Beantwoord

HTC 10 Wel of niet bij T-mobile?

Kan ik de HTC 10 nou wel of niet bij T-mobile verwachten?
icon

Beste antwoord door Issam 9 mei 2016, 14:04

Hi Cartunes,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De HTC 10 gaan wij niet aanbieden. Mocht er toch een verandering plaats vinden in onze planning dan zullen we dat delen in het HTC geruchten topic. Ik verwacht niet dat dit gaat gebeuren, maar het kan geen kwaad om daar af en toe te kijken. Je kan daar uiteraard ook mee discussiëren over eventueel nieuwe toestellen. :)

Welk toestel gebruik je nu? Heb je nog een ander toestel dan de HTC 10 op het oog?

Bekijk origineel

58 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Cartunes,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De HTC 10 gaan wij niet aanbieden. Mocht er toch een verandering plaats vinden in onze planning dan zullen we dat delen in het HTC geruchten topic. Ik verwacht niet dat dit gaat gebeuren, maar het kan geen kwaad om daar af en toe te kijken. Je kan daar uiteraard ook mee discussiëren over eventueel nieuwe toestellen. :)

Welk toestel gebruik je nu? Heb je nog een ander toestel dan de HTC 10 op het oog?
Echt niet? Jammer, dan stap ik over naar de concurrent. Ik kwam van de HTC M8 en vond de M9 niet de moeite waard vandaar dat ik nu een LG G4 heb. Ik heb geen ander toestel op het oog. Thx
Waarom bieden jullie de htc 10 niet aan?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Cartunes,

Nee, we gaan 'm echt niet aanbieden. Het is uiteraard wel mogelijk om dit toestel in combinatie met een T-Mobile abonnement af te sluiten bij een externe dealer. Is dit voor jou een optie? Zo profiteer je van het 'Beste netwerk van Nederland', kan je actief blijven op deze community en hoef je niet over te stappen naar een andere provider. :)

Hoi Marjolein,

Welkom terug op het forum. Leuk om je hier weer te zien!

Een terechte vraag. We hebben gemerkt dat de vraag naar HTC toestellen de afgelopen jaren helaas is gedaald. Wij verwachten daarom dat de vraag naar de nieuwe HTC 10 niet groot zal zijn. Wellicht dat dit in de toekomst veranderd, dit betekent uiteraard niet dat we in de toekomst helemaal geen HTC toestellen gaan aanbieden.
Goeiedag,

wat een teleurstelling.
ik kan al 3 maanden voor een nieuwe abonoment. en zit dus ook al 3 maanden tewachten op dit toestel.
en op de laaste dag laten jullie weten dat jullie hem niet gaan aanbieden (jammer hoor).
en ik heb veel gezocht voor de antwoord. ben zelfs naar de winkel toegegaan maar daar konden ze mij geen antwoord geven.

ik ga al 8 jaar met veel plecier naar de T-Mobile winkel om een nieuwe tehalen.
dit jaar zouw me 10de worden (jubileum).
nu word ik verwezen naar een of andere webshop waar ik helemaal geen zin in heb.
want bij de winkel kan ik meer voor elkaar krijgen dan dat ik dat bij een webshop doe.
of phonehouse-isch aanbieder.

nu word het kiezen of een andere aanbieder. wat ik jammer vind want ik wil helemaal niet weg bij jullie. of een andere telefoon maarja dat wil ik ook niet.

ik wil gewoon me telefoon kunnen ophalen in een T-Mobile winkel en trots de deur uit lopen.
Zo denk ik er ook precies over, Emile_ballard. Ik baal hier echt van.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emile en cartunes,

Ik begrijp heel goed dat jullie ervan balen. Het is wel fijn om te lezen dat jullie met plezier een klant zijn bij ons. Het is dan ook erg jammer dat wij dit toestel niet aanbieden. 😞

Mocht hier verandering in komen dan zullen wij dat natuurlijk direct met jullie delen.
Reputatie 2
Emile verwoord precies wat ik ook wilde zeggen, wat een ellende, kopen bij een externe aanbieder kost je zomaar 15 euro meer per maand.
een zwaktebod van een provider waar ik al jaren lid van ben, en een groot fan van HTC.
dan toch met pijn in mijn hart overstappen!!!
en als er veranderingen komen in evt. levering dan ben ik en meer klanten al weg, vrees ik.
...., kopen bij een externe aanbieder kost je zomaar 15 euro meer per maand.....
Sorry? Waar is dat op gebaseerd?

