Beantwoord

GPS tracker kinderhorloge

  • 8 oktober 2016
  • 37 reacties
  • 26656 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Edwin,

Super bedankt voor het delen van je tips! :D

@kaskusters;

Succes met het activeren! 🙂
Reputatie 1
Ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen. Ik heb ook een Chinees-GPS horloge gekocht en daarbij als trouwe abo-klant een T-mobile 3-in-1-prepaidkaartje gekocht en gekozen bij internet 'betalen per MB" uit m'n beltegoed. Ik heb via de link van Alex Jong in dit bericht alles tot zover kunnen instellen: in gewone smartphone de SIM-pin gedactiveerd, caller ID aangezet. Bellen, SMS-en en internetten deed het alle 3. Op het horloge via de SMS-codes op europese regio gezet. en apn instellingen ingevoerd. SMS en internet werkt op het horloge want ik kan er naartoe bellen en hij kan opnemen en hij beantwoord mijn instellings-sms-jes met ok. Ik kan voicememo's zenden/ontvangen en de GPS werkt en hij laat wel goede telefoonsignaalsterkte zien. PROBLEEM: het horloge kan niet uitbellen! Als je op de SMS knop drukt zou hij me moeten bellen maar ik krijg alleen een pushnotificatie via de app en vervolgens Error in het scherm. Via de 1 of 2 knop zou hij moeten bellen maar ik kan dan alleen voice opnemen of door het telefoonboek scrollen. Tel.nr. is geregistreerd als center en staat in telefoonboek en bij SOS in de app. Ligt het aan de SIM of aan de knopjes van m'n telefoon? ALVAST BEDANKT!
Voor de Wearable Kids GPS watch Q50
moet je volgens mij het volgende doen:

Eerst de ip op de Europese* server zetten:
Door de volgende twee sms berichten naar de horloge (gps-tracker) te sturen:

pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

pw,523681,ip,52.28.132.157,8001# (niet zeker of deze echt nodig is)


En daarna handmatig de APN instellingen** op de horloge te wijzigen middels het versturen van de volgende sms naar het horloge:

pw,123456,apn,smartsites.t-mobile,tmobile,tmobile,20416#

(bron: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3043/instellen-telefoon-voor-mobiel-internet)

----------------

* ip adres andere continenten
Asia & Oceania – 54.169.10.136
North America – 54.153.6.9
South America – 54.207.93.14
Europe – 52.28.132.157

** APN gegevens is per provider goed op internet te vinden
pw,123456,apn,apn name,user name,password,MCCMNC#

Succes!!


Alles gedaan als hier boven beschreven kreeg echter horloge Q50 niet online via SEtracker.
toen de het volgende sms verstuurd naar het telefoon nr van het horloge:
pw,123456,apn,smartsites.t-mobile,,,20416#
Na 5 min horloge online.

Groeten, Ronnie
Reputatie 7
Badge +20
Thanks voor de tip, Ronnie! Altijd handig! 🙂
Hoi Ronnie misschien heb je nog een tip voor mij. Ook net een q50 gps horloge voor kindje gekocht via aliexpress. We hebben een t mobile prepaid kaartje gekocht en geregistreerd in de se tracker app maar als we dan instellingen willen toevoegen op de app zoals telefoonnummers toevoegen en eigenlijk alles wat je moet instellen dan lukt het niet en krijgen we de foutmelding not networking. Ik heb exact alles wat jij beschreven hebt gedaan. Dus van mijn telefoon naar het simkaartje in de horloge alle codes gestiurd per sms, ook antwoorden ontvangen en 5 min gewacht maar hij blijft not networking zeggen ook al is toestel aan, opgeladen en heeft ie connectie. Nog tips iemand? Alvast bedankt. Sabine
Hoi Sabine.

Misschien een nutteloze vraag, maar ik ga 'm toch stellen.

Er zit dus een PrePaid simkaartje in de tracker? Heb je wel vooraf (via een telefoon) een keuze gemaakt voor een internetbundel of voor betalen per MB? Dat moet elke maand weer. PrePaid bundels zijn een maand houdbaar, met betalen per MB is het of tot 1 GB, of 1 maand. Daarna moet er opnieuw een keuze worden gemaakt.
Beste Ronnie,

Ik heb precies het zelfde probleem als Sabine.

Heb echt alles geprobeerd en China stuurt mij naar tmobile dat daar de fout zit. Ik snap er niks meer van.
Heb al 5 euro beltegoed verbruikt aan sms'jes heen en weer 🙄
Hopelijk heb jij de gouden tip!

Groetjes
Hoi kaassausje het is een prepaid kaart met beltegoed en mb bundel van 5 euro maar blijkbaar ligt t toch aan t kaartje ik heb nl contact gezocht met www.duizend.com en het is nog niet opgelost maar we gaan een ander kaartje proberen.
Beste,

Ik heb alles gedaan met bovenstaand. Ik heb ook sms terug gekregen met ok. Maar hij wil geen verbinding maken met het netwerk. Hij laat af en toe wel een E zien.
Hallo allen ik wil even zeggen dat het nu allemaal gelukt is dankzij de hulp van www.duizend.com voor 17.50 euro heeft deze persoon op afatand alles geregeld voor ons. Het t mobile kaartje was in ons geval niet geschikt. We hebben dus jammer genoeg 20 euro aan dit kaartje uitgegeven zonder er iets aan te hebben. Wel jammer dat t mobile klanten niet op voorhand hierover informeert. Maar ja. Het is in orde nu. 😊
Reputatie 6
Badge +11
@Sabinebloem
Wat voor SIMkaart zit er nu in dan? KPN prepaid? Anders?
Die T-Mobile SIMkaart kun je misschien wel doorverkopen. Ik zie niet hoe T-Mobile moet informeren dat het niet gaat werken met apparaat wat ze niet zelf in hun shops verkopen.
Met lebara kaartje. Ik weet niet waarom dit wel werkte.

Reageer