Beantwoord

HTC M8 microfoon

Hallo,

Ik heb nu deze smartphone voor iets meer dan een jaar. Ik probeerde net een voice message via WeChat(chinese whatsapp) te sturen, maar er kwam geen geluid uit. Ik vond dat vreemd aangezien ik gisteren nog een voice message had gestuurd.

Ik probeerde dus nog een paar keer een voice message te sturen(ook via whatsapp) maar elke keer was er geen geluid. Met geluidopname werd mijn stem ook niet opgenomen. Als ik mensen bel, dan doet de microfoon het gewoon wel... Ik weet dus niet echt wat er er aan de hand is. Ik dacht zelf dat de microfoon nu opeens niet meer met apps werkte of zo. Ik hoop hier misschien een oplossing te vinden, anders moet ik het opsturen voor reparatie.

Met vriendelijke groet,

Jason

PS. Hoeveel jaar garantie heb ik op de smartphone?
icon

Beste antwoord door DavidK 17 april 2015, 14:53

Hey Jason,

Balen dat je telefoon deze kuren vertoont! :S

Vreemd ook dat er iets niet lijkt te kloppen in de combinatie microfoon apps, want met bellen doet 'ie het dus wel gewoon? Misschien komt er nog iemand anders langs dit topic die eenzelfde probleem heeft ervaren om je te helpen, want dit probleem is nogal onbekend!

Voordat je een reparatie uitvoert raad ik je aan om zelf thuis nog een aantal dingen te proberen die je op deze pagina over telefoonreparatie kunt vinden. Het zou zonde zijn als je het probleem thuis kunt oplossen en het toestel dan opstuurt ter reparatie! Als je een fabrieksreset uitvoert zorg er dan voor dat je een back-up maakt van je gegevens, omdat je telefoon dan helemaal opgeschoond wordt.

Je garantietermijn is 24 maanden, als deze door T-Mobile zelf geleverd is. Hier kun je ook meer over lezen op onze pagina over de garantie.

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost en als je nog vragen hebt kun je die altijd stellen! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jason,

Balen dat je telefoon deze kuren vertoont! :S

Vreemd ook dat er iets niet lijkt te kloppen in de combinatie microfoon apps, want met bellen doet 'ie het dus wel gewoon? Misschien komt er nog iemand anders langs dit topic die eenzelfde probleem heeft ervaren om je te helpen, want dit probleem is nogal onbekend!

Voordat je een reparatie uitvoert raad ik je aan om zelf thuis nog een aantal dingen te proberen die je op deze pagina over telefoonreparatie kunt vinden. Het zou zonde zijn als je het probleem thuis kunt oplossen en het toestel dan opstuurt ter reparatie! Als je een fabrieksreset uitvoert zorg er dan voor dat je een back-up maakt van je gegevens, omdat je telefoon dan helemaal opgeschoond wordt.

Je garantietermijn is 24 maanden, als deze door T-Mobile zelf geleverd is. Hier kun je ook meer over lezen op onze pagina over de garantie.

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost en als je nog vragen hebt kun je die altijd stellen! 🙂
Hey David,

Hartelijk bedankt voor jouw antwoord! Ik had zelf gedacht dat het niet veel zou doen, maar probeerde het dus maar en de microfoon doet het weer! Nogmaals hartelijke bedankt voor je snelle en vriendelijke antwoord.

Met vriendelijke groet,

Jason
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jason,

Super dat het allemaal weer werkt en mooi dat ik heb kunnen helpen! 😃

Jij ook bedankt voor je terugkoppeling, dan weten we voor toekomstige, soortgelijke problemen dat dit de oplossing kan zijn!

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer