Google afgeknepen door t-mobile?

Reputatie 2
Sinds een tijdje kan ik op mijn HTC Desire met web&walk vrijwel niet meer zoeken via google.
Als ik vol bereik heb en andere sites zonder problemen redelijk snel (naar t-mobile standaarden) tevoorschijn komen gaan vrijwel alle zoek opdrachten via google foet, de browser probeert heel lang verbinding te maken en timed dan out.
Ergens in juni had t-mobile al een keer vrijwel al het verkeer naar google afgeknepen (maps, android market, zoeken, gmail, etc) dat was na klachten hier op het forum opeens weer ok.

Ik zou het fijn vinden dat zoeken via google ook weer bereikbaar gemaakt kan worden.

This topic has been closed for comments

25 reacties

Hetzelfde bij mij met de Desire en W&Wplus!
Reputatie 2
Ik heb regelmatig dat de mobile site van google geen zoekopdrachten uitvoert. Hij blijft hangen en geeft na een tijd aan dat er een probleem is met de gegevensverbinding. De normale site van google zoekt wel prima. Ik gebruik een HTC Desire. Iemand die ook dit probleem heeft? Is hier een oplossing voor?
Reputatie 2
Precies het zelfde hier, HTC Hero icm webnwalk standard. Net voor de tweede keer contact opgenomen met de helpdesk van t-mobile. Morgen word ik teruggebelt. Ik post mijn ervaringen hier.
Blarg schreef:

Ik heb regelmatig dat de mobile site van google geen zoekopdrachten uitvoert. Hij blijft hangen en geeft na een tijd aan dat er een probleem is met de gegevensverbinding. De normale site van google zoekt wel prima. Ik gebruik een HTC Desire. Iemand die ook dit probleem heeft?

Ja, zelfde hier!
W&W+ met Desire
Reputatie 2
Ik heb w&w +. Ik ben benieuwd wat er uit komt masterfreak.
Reputatie 2
Hoi,

Heb hetzelfde probleem met mijn Desire met mobile internet..

ben erg benieuwd wat het probleem is.

Ook internet is erg traag!
Reputatie 2
idem bij mijn desire!
Reputatie 2
Beste mensen,

Vandaag ben ik tussen 5 en 6 gebelt door de technische afdeling van T-Mobile. Ze vroegen mij om drie resultaten te geven van mislukte pogingen. Hierbij moet ik de tijd en de datum vermelden voor het "onderzoek". Ik zal dan morgen teruggebeld worden door de afdeling "Netwerk" voor de resultaten.

Nu komt het grappigste, na het gesprek met de technische afdeling heb ik gelijk even weer geprobeert te zoeken met de mobiele site van google. Ik ging er bij voorbaad al vanuit dat dit niet lukte en hield papier en pen binnen hand bereik. Tot mijn verbasing werkte de mobiele site nu wel weer. Ik kan dus mededelen dat ik weer kan zoeken met de mobiele site van zowel google.nl als google.com.

Het mooiste is natuurlijk als jullie dit ook kunnen bevestigen, mocht het nog niet werken raad ik jullie aan om net zoals mij even contact op te nemen over dit fenomeen. Ik blijf vandaag en morgen nog even testen en hoop de netwerk afdeling het goede nieuwe te mogen vertellen.

Verder wil ik de jongeman van de technische afdeling bedanken voor het supergoed te woord staan. Prettig gesprek gehad!
Reputatie 5
Google.com werkt hier sinds een dag of 3 ook weer prima, gelukkig maar, want die yahoo search op de wnw pagina zoekt alles behalve het geen wat ik nodig heb 😂
Reputatie 2
En hij ligt er weer uit. Kan alweer niet zoeken met de mobiele zoeksite van google. Echt hopeloos T-Mobile. Vooral nog even zo doorgaan, en jullie zijn definitief een klant kwijt. Bah!
Reputatie 4
@masterfreak14
Bedankt voor je feedback. Ik heb het zojuist doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.
Reputatie 2
Bij mij met wisselend resultaat. Nu even 5 minuten random dingen gezocht en in 50% van de searches krijg ik resultaat. Wat voor actie kan ik het beste ondernemen?

edit: ik gaat het de loop van de avond in de gaten houden, mijn bevindingen zet ik in deze post.

19:58: 4 van de 5 searches gevonden.
20:21: 5 van de 6 searches gevonden.
Reputatie 2
21:23 5 van de 5
Reputatie 2
22:33 5 v/d 5

Lijkt dus goed te gaan, morgen overdag eens kijken hoe het verder gaat.
Reputatie 4
@Blarg
Dit probleem is momenteel in volle onderzoek.
Reputatie 2
Hier een test van mij.

Resultaat: 13:30 3/5 searches kwamen goed binnen. Nog niet helemaal dus.
Reputatie 2
@ Harvey:

Fijn dat dit zo goed opgepakt wordt. Ik ben benieuwd naar de uitkomst.
Reputatie 1
@smev

Ervaar je dit probleem alleen met Markets, of met alle diensten van Google?
Reputatie 2
Ik had het gister en vanmorgen ook met m'n Legend , als ik een zoekopdracht bij Google doe , blijft ie hangen met de standaard browser. Ga ik dan via Opera Mini, dan werkt het wel
Reputatie 2
Ik ondervind dit ook met mijn Desire en W&W plus
Reputatie 2
@ mods

wanneer kunnen we hier meer informatie over verwachten?
Reputatie 4
@Blarg
Ik ga het nu voor je navragen.
Reputatie 2
Ik zou er ook graag meer over willen weten. Probleem speelt nog steeds en na de vragenlijst via sms beantwoord te hebben heb ik 0,0 response van T-Mobile gekregen. Het lijkt nogal erg op eenrichtingsverkeer.
Reputatie 4
[modbreekt]De technische afdeling is de afgelopen weken hier druk mee bezig geweest. Ze draaien aankomende nacht een fix hiervoor in het netwerk. Hoogstwaarschijnlijk is dit probleem binnen enkele dagen opgelost.[/modbreekt]
Reputatie 2
Het lijkt bij mij goed te gaan.

Ik ben erg tevreden over hoe dit opgepakt is door de mods.
Bedankt voor de goede en duidelijke service!