra foto's van de nieuwe XZ en X Compact:

Reputatie 6
De nieuwe XZ:

Enig idee wanneer T-Mobile de XZ gaan aanbieden?
Ik heb nu een Z2 die me nog goed bevalt, alleen het interne geheugen begint te kraken (alles wat naar SD kan staat daar al).
Over een week loopt m'n abo af maar wordt niet heel warm van m'n opties.
De Z3+ levert maar weinig verbetering voor gelijke abo kosten en de X performance brengt niet de stap vooruit die je mag verwachten voor zo'n prijs. En de rest is niet waterdicht.
Ik zit nu te twijfelen of ik m'n abo gewoon laat aflopen en dan kijken wat er komt of een jaar sim only.
Als de ZX niet te lang op zich laat wachten en maximaal kost wat de X performance nu kost heb ik zeker wel interesse.
Reputatie 6
RaTTleR schreef:

Enig idee wanneer T-Mobile de XZ gaan aanbieden?

De Sony XZ wordt in medio oktober uitgebracht. Een exacte datum is nog niet bekend. T-Mobile zal hem dan ook rond deze tijd gaan aanbieden.
Sony adverteert met de XZ met gratis Sony Extra Bass Headset ter waarde van €199,- Deze zou gratis bij een pre-order bij T-mobile te krijgen zijn. Wanneer ik deze XZ selecteer om te bestellen kom je dit nergens tegen dat dit zo is. Terwijl in de pagina bij de toestelmerken dit er wel bij staat bij de XZ, zie https://www.t-mobile.nl/sony

Hoe zit dat, er wordt geadverteerd dat bij pre-order de headset er gratis bij gedaan wordt, maar bij de t-mobile shop is dit nergens meer te vinden.
Reputatie 7
Badge +15
Hey BenAbdel,

Ik heb je ondertussen antwoord op deze vraag gegeven in dit forumtopic. Wil je er in het vervolg op letten dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om berichten dubbel te posten? Alvast bedankt! 🙂
Reputatie 2
Ik ben nu een weekje de trotse eigenaar van een nieuwe xperia x compact, lichtblauw. Heb alleen mega angst voor beschadigingen, want hoesjes en/of screenprotectors hebben ze nog niet te koop bij Tmobile... Beetje jammer... Iemand enig idee hoelang dit nog gaat duren?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Querine,

Welkom op ons forum! 🙂

Hoe bevalt je telefoon verder? Ik begrijp goed dat je graag je telefoon goed wilt beschermen! Helaas hebben wij geen inzicht in wanneer deze toegevoegd zouden worden aan de webshop. Wellicht is het dan ook handig om rond te kijken, zodat jouw telefoon zo snel mogelijk beschermd is.

Als je nog vragen hebt voor ons, laat het dan weten!
Reputatie 6
Querine schreef:

Ik ben nu een weekje de trotse eigenaar van een nieuwe xperia x compact, lichtblauw. Heb alleen mega angst voor beschadigingen, want hoesjes en/of screenprotectors hebben ze nog niet te koop bij Tmobile... Beetje jammer... Iemand enig idee hoelang dit nog gaat duren?

Hoi Querine,

Wanneer je Ebay/Aliesxpress tot je beschikking hebt, dan kun je ze daar bestellen. Ik heb ze zelf ook daar besteld, enkele zijn nog onderweg, maar de eerste is reeds aangekomen.

Deze heb ik nu; En past perfect. Hij is transparant, dus de kleuren blijven behouden. Toestel is minder glad/glibberig en valt dus minder snel uit je handen.

Icm DEZE screencover is het gehele toestel beschermd.

Je kunt ook kiezen voor een dichte cover, voor echte bescherming. Deze vind je HIER.
Reputatie 6
Badge +17
Hebben jullie de Sony Xperia XZs al gespot? :8 Wat vinden jullie van de specs?

Dit toestel is binnenkort exclusief bij T-Mobile te bestellen! Als je op de hoogte wilt blijven, schrijf je dan in voor onze mailing op deze pagina. Je krijgt bericht zodra je het toestel kunt bestellen!
heeft iemand de sony xperia xz2 premium besteld/pre-order? ik wilde deze heel graag bestellen. blijkt dat T-mobile deze niet eens heeft??? ben benieuwd of ik de enige ben...
Reputatie 7
Badge +17
Hi Claudj,

Ik zie in dit topic dat het is gelukt om de Xz2 te bestellen. Heel veel plezier ermee! 🙂
De XZ3 is net aangekondigd en verschijnt begin oktober, is hij dan ook gelijk beschikbaar bij t-mobile?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi RaTTleR,

Excuus voor mijn vertraagde reactie, maar om je van een volledig juist antwoord te voorzien, ben ik eerst even op wat deuren gaan kloppen! 😉 We gaan de Sony Xperia XZ3 zeker verkopen en we beginnen hier per 5 oktober mee. Je kunt de webshop in de gaten houden voor updates en wanneer je deze kunt bestellen, zodat je (als één van de) eerste de nieuwe Sony in handen hebt!

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten!

Reageer