Vraag

Google play music streamen werkt niet op 4G

Google play music werkt wel op wifi maar als ik wifi uitzet of onderweg ben blijft de app maar verbinding zoeken en kan ik geen muziek afspelen.
Ik heb cache al leegemaakt van de telefoon en de app en verschillende keren opnieuw opgestart.
Ik had een proef abonnement van Google play music en die werkte perfect, ik moet sinds kort betalen en nu gaat het fout
Ik heb dit zelfde probleem gehad met Deezer en heb daarom gekozen voor Google play music.
Telefoon: Oneplus 2 en 5

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roonaldt,

Erg apart dat juist wanneer je gaat betalen het via mobiel netwerk niet meer lukt! :S Je zou bijna denken dat dit andersom zou moeten zijn.

Heb je de app ook al eens helemaal opnieuw geïnstalleerd? Had je ook al gecontroleerd of de instellingen van de app goed staan? Het is eigenlijk niet mogelijk, maar kijk even of de app van Google Play Music wel toestemming heeft om mobiele data te gebruiken. Heb je het ook al eens via de website geprobeerd? Ervaar je dan hetzelfde probleem? Neem ook even deze troubleshoot van Google Play Music zelf door om te kijken of je zo de oorzaak kan achterhalen.

Ik ben erg benieuwd of het werkt! Houd ons op de hoogte!

Reageer