HTC Hero G2


Reputatie 2
Kan iemand mij helpen wanneer komt de nieuwe update Android 2.2 voor de toestel Htc hero G2 ??? Weet iemand iets ????

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 2
Sinds kort is mijn G2 telefoon helemaal van slag.
Wanneer ik op bepaalde toetsen wil drukken om een programma te starten of een e-mail te sturen, reageert de telefoon niet. Of de verkeerde programma's worden opgestart. Erg vervelend.
Nu heb ik inmiddels op internet gezien dat dit na ongeveer 8 maanden na aankoop bij veel van deze telefoon gebeurd. Zou te maken hebben met te weinig ruimte. Heb ik dus een en ander er af gegooid en een programma geinstalleerd om programma's die nog open staan te kunnen afsluiten.

Weet niet wat ik nog meer moet doen. Het leek er even op dat hij weer redelijk werkte, maar toch blijft het een probleem.

Zijn er nog meer die hier problemen mee hebben of gehad? En wat was hier de oplossing voor? Dit is toch niet normaal dat dit gebeurd, en T-Mobile wist dat dit na enkele maanden kon gebeuren. Zo kun je toch geen produkt verkopen?

Nou, hoop dat er iemand is die nog nuttige info heeft.

Bedankt alvast.
Reputatie 2
heb je je telefoon al eens een full reset gegeven? Dat wil nog wel eens helpen:P Verder is updaten natuurlijk handig (stel dat je dat nog niet gedaan hebt:P)
Reputatie 5
@kraal6
Zoals je het omschrijft lijken het me inderdaad software problemen.
Voor je een reset of een update doe wel een back-up maken.
Kijk ook eens bij Toestelhulp G2.
Reputatie 2
deze komt niet, omdat het toestel daar niet geschikt voor is!
Reputatie 2
Ik heb nog steeds 1.5 erop....toch lees ik hier en daar dat er software updates gepushed werden...alleen heb hier zelf nooit iets van gemerkt.
Reputatie 2
Ik heb nu 2.1update1 er op staan..
Ik wil ook 2.2 maar ik lees ook overal dat die vanuit HTC niet komt..

Maar toch zijn er mensen die wel 2.2 of 2.2.1 er op hebben staan..
Maar alles wat ik lees wordt ik er niet veel wijzer uit..
Lees wel veel over een Froyo versie ?
Reputatie 2
Hoi,

Ik ben bezig geweest om mijn toestel te resetten aangezien hij steeds foutmeldingen gaf dat mijn sd kaart beschadigd was dat niet het geval dus was. Nu heb ik hem gereset en moet ik de instellingen bevestigen door hem dicht te schuiven. Echter reageert hij niet meer op slide en gaat dus niet verder wat nu?

Mvg,

David
Reputatie 5
@DaViDa

In eerste instantie zou ik je willen vragen de batterij in actieve toestand te verwijderen. Je zou ook nog even kunnen proberen het toestel te synchroniseren met je pc en een update uit te voeren als deze er is. Mocht dit allemaal niet helpen, kun je het toestel aanmelden ter reparatie.
Reputatie 2
Het probleem is dat het toestel niet meer verder gaat dat de eerste instellingen van de stock 1.5. Die gaat met de slide. Daarnaast ben ik vandaag langs geweest voor reparatie maar blijkt maar 1 jaar te hebben. Is er nog een mogelijkheid toch voor reparatie zonder die hoge kosten? Heb vandaag een early renewal gedaan met de HTC Desire HD maar heb toch een reserve telefoon nodig.
Reputatie 2
@DaViDa
Je kunt bellen met de T-Mobile Klantenservice om te overleggen. T-Mobile biedt twee jaar garantie op een toestel. Je overlegt met de medewerker aan de lijn en deze zal je dan doorverbinden met een technisch specialist. Na overleg zal er dan een oplossing aangeboden worden. Val -, stoot - of waterschade vallen buiten deze garantie bepaling.
Reputatie 2
Schijnbaar hecht T-Mobile weinig waarde aan de wensen van hun klanten, wel verkopen maar achteraf weinig service bieden.

Een mail gericht aan T-Mobile omtrent dit onderwerp bleef ook onbeantwoord.

In september verloop het 2 jarig contract, natuurlijk betekend dit dat ik nooit meer bij T mobile een abo zal nemen en dat ik uiteraard een negatief advies zal geven aan de zakelijke clienten (users) omtrent deze provider.

Dit laatste is natuurlijk niet alleen omdat ze non actief beleid voeren betreffende een update terwijl in de UK er wel eentje gepusched was maar ook vanwege de vele netwerk storingen/ slechte ontvangst die ik in de periode mei t/m oktober 2010 heb meegemaakt.
Reputatie 2
Ik heb 2 jaar lang veel plezier gehad van mijn HTC G1 / T-Mobile G1, en nu heb ik deze telefoon aan mijn moeder gegeven. Ik had een abonnement + Internet. Zij heeft dit niet.
Als ik deze telefoon aanzet met haar simkaart erin, maakt ie toch gelijk verbinding met het internet. Dit zou ik toch moeten kunnen uitschakelen? Zo ja, hoe dan? Het is namelijk niet de bedoeling dat zij op internet zit, het moet helemaal uitgeschakeld worden. Hoop dat iemand me kan helpen. Gr.
Reputatie 5
@blond1989

Als je de stappen volgt voor het handmatig instellen via toestelhulp op de T-Mobile website wordt er vanaf stap 8 gevraagd een aantal gegevens in te vullen. Als je hier overal een 0 invult zijn de instellingen niet correct en kan het toestel geen verbinding meer maken met het internet.