Beantwoord

htc one streepjes

• 9 augustus 2013
  • 9 reacties
  • 535 Bekeken

Ik heb last van witte streepjes in me toetsen niet altijd maar knipperend heb me toestel al keer terug gebracht maar de nieuwe die ik gehad heb gelijk van t mobile heeft het ook iemand nog meer last van ?
icon

Beste antwoord door WillemE 22 augustus 2013, 13:28

@ veertje87

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zou je het advies willen geven om het toestel om te ruilen, je kan immers gebruik maken van deze service en je ontvangt dan een toestel dat verkeert in nieuwstaat. Het is niet zeker dat de software-update jouw specifieke probleem op zal lossen. Laat je even weten hoe het toestel bevalt wanneer de omruiling heeft plaatsgevonden? 😉
Bekijk origineel

9 reacties

Het is nu in gang gezet maandag de 9 komen ze de tel om ruilen
Oké bedankt ik zal er morgen gelijk werk van maken (als de storing zich dan maar laat zien)
@ veertje87

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zou je het advies willen geven om het toestel om te ruilen, je kan immers gebruik maken van deze service en je ontvangt dan een toestel dat verkeert in nieuwstaat. Het is niet zeker dat de software-update jouw specifieke probleem op zal lossen. Laat je even weten hoe het toestel bevalt wanneer de omruiling heeft plaatsgevonden? 😉
Vraagje ik zie net op nu.nl dat er eind september een update komt voor de HTC one zou het kunnen zijn dat mijn probleem dan weg is als ik die er op zet en is het dus slim om daar even op te wachten ?
Bedankt ik heb het even aan ge keken en besloten dat ik zaterdag hem ga om ruilen een hopen dat het dan klaar is
Reputatie 5
@veertje87 wanneer het defect verdwenen is is het misschien raadzaam om het even af te wachten? In de winkel wordt natuurlijk wel even gecheckt wat het defect precies is.

Je kunt eventueel je omruiling telefonisch aanvragen via ons zodat je omruiling aan je deur plaatsvindt. 🙂
Houd dat in dat ik hem kan ruilen nu ook als je niks merkt in de winkel ?
Reputatie 6
@veertje87

Er is een aantekening van de afspraak in het systeem gemaakt. Je kunt dit aangeven zodat ze dat kunnen controleren. En vervelend dat dit 2 keer achter elkaar gebeurd!
Ik heb net iemand van t mobile gesproken en ik kan hem weer om ruilen alleen nu heb ik de storing weer niet dus lastig uit leggen als ik in de winkel sta en het gebeurt niet grr

Reageer