Beantwoord

Gps watch

• 22 november 2016
  • 13 reacties
  • 2198 Bekeken

Weet iemand welke sms ik moet sturen naat mijn
Gps watch voor de juiste APN instellingen: wp,123456,apn,???,???,20417# alvast bedankt...
icon

Beste antwoord door Edwin V 3 december 2016, 22:16

Voor de Wearable Kids GPS watch Q50
moet je volgens mij het volgende doen:

Eerst de ip op de Europese* server zetten:
Door de volgende twee sms berichten naar de horloge (gps-tracker) te sturen:

pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

pw,523681,ip,52.28.132.157,8001# (niet zeker of deze echt nodig is)

En daarna handmatig de APN instellingen** op de horloge te wijzigen middels het versturen van de volgende sms naar het horloge:

pw,123456,apn,smartsites.t-mobile,tmobile,tmobile,20416#

(bron: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3043/instellen-telefoon-voor-mobiel-internet)

----------------

* ip adres andere continenten
Asia & Oceania – 54.169.10.136
North America – 54.153.6.9
South America – 54.207.93.14
Europe – 52.28.132.157

** APN gegevens is per provider goed op internet te vinden
pw,123456,apn,apn name,user name,password,MCCMNC#

Succes!!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Ik weet niet welke instellingen je precies nodig hebt, maar dit zijn de APN instellingen voor de meeste apparaten:

Naam: T-Mobile
APN: smartsites.t-mobile
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 16
Verificatietype: PAP
APN-Type: internet / default
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi kaskusters,

Wat cool dat je gebruik gaat maken van een GPS watch. Heb je de reactie van Pilovali al gezien? Heeft zijn tip geholpen?

Laat mij even weten of alles naar behoren werkt! 🙂
Doe blijkbaar toch iets verkeerd. Het horloge stuurt wel een sms terug dat hij de apn instellingen heeft geaccepteerd. Maar ik weet niet of ze correct zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kaskusters,

Dankjewel voor de terugkoppeling! Als je APN-instellingen goed staan dan zou het wel moeten werken. Heb je de watch al uitgetest? Werkt die naar behoren? Zo niet, wat gaat er dan mis? Krijg je een foutmelding te zien?

Ik hoor graag van je of ik nog wat kan betekenen! 🙂
Voor de Wearable Kids GPS watch Q50
moet je volgens mij het volgende doen:

Eerst de ip op de Europese* server zetten:
Door de volgende twee sms berichten naar de horloge (gps-tracker) te sturen:

pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

pw,523681,ip,52.28.132.157,8001# (niet zeker of deze echt nodig is)

En daarna handmatig de APN instellingen** op de horloge te wijzigen middels het versturen van de volgende sms naar het horloge:

pw,123456,apn,smartsites.t-mobile,tmobile,tmobile,20416#

(bron: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3043/instellen-telefoon-voor-mobiel-internet)

----------------

* ip adres andere continenten
Asia & Oceania – 54.169.10.136
North America – 54.153.6.9
South America – 54.207.93.14
Europe – 52.28.132.157

** APN gegevens is per provider goed op internet te vinden
pw,123456,apn,apn name,user name,password,MCCMNC#

Succes!!
Hoi,

Ik heb met behulp van bovenstaande gegevens het horloge van mijn zoon werkend gekregen. Iemand ervaring met een tweede horloge toevoegen in de app?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Heidi,

Persoonlijk heb ik hier geen ervaring mee, maar heb je het al geprobeerd? Misschien kun je de eerste zijn die een ervaring hiermee deelt. 😉
Als ik het wist hoefde ik het niet te vragen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Heidi,

Mijn collega David heeft jouw bericht verkeerd gelezen, sorry! Anders zou je het inderdaad niet vragen 🙂 Bedoel je de My T-Mobile app (voor het verbruik) of een app speciaal voor de GPS watch? In het laatste geval: kun je aangeven welke app het precies is? En welk horloge jouw zoon precies heeft? Dan kijken we met je mee naar een oplossing!
Hoi,

De t-mobile app hoef ik voor deze sim niet te gebruiken. Heb namelijk een prepaid aangeschaft en in mijn groep gezet. De nummers die mijn zoon kan bellen met het horloge zijn beide van t-mobile. Hij belt dus gratis en kan zelf geen nummers kiezen.
Ik bedoel het toevoegen van een tweede horloge (voor mijn dochter) in de app SeTracker. Haar horloge is ook behulp van bovenstaande tips/sms'jes ingesteld maar kan ik niet toevoegen in het programmaatje. De mogelijkheid bestaat wel in het programma maar helaas geeft het foutmeldingen.
Badge +13
Kan je deze specifieke vraag niet beter stellen aan het bedrijf van dit horloge?
Of misschien staat het op hun website?
Helaas, is een vage Chinese site/firma.
Heb het opgelost door twee versies van de app te gebruiken en beide horloges apart te registreren met verschillende mailadressen. Niet ideaal, maar beide horloges heb ik nu in kunnen stellen zodat allebei de kinderen in nood ermee kunnen bellen. En dat is de bedoeling ervan tenslotte.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Heidi,

Goed dat je het toch zelf hebt kunnen oplossen. Ook bedankt voor het delen van je oplossing! 🙂

Reageer