Vraag

Headset ingang is kapot (sony z3 compact)

• 5 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 510 Bekeken

Hoi allemaal,

Eergisteren merkte ik dat mijn headsetingang kapot is, de muziek klinkt vervormd en met een soort van echo..
Heel erg jammer, want ik gebruik mijn telefoon veel voor muziek.
Zojuist heb ik van alles geprobeerd:
- andere oordopjes gebruikt (nog steeds vervormde muziek, dus ligt aan telefoon)
- proberen eventueel stof uit de ingang te halen (kwam niks uit)
- erin gekeken met zaklampje (zag niks)

Als ik de telefoon beweeg (draaien etc.) of de kabel van mijn oordopjes al licht aanraak dan klinkt de muziek ook gelijk weer anders. Bijvoorbeeld harder of zachter.

Heeft iemand hier enige ervaring mee? Zo ja, ook tips hoe ik dit kan oplossen?
En heeft iemand ervaring met de reparatiedienst van t-mobile, ik ben bang dat de kosten heel erg oplopen voor iets wat misschien makkelijk op te lossen is.

Ik heb geen telefoonverzekering (meer), hoort zoiets binnen garantie nog te vallen?

Vriendelijke groetjes,

Rosa

3 reacties

Reputatie 6
Hoi Rosa,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je geen goed geluid meer hebt. Je weet zeker dat het aan de ingang ligt en niet aan de hoofdtelefoon zelf?

Uiteraard valt dit probleem onder de garantie, heb je nog garantie? Waarschijnlijk zit de connector van binnen los of maakt los contact. Helaas kan alleen een reparatiecentrum dit oplossen.

Weet je genoeg? Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bedankt voor je snelle reactie!

Ja dat weet ik zeker.. helaas. Oordopjes waren makkelijker geweest.

Ik denk dat je gelijk hebt.. verklaart misschien ook waarom het geluid verandert als ik mijn telefoon op z'n kop draai. Dan ga ik toch maar even langs de t-mobile zaak.
Dankje!
Reputatie 6
Je kunt je toestel ook online aanmelden en eventueel versturen via de post.

Op DEZE pagina vind je daar mee over.

Succes!

Reageer