Beantwoord

Gratis action cam

• 16 juli 2016
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Hallo,

Ik heb op 20-04-2016 mijn abbonement bij jullie verlengd met de Sony Xperia z5 compact en zou hierbij een gratis action cam krijgen.
Ik heb netjes voor 08-05-2016 mijn bonnetje opgestuurd en heb daarna niks mogen ontvangen.
Uiteraard contact met Sony opgenomen, via mail en telefoon.
Ontzettend vaak zelfs.
Zij wijzen naar t-mobile.
Ik kreeg het volgende toe gestuurd :

Geachte mevrouw van Dam,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Sony Xperia Support.
Diverse providers/verkopers van onze producten hebben een actie georganiseerd bij de verkoop van Sony producten in de vorm van het aanbieden van een camera of ander accessoir.
Zoals u begrijpt heeft deze actie niets te maken met Sony. Wij hebben vernomen dat deze actie geldig is zolang de voorraad strekt.
Dergelijke accessoires worden verschaft door de distributeur van de verkoper en niet door Sony. Wij kunnen dan ook aanraden om hierover contact op te nemen met de verkoper van uw Sony telefoon / tablet omtrent het ontvangen van het aan u beloofde accessoir.

Jullie ontkennen op jullie beurt weer dit verhaal.
Maar ik heb hier helemaal niks aan.
Ik heb een telefoon uitgezocht omdat ik het leuk vond om die camera er bij te krijgen, en nu heb ik gewoon dikke vette pech.
Het lijkt mij toch niet dat dit zo makkelijk gaat?

Ik hoop dat u met een oplossing kunt komen.
Vriendelijke groet,

Yoni
icon

Beste antwoord door KoenM 16 juli 2016, 03:39

Hallo Yoni,

Welkom op het forum!

De actie van de action cam was een actie vanuit Sony. Je diende ook op een website van Sony het product te bestellen. Je hebt neem ik aan via de speciale aanmeldpagina de camera besteld?

Ik vind het vervelend, maar ik stuur je weer terug naar Sony, want daar ligt het probleem. De actie was vanuit hun, dus zij dienen het op te lossen. T-Mobile staat in deze hier totaal buiten.

Hopelijk wordt het alsnog goed voor je opgelost!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hallo Yoni,

Welkom op het forum!

De actie van de action cam was een actie vanuit Sony. Je diende ook op een website van Sony het product te bestellen. Je hebt neem ik aan via de speciale aanmeldpagina de camera besteld?

Ik vind het vervelend, maar ik stuur je weer terug naar Sony, want daar ligt het probleem. De actie was vanuit hun, dus zij dienen het op te lossen. T-Mobile staat in deze hier totaal buiten.

Hopelijk wordt het alsnog goed voor je opgelost!

Reageer