Beantwoord

HTC m8s hapert

• 15 september 2015
  • 2 reacties
  • 365 Bekeken

Ik heb sinds 3 maanden HTC m8 s. Vanaf begin af aan hapert het internet verkeer. Tijdens surfen blijft beeld staan. Met YouTube valt verbinding met server weg. Tv kijken via ziggo is helemaal hopeloos. Zowel via Wi-Fi als mobiel data verkeer. Andere telefoons hebben in zelfde omgeving daar geen last van. Ook na terugzetten op fabrieksinstellingen blijft probleem bestaan. Graag hulp.
icon

Beste antwoord door Iwan_HTC 15 september 2015, 22:31

Hi Emilehtcm8s,
Zijn er nog specifieke applicaties die je draait op je toestel?
De M8S heeft niet de snelste processor die er is maar zou niet mogen haperen bij zulke standaard applicaties. Ik kom je problemen niet zo even 123 tegen als ik er op zoek. Wellicht kun je even HTC contacteren of je toestel ter reparatie aanbieden, het lijkt er op dat er iets niet helemaal in orde is met je toestel (mijn M7 is ouder en heeft deze problemen niet)
Bekijk origineel

2 reacties

...
Hi Emilehtcm8s,
Zijn er nog specifieke applicaties die je draait op je toestel?
De M8S heeft niet de snelste processor die er is maar zou niet mogen haperen bij zulke standaard applicaties. Ik kom je problemen niet zo even 123 tegen als ik er op zoek. Wellicht kun je even HTC contacteren of je toestel ter reparatie aanbieden, het lijkt er op dat er iets niet helemaal in orde is met je toestel (mijn M7 is ouder en heeft deze problemen niet)

Reageer