Beantwoord

HTC 10 Wel of niet bij T-mobile?

Toon eerste reactie

58 reacties

Arnaki, je kunt je abonnement tot 30 dagen na afsluiten afzeggen. Dus je kunt gewoon terug gaan 🙂
Uhm, op basis van wat denk je dat je 30 dagen hebt om een in een winkel afgesloten abonnement te annuleren???

Herroeping is niet van toepassing in een winkel, dus enige 'discussie' kan dan nog hooguit komen uit misleiding (wel of niet moedwillig; volgende week gaat de prijs omhoog!), gebrekkige/verkeerde informatie (de telefoon kan vliegen!) of anderzijds niet nadrukkelijk overeengekomen onderdelen die wel in het contract zitten (U krijgt helemaal gratis internet op de hele wereld!). (hopelijk snapt men dat ik lekker overdrijf met de voorbeelden).

Herroeping is iets wat enkel op afstand of buiten verkoopruimte geldt, precies niet dus in een winkel én is slechts 14 dagen, ook geen 30 dus.

Echter, Arnaki, wie heeft jou de veronderstelling geleverd dat de HTC 10 er volgende week wel is?? Want de thread suggereert toch echt iets anders.
@pocoloco, laat ik t zo zeggen, kan zijn dat het 14 dagen was, maar bij de KPN zeiden ze dat ik hem nog kon annuleren binnen zoveel dagen. (en dat dit wettelijk was of iets dergelijks 🙂 dus vandaar).
http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-hulp/koop-via-internet-telefoon-huis/online-telefonische-aankopen/

Ergens onderaan staat iets over abonnementen en bedenktijd 🙂 dus volgens mij kun jeh et nog wel terug laten roepen, mits je op tijd bent
Ja.... helaas is dat dus wat ik inderdaad uitlegde met op afstand, die wetgeving geldt niet in de winkel.

Houdt ook rekening met dit pijnlijke zinnetje: De verkoper mag een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan dat niet nodig was om het te kunnen beoordelen.

Oftewel, technisch gesproken zou zelfs het verwijderen van een beschermingsplakkertje op het scherm al daaronder vallen ;)

Helaas hier, voor het nemen van een sim only onder de voorwaarde dat de HTC 10 wel binnenkort beschikbaar raakt en er zo gewisseld kan worden... dat zou wel enige misleiding kunnen worden.
Oké, het is nu wel duidelijk dat T-Mobile de HTC 10 niet gaat leveren. Maar toch even een vraagje. Ik mag in augustus verlengen en wil dus wel heel graag de HTC 10. Als ik deze dan via een externe webshop bestel, maar dan verleng bij T-Mobile, is het dan wel mogelijk, dat ik mijn Deezer abonnement behoudt??? Want dat kan ik echt niet meer missen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Buffy76,

Wanneer je bij een externe dealer wel weer gaat voor een Stel Samen & Stel Bij prijsplan dan blijft het natuurlijk mogelijk om de voordeelbundel Deezer weer te activeren. Je kunt zelf via My T-Mobile de flexibele variant toevoegen. Mocht je gebruik willen maken van Deezer Vast dan hoef je ons alleen maar een berichtje te sturen en dan maken wij het voor je in orde. 😉
Oké, dank je wel voor je reactie.....
Reputatie 7
Badge +15
Hey Buffy76,

Graag gedaan natuurlijk! Laat je het weten als we je verder nog ergens mee kunnen helpen?

Reageer