Vraag

HTC Desire S valt regelmatig uit

Ik heb nu ruim een jaar de HTC Desire S. Sinds ongeveer twee week valt mijn HTC regelmatig uit. Het gebeurt soms 1 keer per dag, dan weer 3 keer per half uur. Het heeft niks met de accu te maken, of deze nu helemaal opgeladen is of voor de helft; dat maakt niets uit. Weet iemand hier een oplossing voor?

5 reacties

Reputatie 2
hier hetzelfde probleem met een wildfire. Alleen bij mij gaat ie nu aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit.
Accu is vol, en simkaartje doet het in een andere telefoon wel.
Ook mijn HTC is ongeveer een jaartje oud. Soft reset of hard reset lukt niet.

Waar ligt dit probleem?
Ik heb ook dit probleem gehad,de oorzaak bij mijn was dat er  apps niet goed werkte na de updates.
Bij mijn Desire S hetzelfde probleem, HTC wil probleem niet verhelpen omdat het toestel uit Spanje zou komen.... Ennn? ik dacht dat garantie Europees geregeld zou zijn. Toestel is *** 3 maanden oud.
Volgens HTC zou er een moederboardswap moeten plaatsvinden kosten 285 euro, de winkel waar ik het toestel heb gekocht zijn nog met vakantie.......
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem. Hij loopt vast (reageerd op geen enkele knop/druk) en start na enige tijd zelf weer op met de melding "buitengewone herstelpoging". Deze meld ik netje bij HTC, maar moet ik meer actie ondernemen?
Reputatie 2
Ik denk (hoop) het probleem bij mij geisoleerd te hebben. Volgens mij is Chrome de oorzaak...

Reageer