Abonnement is hetzelfde, mag niet meer dan een euro verschil in zitten en in de meeste gevallen kunnen die externe aanbieders de telefoons nog goedkoper aanbieden. Staat gelukkig het forum geheel vol van tot het ongenoegen dat T-Mobile als groot bedrijf niet goedkoop genoeg telefoons kan aanbieden.

15 euro meer per maand is echt kolder en ik zou heel graag je 'bron' voor dat idee willen zien, los van het feit... waarom niet gewoon hier zoeken naar wie het beste aanbod kan leveren??

Mocht hier verandering in komen dan zullen wij dat natuurlijk direct met jullie delen.

dit vind ik heel sympathiek. maar kan ik er helaas helemaal niets mee.
nu geef je de hoop dat het "meschien" toch komt of niet. waneer waren ze van plan te gaan bespreken?
ik ga niet nog een maand wachten en moegelijk dat ik 0 op het rekest krijg.
en zo als "KudelGladiator" al zecht iedereen die deze telefoon wilt zal wel een alternatief zoeken.
dus als tmobile dan toch deze telefoon gaat aanbieden, zijn ze al een deel kwijt. het is een beetje je zelf in de vingers snijden.
en jammer voor HTC want jullie benadelen hun ook hier mee.

maar ik heb een beetje rond zitten kijken maar de prijzen komen nagenoeg allemaal op het zelfde neer. alleen dat externe minder in rekening brengen voor "eenmalige toestel bedrag"

maar bij T-Mobile heb ik altijd! gehad dat de 1stejaar 50% korting krijg. en dat ik de rest bedrag van de telefoon doormiddel van T-Mobile punten voldaan kon worden. wat uiteindelijk meer korting op levert. dat kan ik niet met webshops?

ik weet niet hoe de zaken er nu voor staan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emile,

Ik wil ook geen verwachtingen creëren. Wij bieden hem nu niet aan en als ik daar verandering in kon brengen dan had ik dat zeker gedaan! Je zou nu inderdaad bij een externe dealer kunnen kijken alleen kun je dan geen gebruik maken van T-Mobile Extra punten om het toestel te kopen. Dat is alleen mogelijk als je bij T-Mobile zelf het toestel koopt.

Ik had je graag een ander oplossing geboden. Mocht ik iets anders voor je kunnen betekenen, laat het mij weten.
Kun je je abonnement ook verlengen bij een andere webshop icm HTC 10. Ik vind het wel erg balen dat jullie de HTC 10 niet aanbieden, aangezien ik altijd QTEK/HTC gehad heb..

Orange MPV 500/600, Diamond, HD2, OneX, One M8.. etc. Wou dus nu de HTC 10 hebben, maar jammer dat jullie die opeens niet meer aanbieden. Dit geeft wel een behoorlijk negatief nasmaak vanuit mijn kant.
Zojuist met Jessica van de klantenservice gechat. Volgens haar staat de release van de HTC 10 voor deze maand gepland. De berichten dat deze telefoon niet beschikbaar zou komen zijn bij haar niet bekend.
Reputatie 2
@ Peter Santing:
deze b.v.
https://www.mobiel.nl/htc-10?utf8=%E2%9C%93&provider_id=1&retention=1&gsm_plan_id=816&gsm_bundle_id=5237&gsm_voice_extra_id=&gsm_internet_extra_id=638&toestelbundels-slider=%26euro%3b+28%2c-&product_version_id=2275
Hopelijk doet de link het ook voor jullie;

Coolblue / PDAshop

20 + 22 met toestel bijdrage (dat nog wel...) van 187... goedkoper dan de mobiel.nl optie ;)

En nee, niet om mobiel.nl af te kraken maar om iedereen te helpen die een HTC 10 wil (ik hoop dat hij tegenvalt als ik hem binnenkort een dagje kan testen... anders wordt het een losse gezien mijn huidige contract).
Reputatie 2
(ik hoop dat hij tegenvalt) een HTC valt NOOIT tegen, ik heb meerdere mensen om mij heen die wel ontevreden zijn over hun huidige telefoon, merk noem ik niet want daar houd ik niet zo van, maar ik heb beduidend minder ellende met al mijn HTC toestellen gehad.
de link doet het, en dit is best een interessante aanbieding.

