Beantwoord

GPS horloge

• 2 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 389 Bekeken

Ik heb een gps horloge voor mijn zoon met een prepaid kaart.
Nu kan ik wel na het horloge bellen en terug gebeld worden.
Maar als ik de simkaart in mijn eigen mobiel stop kan ik er niet het internet mee op.
internet geeft aan dat ik offline ben.
Hierdoor doet de simkaart het ook niet in het horloge waardoor ik geen gps heb.
ook geeft de app steeds aan apparatuur is online iemand dit ook gehad? En hoe kan ik het simkaartje zo instellen dat hij automatisch op internet gaat.
icon

Beste antwoord door Folkert 2 augustus 2019, 12:18

Beste Wilma,

Bij een prepaid kaartje zul je eerst een internet bundel moeten activeren. Dat kan vanaf een normale telefoon. Op deze pagina vind je alle bundels en bijbehorende sms welke je moet versturen om te activeren.
Probeer dan eerst of de internet verbinding met je telefoon werkt en doe 'm daarna in het horloge.

Kun je het merk en type horloge aangeven? Dan kan ik wat technische gegevens opzoeken...

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Wilma,

Bij een prepaid kaartje zul je eerst een internet bundel moeten activeren. Dat kan vanaf een normale telefoon. Op deze pagina vind je alle bundels en bijbehorende sms welke je moet versturen om te activeren.
Probeer dan eerst of de internet verbinding met je telefoon werkt en doe 'm daarna in het horloge.

Kun je het merk en type horloge aangeven? Dan kan ik wat technische gegevens opzoeken...

Groet, Folkert

Reageer