Beantwoord

Hoe verwijder ik lege startpagina op de Huawei P 9?

• 1 januari 2017
  • 5 reacties
  • 3033 Bekeken

Sinds kort heb ik een Huawei P 9 . Er zijn twee lege startschermen die ik wil verwijderen. Volgens de gebruiksaanwijzing kan ik door knijpen de pagina "verkleinen" en dan op het kruisje onderaan drukken om te verwijdern. Ik kan kniijpen wat ik wil maar er komst geen kruisje....Wat doe ik fout, en wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door KoenM 2 januari 2017, 01:45

Hoi dickjolink,

Welkom op het forum!

Wanneer je lege startschermen wilt verwijderen (ik ga er even van uit dat di hetzelfde werkt als bij een ander Android toestel) dien je op het lege scherm te drukken en dan vasthouden. Als het goed is verschijnt er een prullenbak bovenin beeld en kun je daar je startscherm naar toe slepen. Daarmee verwijder je de startschermen.

Wanneer je dus begint, klik je op het middelste rondje. Als het goed is verschijnen nu je startschermen. Swipe naar het startscherm dat je wilt verwijderen en druk erop en houdt vast. Sleep hem daarna naar de prullenbak.

Wanneer het niet lukt of wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Hoi dickjolink,

Welkom op het forum!

Wanneer je lege startschermen wilt verwijderen (ik ga er even van uit dat di hetzelfde werkt als bij een ander Android toestel) dien je op het lege scherm te drukken en dan vasthouden. Als het goed is verschijnt er een prullenbak bovenin beeld en kun je daar je startscherm naar toe slepen. Daarmee verwijder je de startschermen.

Wanneer je dus begint, klik je op het middelste rondje. Als het goed is verschijnen nu je startschermen. Swipe naar het startscherm dat je wilt verwijderen en druk erop en houdt vast. Sleep hem daarna naar de prullenbak.

Wanneer het niet lukt of wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Hallo, er verschijnt geen prullenbak in beeld. Volgens Huawei moet er een kruisje staan, maar dat is niet het geval. Ik weet het ook niet meer
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dick,

Zonde dat het niet via de suggestie van KoenM gelukt is, dit was de meest eenvoudige manier geweest. Waarschijnlijk staat er een launcher op jouw Huawei die deze actie niet toe laat. Je kunt hiervoor wel een andere launcher uit de App store installeren, zoals Nova. Met deze launcher zou het wel moeten lukken, kun je dit eens testen?

We horen graag van je of het uiteindelijk toch nog gelukt is!
Dag David ; ik heb Nova launcher geïnstalleerd, en nu zijn de extra lege pagina's verdwenen. Dank voor je tip!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dick,

Graag gedaan, mooi dat het gelukt is! 🙂

Reageer