Beantwoord

HTC One M8s - Google Play Services probleem

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb sinds gisteren aanhoudende problemen met mijn HTC One M8S. Nadat ik voortdurend de melding 'Google Play Store is gestopt' kreeg, heb ik de telefoon na meerdere stappen te hebben ondernomen (cache legen, gegevens wissen, rebooten etc.) uiteindelijk terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen. Nu ik dit heb gedaan krijg ik nu steeds de melding 'google play services ophalen'. Bijvoorbeeld: wanneer ik Youtube open krijg ik de melding: ''Youtube kan niet worden uitgevoerd zonder Google Play-services, die ontbreken op uw telefoon''. Duidelijke taal, maar het probleem nu is dat ik geen toegang krijg tot de Google Play store (om Google Play Services alsnog te downloaden) en de mogelijkheid om een Google account aan te maken evenmin.

Kan iemand mij vertellen hoe ik alsnog google play services op mijn telefoon kan krijgen? Alvast bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door Iwan_HTC 21 april 2017, 07:45

Hi Cyberia,

Je zou deze via een apk bestand kunnen installeren ; http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/google-play-services/google-play-services-10-5-62-release/

Let wel op dat je onder de "Beveiligingsinstellingen" onbekende bronnen moet activeren.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Hi Cyberia,

Je zou deze via een apk bestand kunnen installeren ; http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/google-play-services/google-play-services-10-5-62-release/

Let wel op dat je onder de "Beveiligingsinstellingen" onbekende bronnen moet activeren.
Iwan_HTC schreef:

Hi Cyberia,

Dag Iwan,

Ik heb de meest recente APK variant (van vandaag) geïnstalleerd en ik krijg nu continu de melding ''Google Play Services is gestopt''.
Reputatie 5
Hoi Cyberia,

Hmm vreemd, ik ben even mijn m8 (de normale variant) aan het opladen.
Ik laat even weten welke versie daar op staat.
Reputatie 5
Cyberia,zou je de play services weer kunnen herstellen naar de 'fabrieksversie' en dan proberen via updates zoeken deze alsnog bij te werken?
Hallo, dit probleem heb ik dus ook met de htc m8. Het rare is dat google play wel op mijn telefoon staat maar als ik hem wil openen hij gelijk weer wegschiet. Ik heb al van alles geprobeerd. cachee leeggemaakt, updates verwijdert, terug naar fabrieksinstellingen en een apk bestand erop gezet maar kan zijn dat ik niet de goeie versie had (als dat zou kunnen) en kan dat dan wel? 2 google play services erop? En als ik een systeemupdate wil doen dan stopt hij bij de 25%. Ik ben deze problemen in mijn zoektocht naar een antwoord al meerdere malen tegen gekomen bij anderen maar tot nu toe geen oplossing gevonden. Wie kan mij helpen??
Reputatie 5
Ik kan het momenteel helaas niet reproduceren, mijn M8 is met familie op vakantie, en op mijn M7 werkt het vlekkeloos, wellicht kunnen jullie HTC bellen om na te vragen of dit probleem bekend is. Facebook contact met deze club raad ik af omdat dit erg lang duurt alvorens je een antwoord krijgt.
Telefoonnummer ; ‎070 770 3886‎‎
‎09:00 - 18:00 (Ma - Vrij)‎
Oke, ga ik dat proberen. Bedankt voor je antwoord

Reageer