Beantwoord

gmail e-mail wordt niet verzonden met bijlage

Reputatie 3
Badge
In mijn mobiel staat gmail. Ik wilde 3 emails sturen naar mijn provider van ziggo.
Echter heb ik nog niet ontvangen.
Ik kijk Gmail outbox en staat er 3 emails in met rode letter: in wachtrij

hoe of wat moet ik doen ?
icon

Beste antwoord door Iamsterdam 7 juli 2017, 17:56

Hoera opgelost... het lag aan Samsung account, die ik de wachtwoord moest wijzigen.
dus Gmail kan nu wel bestand ( foto ) verzonden..
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Ik zou even afwachten. Op de een of andere manier blijven ze bij Gmail hangen. Of start anders je telefoon even opnieuw op, misschien worden ze dan wel verstuurd.
Reputatie 3
Badge
Ik krijg wel binnenkomende email van Gmail, maar verzenden blijft in wachtrij. Opnieuw opstarten lukt het ook niet

Pierre
Reputatie 3
Badge
Nu is vrijdag 7 juli .. om 6.20 uur kijk ik nog een keer naar outbox en die staat er nog in wachtrij..
heeft er iemand ook last van ?
Reputatie 3
Badge
Ik ben erachter gekomen, dat alleen emailbericht WEL kan verzonden.
Dus emailbericht MET bijlage ( foto ) blijft hangen ( in wachtrij )

Ik wilde van plan dat gmail zal verwijderen en opnieuw downloaden en installeren, maar dat gaat niet in Samsung S6 Edge..

Wel staat er verwijderen , maar oude Gmail blijft dan staan :(

Pierre
Reputatie 6
Badge +17
Hey Iamsterdam,

Erg vreemd zeg.. Welk toestel gebruik je? We zoeken graag een oplossing voor je.

Wat is het formaat van de afbeelding(en) die je probeer te sturen? Je kan tot maximaal 25MB aan bijlage meesturen bij Gmail. Heb je al een een kijkje genomen op onze toestelhulp pagina? Hier vind je instructies om je mail correct in te stellen.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Reputatie 3
Badge
Samsung s6 Edge. Ik ga zo naar Samsung store winkel heen om te vragen hoe het zit..
Reputatie 6
Badge +17
Dat is natuurlijk ook mogelijk. Laat je ons weten of het is opgelost? We zijn natuurlijk ook erg benieuwd naar hoe het is opgelost!
Reputatie 3
Badge
Ik ben verbaasd dat Samsung experience-store niet meer bestaat. Wel staat 3 Samsung experience-store vestiging van Mediamarkt in Groningen, Eindhoven en Zwolle.
Dus Ik probeer langs T-Mobile winkel , Kinkerstraat in Amsterdam geweest en uw medewerker heeft mijn Gmail alles geprobeerd en komt hij ook niet uit net als ik. Hij schrijf aan mij dat ik een nieuwe emailadres moet nemen.

Ik denk na..

Misschien is er een conflict van beide Gmail In mijn beide mobiel ( Samsung S5 en Samsung S6 Edge ) die mijn nieuwe mobiel Gmail weigert een bijlage sturen omdat mijn oude mobiel ook Gmail in staat ?

Maar in mijn oude mobiel kan ik helaas Gmail niet verwijderen... Google is machtig ppfff

hoe verder ?

Pierre
Reputatie 3
Badge
Oja mijn nieuwe mobiel Gmail staat in Outbox die 1 email in wachtrij.. 1,8 MB (1 foto )
Reputatie 3
Badge
Hoera opgelost... het lag aan Samsung account, die ik de wachtwoord moest wijzigen.
dus Gmail kan nu wel bestand ( foto ) verzonden..
Reputatie 7
Badge +20
Super dat het opgelost is, Pierre! Bedankt ook voor de terugkoppeling! 😃

Reageer