HTC one mini 2 gaat niet meer aan

Hoi, gister viel me htc one mini 2 uit mijn handen en sindsdien gaat hij niet meer aan, heb hem ook met usb aan me pc gekoppeld maar geen reactie. Ik heb maar snel een goedkopere telefoon gekocht, kwam er alleen achter dat de al me telefoonnummers op me telefoon stonden in plaats van op me Simkaart die zijn allemaal kwijt? kan ik die nog op een manier overzetten en kan ik die telefoon nog aan krijgen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ophir,

Welkom op ons Forum! 🙂

Ik denk dat 'ie door de valpartij dan schade heeft opgelopen, ik weet niet of het dan nog gaat lukken om hem op te starten.. Als het toestel uit het niets uitvalt raden we het aan om in recovery mode op te starten: Druk de power-, volume omhoog- en home-knop tegelijk in. Ga naar de Fastbootmodus en kies (met behulp van de volumetoetsen) 'Highlight recovery', daarna kun je naar 'Reboot system now'.

Nogmaals, dit is als het met de software misgaat, dus ik betwijfel of het voor jou werkt. Als het toestel helemaal "dood" is, dan is er helaas niet veel aan te doen!

Misschien heeft iemand nog een manier, maar ik denk dat de val fataal is geweest! 😞
Hallo Ophir,

Als hij helemaal niets meer doet, dan ben ik bang dat hij redelijk kapot is ja. Repareren is dan meestal kosten technisch niet geheel interessant meer (al moet ik zeggen, gezien de behuizing moet dat een flinke klap zijn geweest of echt pech met hoe/waar geraakt).

Wat je kan doen voor je gegevens is bij een reparatie winkel langsgaan en hun vragen of zij er nog iets vanaf kunnen halen. Dat scherm en andere componenten stuk zijn betekent niet dat het moederbord stuk is en als je een handige reparateur treft kan die hem misschien nog wel koppelen of opnieuw starten. Wil je alleen niet te veel hoop geven, dit is echt een kleine kans en je moet een goede reparateur treffen.

Spreek dus sowieso vooraf af wat kosten mogen zijn!

Reageer