HTC Desire S start steeds opnieuw op

Reputatie 2
Mijn HTC start sinds een paar weken iedere keer als ik een programma open en weer terug ga naar het home scherm opnieuw op. Ik heb de telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar helaas heeft dit niet geholpen.
Iemand een idee wat ik híer aan kan doen?

10 reacties

Reputatie 4
@ Manaty

Dat is inderdaad erg vervelend! 😞 Staat de laatst beschikbare software op het toestel? Indien dit niet het geval is, raad ik je aan om een software-update uit te voeren.

Wanneer je de laatste software al op jouw toestel hebt staan, dan kan je zelf niet zo veel meer doen. Ik raad je dan aan om je te wenden tot de leverancier van het toestel, om dan een beroep te doen op de eventuele garantie die er op het toestel zit. Volgens onze gegevens is het toestel namelijk niet door ons geleverd, klopt dit? Ik hoor graag van je! 🙂
Ik heb een HTC Desire S, nu alweer 2,5 jaar. Sinds een week start mijn startscherm steeds opnieuw op als ik bv. vanaf een internetpagina terug ga naar het beginscherm. Ik heb al bij software updates gekeken of er een update beschikbaar is maar dat was niet het geval. Ik heb een Android versie van 2.1 (of iets dergelijks).
Hierdoor gaat mijn telefoon sneller leeg en moet ik het vaak 2x p.d. opladen.

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.
Precies hetzelfde probleem als bij Mandaty...
Reputatie 6
@Sophia123

Welkom hier bij ons op het Forum!

Dat is vervelend! Ik wil je vragen om het toestel te herstellen naar de fabrieksinstellingen. In onze toestelhulp kun je een stap-voor-stap handleiding vinden hiervoor. Ook staat uitgelegd hoe je een backup kunt maken van jouw gegevens met HTC Sync.
Wil je laten weten of het probleem hiermee opgelost is?
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/sophia123-325232/"

Welkom hier bij ons op het Forum!

Dat is vervelend! Ik wil je vragen om het toestel te herstellen naar de fabrieksinstellingen. In onze https://"http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/htc/s510e-desire-s/probleem-oplossen/usecase/toestel-terugzetten-naar-fabrieksinstellingen/1" vinden hiervoor. Ook staat uitgelegd hoe je een backup kunt maken van jouw gegevens met HTC Sync.
Wil je laten weten of het probleem hiermee opgelost is?

Hallo Chris,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb alles geprobeerd vanochtend, maar mijn pc en mobiel synchroniseren niet met elkaar waardoor ik geen back up kan maken (begrijp ik er uit).
Ik heb HTC Sync geinstalleerd op mijn laptop en daarna mijn telefoon verbonden met mijn laptop middels de USB kabel. Tijdens deze installatie die bijna voltooid was kreeg ik de melding dat ik geen digitale handtekening heb en 'My Sync' ontbreekt...
Ik heb gekeken naar mijn Google account om die te synchronisren maar dat lukt niet met mijn laptop...
Na een paar dagen nadat ik mijn HTC Desire S op fabrieksinstellingen had gezet doet hetzelfde probeem zich weer voor helaas...
Elke keer als ik naar het hoofdscherm ga start de telefoon opnieuw op en krijg ik 'HTC' te zien in het scherm vervolgens worden diverse applicaties opgestart o.a. tijd, plaats etc.
Dit is heel vervelend!!!
Ik zou graag willen weten wat eraan gedaan kan worden...

Alvast bedankt!
Reputatie 4
@ Sophia123

Mijn excuses voor de zeer late reactie. Het lijkt erop dat je toestel defect is. Wanneer je jouw HTC minder dan twee jaar in bezit hebt, dan kan je een beroep doen op de 24 maanden fabrieksgarantie en een reparatie starten.

Indien het toestel door ons is geleverd kan je dat via T-Mobile doen, is het via een andere partij geleverd dan kan je daar contact mee opnemen! Laat je even weten of het is gelukt?
Hallo,

Sinds een paar weken start mijn HTC Desire meerdere keren per dag uit en weer aan. Ik heb al van alles geporbeerd: fabrieksinstellingen terug zetten, WhatsApp opnieuw installeren, software update HTC, ... maar niets helpt. Ik word hier helemaal tureluurs van.

Schijnt vaker bij HTC toestellen voor te komen. Ik heb mijn toestel nog geen 2 jaar, maar ben al langer klant van TMobile. Als trouwe klant zou ik het daarom fijn vinden als er een goede oplossing komt.

NB: mijn dochter heeft ook een HTC Desire maar heeft dit probleem niet.
Hallo,

Sinds een paar weken start mijn HTC Desire meerdere keren per dag uit en weer aan. Ik heb al van alles geporbeerd: fabrieksinstellingen terug zetten, WhatsApp opnieuw installeren, software update HTC, ... maar niets helpt. Ik word hier helemaal tureluurs van.

Schijnt vaker bij HTC toestellen voor te komen. Ik heb mijn toestel nog geen 2 jaar, maar ben al langer klant van TMobile. Als trouwe klant zou ik het daarom fijn vinden als er een goede oplossing komt.

NB: mijn dochter heeft ook een HTC Desire maar heeft dit probleem niet.

Ik probeer op mijn PC via de website vervolgens een reparatie (ivm garantie) aan te melden (Windows 7 - Chrome), maar deze loopt vast bij stap 3 [Overzicht] 😞
Reputatie 3
Badge +1
Je kan dit misschien proberen ? Ik had het probleem met me one 😞 en aangezien ik totaal geen fan ben van een harde reset maar eerder voor een recovery.

Dus probeer het volgende
1. Verwijder de batterij, wacht een paar seconden en plaats de batterij terug.
2. Houd de knop Volume omlaag ingedrukt en druk even de AAN/UIT-KNOP-knop in.Wacht tot het scherm met de 3 Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toetsVolume omlaag los.
3.Druk op Volume omlaag om RECOVERY te kiezen en druk vervolgens op AAN/UIT-KNOP om te bevestigen.

Je toestel start opnieuw op en dan zie je een driehoek met een rode uitroep teken.
Geen paniek dit hoort zo !!
Houd je aan/uit knop ingedrukt zodat je telefoon herstart daarna kan je hem weer gebruiken zonder reset.

Houd er wel rekening mee dat er zo 10% batterij vanaf gaat !

Reageer