Beantwoord

Gratis Sonos bij P30 pro

ik heb zojuist mijn abbonement verlengd met as nieuw toestel een P30 Pro. Op de website stond vermeld dat je hierbij een gratis Sonos speaker krijgt. Nu zie ik hier niks over terug in de bevestiging van mijn bestelling. Weet iemand of je de speaker meekrijgt bij ophalen van je toestel, of hoe dit werkt?
icon

Beste antwoord door CrisTien 15 mei 2019, 15:21

Goedemiddag @joris.sprakel Wat een mooie aankoop, gefeliciteerd.
de gratis Sonos moet je zelf bestellen op de site van Huawei.

Bestel nu in de periode van 1-5-2019 t/m 30-6-2019 een Huawei P30 of P30 Pro en krijg de Sonos One speaker t.w.v. €229 cadeau.

• Registreer je aankoop via deze site.
  • Registreer je aankoop voor 15-07-2019
Veel succes en veel plezier straks met je nieuwe telefoon.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @joris.sprakel Wat een mooie aankoop, gefeliciteerd.
de gratis Sonos moet je zelf bestellen op de site van Huawei.

Bestel nu in de periode van 1-5-2019 t/m 30-6-2019 een Huawei P30 of P30 Pro en krijg de Sonos One speaker t.w.v. €229 cadeau.
  • Registreer je aankoop via deze site.
  • Registreer je aankoop voor 15-07-2019
Veel succes en veel plezier straks met je nieuwe telefoon.
Dank je wel! Dat is erg behulpzaam.
Het bestellen via de Huawei site gaat niet van harte. Via de link kom je op een pagina waar te lezen is dat de actieperiode tot 07.04 loopt.

Na een registratie ontvang je een mail. Daarin wordt aangegeven dat de aankoopdatum buiten de actieperiode valt. Huawei geeft aan dat de actieperiode 27.04 eindigt.
Tevens wordt middels een mail verzocht de registratie binnen 1 week en uiterlijk 7 mei aan te passen. Kennelijk werken ze met een teletijdmachine bij Huawei.

Klantenservice T-Mobile stuurt je door naar Huawei. Huawei houdt zich aan de actietermijn die uiterlijk 27.04.

En nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Olaf,

Wat jammer om te horen. Heb je je wel op tijd geregistreerd? De actie is van Huawei zelf en loopt ook via hen. Ik kan daardoor weinig betekenen nu. Ik hoop dat je er alsnog uitkomt met Huawei als je op tijd hebt geregistreerd. Als je andere vragen hebt, hoor ik het graag dan help ik je graag verder!
Hi Hajar,

03.05 mijn abonnement verlengd; 10.05 opgehaald in T-Mobile store en direct geregistreerd. Dus op tijd volgens T-Mobile.

T-Mobile valt niets te verwijten in deze. Huawei heeft de actieperiode op hun site en binnen het registratiesysteem niet aangepast.

Wat te doen:
  • huawei@consumercare.info blijven belagen met mails.
  • Snapshots toevoegen betreft "Bestel nu in de periode van 1-5-2019 t/m 30-6-2019 een Huawei P30 of P30 Pro en krijg de Sonos One speaker t.w.v. €229 cadeau".
Zojuist een mail vanuit Huawei ontvangen waarin ze hun excuses aanbieden en gaan zorgen dat het welkomscadeau mijn kant op komt!
Reputatie 6
Badge +19
Ah wat fijn dat het opgelost wordt, Olaf!

Alvast heel veel plezier met de Sonos speaker en voor nu een fijn weekend. 😄

Reageer