Beantwoord

Hotspot zonder wachtwoord

Ik kan mijn hotspot van mijn tablet niet gebruiken voor mijn laptop want dan geeft de laptop aan dat je een beveiliging sleutel of wachtwoord nodig heb via mijn
icon

Beste antwoord door Amy 21 november 2015, 14:12

Hey Brenda,

Goed dat je dit navraagt en natuurlijk welkom op het T-Mobile Forum!

Wanneer je de hotspot instelt moet je vaak ook een wachtwoord instellen, anders kan iedereen zomaar op jouw hotspot en dat is natuurlijk niet de bedoeling! 😉. Wanneer je niet zelf het wachtwoord instelt is er vaak al een standaard wachtwoord actief. Dit kun je in de meeste gevallen terug vinden in de instellingen van je Tablet.

Mijn collega Patrick heeft een blog geschreven over hoe je dit het beste kunt gebruiken. Ik denk dat je er veel aan kunt hebben!

Laat je weten of het gelukt is? :8

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Brenda,

Goed dat je dit navraagt en natuurlijk welkom op het T-Mobile Forum!

Wanneer je de hotspot instelt moet je vaak ook een wachtwoord instellen, anders kan iedereen zomaar op jouw hotspot en dat is natuurlijk niet de bedoeling! 😉. Wanneer je niet zelf het wachtwoord instelt is er vaak al een standaard wachtwoord actief. Dit kun je in de meeste gevallen terug vinden in de instellingen van je Tablet.

Mijn collega Patrick heeft een blog geschreven over hoe je dit het beste kunt gebruiken. Ik denk dat je er veel aan kunt hebben!

Laat je weten of het gelukt is? :8

Reageer