Vraag

GPS Signaal Huawei P8 valt weg tijdens gebruik app's

Hoe kan dit? de fabrieksinstellingen heb ik al teruggezet, dit mocht niet helpen.
wanneer het probleem zich voordoet moet je het steeds weer opnieuw activeren.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi vraag en antwoord,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw vraag hier stelt. Ik hoop dat ik het verlossende antwoord voor je heb! Wat balen dat je GPS niet optimaal werkt. Ook jammer dat een fabrieksreset niet heeft geholpen. Heb je jouw software al geupdate?

Ik heb even gesurfd op het net en zie dat meerdere Huawei gebruikers dit probleem ervaren. Ik heb een website gevonden waar je misschien wat aan hebt. Zou je de stappen op deze website willen volgen?

Ik hoor graag van je of dit de oplossing is!
Bedankt voor je reactie ik heb het advies van je opgevolgd maar helaas heeft dit geen effect gehad.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo,

Bedankt voor je terugkoppeling.

Jammer om te lezen dat dit niet de oplossing was voor jou. Als dit niet software matig opgelost kan worden door bijvoorbeeld een fabrieksreset of software update dan moet je toestel ter reparatie aangeboden worden. Voordat je dit doet wil ik je vragen om een kijkje te nemen in het 'hoe voorkom ik een reparatie' topic. Wellicht dat je daar nog een handige tip tegenkomt.

Op het bovenstaande topic vind je ook informatie over het reparatieproces. Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

Reageer