Beantwoord

Google scherm verwijderen?

• 6 april 2018
  • 3 reacties
  • 679 Bekeken

Reputatie 1
Hallo, vandaag de Sony XZ2 binnen gehad en natuurlijk aan de slag gegaan, wat me gelijk opviel dat links van 't "Home" scherm een heel scherm Google vast lijkt te zitten, dat wil ik niet ik wil een kleine zoekbalk, en heb nog niet echt gevonden waar ik dat kan veranderen, iemand??

Verder wel een mooi toestel, ligt fijn in de hand en is razendsnel, nog niet echt tijd gehad om alles uit te proberen.

Groet Ruud
icon

Beste antwoord door RvEck 7 april 2018, 00:42

Hallo Kaassausje, Dat ging niet helemaal zoals je zei..wat wel werkte was idd een leeg gebied aanraken tot je de deelschermen ziet dan op instelling drukken rechtsonderaan en de googlefeed verwijderen..met andere woorden problem solved 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Ruud.

Waarschijnlijk is dat een extra startscherm, die kun je verwijderen. Raak een leeg gebied aan op je startscherm tot je telefoon trilt. Swype naar het deelscherm dat je wilt verwijderen en tik op het kruisje rechtsboven in de hoek.
Reputatie 1
Hallo Kaassausje, Dat ging niet helemaal zoals je zei..wat wel werkte was idd een leeg gebied aanraken tot je de deelschermen ziet dan op instelling drukken rechtsonderaan en de googlefeed verwijderen..met andere woorden problem solved 🙂
Ah, dan was het geen startscherm. Fijn dat het is opgelost in ieder geval. Ik markeer bij deze je antwoord als beste antwoord. 🙂

Reageer