Vraag

HTC 8x reboot hele dag al

Middag,

Sinds 31-7-2013 in het bezit van een 8x. Nooit problemen gehad tot vandaag.. Toestel start uit zichzelf de hele tijd opnieuw op. Stuk of 10 keer al sinds vanmorgen 9.00 uur. Heb hem in middels al een harde reset gegeven maar sindsdien ook al weer 3 keer uitgevallen. Gebeurt steeds als ik niet eens wat doe met het toestel.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Heb je het ook geprobeerd via je knoppen ??
Zo nee even Google want die combinatie weet ik dus niet 😛
Ja al gedaan, via die knoppen werkt het niet. Dus heb hem even op een andere manier gereset. Hele nacht geen problemen gehad en vanmorgen meteen weer 3 keer..

Allerlei apps er al afgegooid. Zal wel zien of er een update nog ergens komt. Anders toestel maar opsturen, schijnen veel vaker dit soort problemen mee te zijn.
Reputatie 5
Jeetje dat is vervelend Bennie. Mocht je het blijven dan kan je inderdaad ervoor kiezen om je toestel op te sturen voor reparatie zodat de reparateurs kunnen kijken wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden. 🙂
Hele telefoon gereset, geen wifi aan zodat er geen updates kunnen worden gedownload. Maar helaas binnen 2 minuten gebeurt hetzelfde. Ben er wel klaar mee, misschien schaf ik wel een losse Lumia aan. HTC ben ik helemaal klaar mee.
Reputatie 3
Badge +1
als ik jou zo hoor lijkt of je aan/uit knop blijft hangen.
heb zelf ook een tijdje de 8x gehad persoonlijk vond ik het een top toestel alleen de aan/uit knop zit erg diep verzonken misschien zou dat de rede kunnen zijn dat is soms reboot. helaas een probleem dat jij zelf niet kan oplossen.

ik ben echt een HTC fan maar ieder toestel heeft ze voor en nadelen dus ook HTC.... helaas heb je pech met je toestel....
Ik heb dit probleem ook gehad. Via internet heb ik een oplossing gevonden en wel de volgende¨

Zet je sim-kaart met een stukje plakband vast in de simkaart houder, zodat deze niet meer kan bewegen. Wel moet de chip nog vrij zijn uiteraard. Stop hem terug in je toestel en als het goed is, is je probleem verholpen.

Ik heb dit zelf drie maanden geleden gedaan en geen problemen meer gehad. Je kunt ook HTC om een passende houder vragen.

Reageer