Hopelijk doet de link het ook voor jullie;

Coolblue / PDAshop

20 + 22 met toestel bijdrage (dat nog wel...) van 187... goedkoper dan de mobiel.nl optie ;)

En nee, niet om mobiel.nl af te kraken maar om iedereen te helpen die een HTC 10 wil (ik hoop dat hij tegenvalt als ik hem binnenkort een dagje kan testen... anders wordt het een losse gezien mijn huidige contract).
Reputatie 2
kijk, dat is al beter nieuws, ik hoop dat Jessica goed geinformeerd is.

Zojuist met Jessica van de klantenservice gechat. Volgens haar staat de release van de HTC 10 voor deze maand gepland. De berichten dat deze telefoon niet beschikbaar zou komen zijn bij haar niet bekend.
Reputatie 7
Badge +15
Hey allemaal,

Ik ben bang dat Jessica momenteel voor wat miscommunicatie zorgt. :S Zoals Issam al in dit topic aan heeft gegeven gaan wij de HTC niet aanbieden.

Mocht hier nog verandering in komen dan laten we het natuurlijk aan jullie weten in het HTC geruchten topic.
Jammer dat Jessica dan blijkbaar niet over de juiste informatie beschikt.
(ik hoop dat hij tegenvalt) een HTC valt NOOIT tegen....

Ja... maar ik zit met mijn contract nog 1 jaar aan mijn M9 😉 die 10 moet een beetje tegenvallen, anders heb ik echt te veel HTC's hier slingeren :D

Ik weet wat voor moeilijks ik vraag 😂 maar een beetje 😛 al lijkt mijn M9 simpelweg goed genoeg!!
Of.. heeft T-Mobile(Nederland) gewoon een onderonsje met Samsung? #Durftevragen
Tja ik heb helemaal een slecht verhaal. In maart liep mijn huidige contract af met de M7. Met klantenservice gebeld en in overleg met hen mijn abonnement laten overzetten naar een sim only. Als de nieuwe 10 binnen zou komen konden we het gewoon overzetten en ging ik niet meer betalen omdat het abonement zou aflopen. Ik ben al jaren fan van HTC en wil voorlopig niets anders. Nu vertellen ze me gewoon dat ik pech heb. Huh? Zo ga je toch niet om met trouwe klanten. Zowel van tmobile als van HTC.
Reputatie 2
Ach wat jammer. Ik zat echt te wachten op de M10, ik ben een HTC gebruiker sinds de HD2. De M9 hoef ik niet want ik heb nu een prima M8, maar ik had me wel verheugd op de M10:(
Vodafone gaat hem wel aanbieden trouwens..
Reputatie 6
Badge +17
@cartunes,

Je mag alles vragen! Maar het antwoord is nee. 😉 We hebben in totaal 9 telefoonmerken die wij aanbieden in combinatie met onze abonnementen, één daarvan is Samsung.

@all
Ik begrijp dat jullie graag de nieuwste HTC zouden willen aanschaffen via ons. Zoals mijn collega Issam al eerder aangaf in dit topic heeft T-Mobile gemerkt dat de vraag naar HTC toestellen de afgelopen jaren is gedaald. Daarom verwachten we dat de vraag naar de nieuwe HTC 10 niet groot zal zijn. Wellicht dat dit in de toekomst veranderd, dit betekent uiteraard niet dat we in de toekomst helemaal geen HTC toestellen gaan aanbieden.

Natuurlijk is wel mogelijk om de HTC 10 te nemen in combinatie met een T-Mobile abonnement via een externe dealer. Daar kun je ook gebruikenmaken van onze Toestel Flexibiliteit. Dan blijf je gewoon klant bij ons en kun je alsnog het toestel bemachtigen. Is dat een optie voor jullie?

Als jullie nog aanvullende vragen hebben, stel ze gerust. We helpen jullie graag!
@Thalina Ik wil helemaal geen ander HTC, ik wil de HTC 10. En je kan wel zeggen dat T-Mobile een daling verwacht maar waar baseren ze dat op? Op al die overgebeven M9's? De M9 was gewoon niet veel beter dan de M8 en nu zitten jullie met die dingen in de kast. Moeten wij (klanten) daar nu voor op de blaren? Ik zeg, koop minder M10's in en kijk dan verder. Raken ze gauw op, bestellen jullie nieuwe, zoniet dan niet.
Probleem opgelost.

Reageer