Beantwoord

Gesprekken komen anoniem binnen, terwijl personen in mijn contacten staan

Beste klantenservice,

Al mijn inkomende gesprekken worden vanaf enkele dagen als anoniem aangegeven, ook die uit mijn contacten. Alle instellingen staan goed; wat nu?

Ik zit in een lastige situatie; mijn vader is ernstig ziek en ik zie nu niet wie er gebeld heeft.
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 maart 2018, 10:52

Hoi Corinelegdeur,

Het spijt mij om dat te horen. Natuurlijk moet dan alles op jouw mobiel helemaal goed werken, dus wij kijken meteen met je mee.

Ik heb een aantal resets uitgevoerd. Zou je het toestel even uit en aan willen zetten? Hoe gaat het daarna met de oproepen?

Mocht het nog niet werken, dan hoor ik graag welk toestel je precies hebt en welke softwareversie erop staat. Wij helpen je dan natuurlijk verder, zodat dit zo snel mogelijk opgelost wordt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Corinelegdeur,

Het spijt mij om dat te horen. Natuurlijk moet dan alles op jouw mobiel helemaal goed werken, dus wij kijken meteen met je mee.

Ik heb een aantal resets uitgevoerd. Zou je het toestel even uit en aan willen zetten? Hoe gaat het daarna met de oproepen?

Mocht het nog niet werken, dan hoor ik graag welk toestel je precies hebt en welke softwareversie erop staat. Wij helpen je dan natuurlijk verder, zodat dit zo snel mogelijk opgelost wordt!

Reageer