Beantwoord

Handleiding Nokia 1616-2

• 3 november 2016
  • 5 reacties
  • 318 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
Ik zoek een handleiding voor Nokia 1616-2. Het lukt mij namelijk niet mijn telefoon te blokkeren met pin. Toetsen blokkeren wel, maar door de 2 standaard toetsen in te drukken wordt blokkade opgeheven.
icon

Beste antwoord door David 4 november 2016, 09:51

Hoi Zxcv,

Welkom terug op het forum! Die Nokia zien we niet vaak meer voorbij komen, doet 'ie het verder nog goed? 🙂

Ik heb in ieder geval een handleiding gevonden, maar kon hier verder niet zo snel in vinden hoe je dit probleem aan kunt pakken. Volgens verschillende websites zou de standaard code 12345 moeten zijn, werkt deze heel toevallig?

Ik zag nog een suggestie langskomen over het probleem met de beveiligingscode, het is het proberen waard! Start de Nokia op en haal vervolgens de batterij en daarna de simkaart eruit. Plaats de batterij terug en start je Nokia op (zonder simkaart). Er zou dan weer een code gevraagd worden en dan zou 12345 moeten werken, als het goed is zou je deze vervolgens aan moeten kunnen passen. Daarna kun je de simkaart weer terug in je Nokia plaatsen.

Ik hoor graag of het gelukt is, Zcxv!
Bekijk origineel

5 reacties

Nadere toelichting.
Ik ga naar instellingen-telefooninstellingen-instelling voor toetsen blokkering uit-beveiligingscode?-foute code. Zelfs na meer dan 10x proberen vraagt hij niet naar PUK. Wie kan helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Zxcv,

Welkom terug op het forum! Die Nokia zien we niet vaak meer voorbij komen, doet 'ie het verder nog goed? 🙂

Ik heb in ieder geval een handleiding gevonden, maar kon hier verder niet zo snel in vinden hoe je dit probleem aan kunt pakken. Volgens verschillende websites zou de standaard code 12345 moeten zijn, werkt deze heel toevallig?

Ik zag nog een suggestie langskomen over het probleem met de beveiligingscode, het is het proberen waard! Start de Nokia op en haal vervolgens de batterij en daarna de simkaart eruit. Plaats de batterij terug en start je Nokia op (zonder simkaart). Er zou dan weer een code gevraagd worden en dan zou 12345 moeten werken, als het goed is zou je deze vervolgens aan moeten kunnen passen. Daarna kun je de simkaart weer terug in je Nokia plaatsen.

Ik hoor graag of het gelukt is, Zcxv!
Dank moderator, ik ga dit proberen.
Dit toestel is niet zo oud, heb er 2, heb het sinds 2012. Handig en klein euro 18 kostte hij.
Heb je advies opgevolgd, inderdaad was het nummer 12345 fantastisch. DANK!
T-mobile shop kon niet helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Zxcv,

Helemaal top! Mooi dat het gelukt is. 🙂

Reageer