Beantwoord

Gesprekspartner zacht te verstaan

Vandaag de overstap naar Tmobile alles in orde. Echter als ik iemand bel is dit heel zacht en de persoon aan de andere kant van de lijn lijkt heel ver weg en is ook heel zacht
icon

Beste antwoord door Jomahero 15 juli 2017, 14:52

Bleek dat mijn partner en ik beiden het plasticje van het nieuwe toestel nog niet verwijderd hadden.
Problemen opgelost😊

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Jomahero,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Heb je al eens geprobeerd elkaar in een zelfde kamer te bellen? Weet zeker dat je elkaar dan heel goed kan verstaan 😛. Nee, alle gekheid, dit is natuurlijk niet goed. Begrijp ik het goed dat je de beller heel zacht hoort? Heb je tijdens het bellen al het volume omhoog proberen te doen met de knopjes aan de zijkant van jouw toestel? Als je tijdens het bellen jouw toestel op speakerphone zet, kun je het dan wel goed horen? Heb je het bij iedereen die jou belt of bij een specifiek persoon? En als je zelf iemand belt, heb je er dan ook last van? Kun je eens kijken of er stof of vuil in de microfoon van jouw telefoon zit? Zo ja, kun je dan heel voorzichtig dit schoonmaken met een tandenstoker of door te blazen?

Eventueel kan je je simkaart nog even in een andere telefoon steken om te kijken of je er daar ook last mee hebt. Aangezien je bent overgestapt is dat ook nog altijd een manier om uit te proberen of het nu aan je telefoon ligt of aan het netwerk. Dus even in andere telefoon drukken kan je ook proberen.

Een hoop vragen maar hiermee probeer ik te achterhalen wat er precies aan de hand is. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bleek dat mijn partner en ik beiden het plasticje van het nieuwe toestel nog niet verwijderd hadden.
Problemen opgelost😊
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jomahero,

Haha kan gebeuren! Gelukkig is het nu opgelost voor jullie beide. Ik wens jullie veel plezier met jullie nieuwe toestel! 🙂

Reageer